Armalite66 Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Er specet Arcane/frost og kan kaste frostbolt så og si konstant. Litt kjedelig, men nyttig i instances. Lenke til kommentar
Kombat-Kaare Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Hvem kommer slow til å være imba mot? 3 av 9 classes? 7326080[/snapback] Alle. 7332342[/snapback] Tull. Sier dispel/cleanse deg noe? Den kommer stort sett bare til å være effektiv mot melee klasser, druider og andre mager. (Muligens også huntere) Paladiner/priester kan du bare glemme, og warlocker har for mange instantangrep til at det blir så uhyre effektivt. (Og til dels også derfor huntere) Mot warrior og rogue derimot, det sier jeg ikke noe i mot. Men at "alle" kommer til å slite med slow er ren løgn. Lenke til kommentar
likferd Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 (endret) For mager trenger virkelig en ny slow for å kite warrior eller rogue? rank 1 frostbolt funker jo mer enn bra nok, for en brøkdel av manaen. Endret 22. november 2006 av likferd Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Og jeg synes forsåvidt ikke at slow er så imba at det fortjener å være det siste i arcane-treet. Lenke til kommentar
Freak627 Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Enig--- kommer til og specce "mind mastery" og resten i frost ) Lenke til kommentar
Veta Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Hva er det som er bra innen Arcane da, som er viktig å ha med seg? Lenke til kommentar
Chrynarx Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Innen arcane ville jeg tatt med: Clearcasting, imp CS, POM, arcane instability, arcane power, arcane potency, spell power og mind mastery.. begynner å bli litt usikker på slow nå, men jeg mener at den ikke er så dum så jeg får se hva jeg kommer frem til:) Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Har tenkt å fortsette å spille med en lvl 11 mage snart. Har på forhånd laget et talent-tre. Kan noen gi meg en tilbakemelding.. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Les litt mer på Shatter, du.. Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Les litt mer på Shatter, du.. 7344585[/snapback] Shatter?Hva er det? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Tja, bare et av de beste talentene i frost-treet, som du glatt hoppet over. Lenke til kommentar
Chrynarx Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Har tenkt å fortsette å spille med en lvl 11 mage snart. Har på forhånd laget et talent-tre. Kan noen gi meg en tilbakemelding.. 7344577[/snapback] For all del, ikke specc den veien!! skal du være elemental mage? (frost/fire, fire/frost) arcane/frost, arcane/fire mage? det buildet der var bare satt opp på måfå så vil ikke funke noe særlig. SÅ mange poeng i frost? og ikke i imp frostbolt? dropp frost ward, waste of 2 points! de 9 poengene du har i arcane er også ræva, dropp det:P.. så burde du heller flytte de poengene i IMP frost nova og shatter! ( shatter = imba), frozen core= bortkastet! skulle jeg ha specca som du har gjort ( ser ut som en elemental mage og vil ha 41 poeng i frost for water elemental) så ville det blitt slik Clicky! Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Takker! Var selv veldig fornøyd med oppsettet mitt , men men. Må innrømme at det er første gangen. Men det et par ting: - trodde at improved arcane missiles var veldig bra og nyttig.Hvorfor ikke det? - Fatter heller ikke hva som er så bra med improved fire og frost. Bare 0.5 sec faster cast time. - Har allerede brukt ett poeng på imp arcane missiles, så hvilke av de andre bør jeg fjerne? Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Det jeg lurer på er om ikke Imp Fireball er unødvendig i PvP. Kort casting- tid er en vinner i PvP og talentert Fireball tar 3 sekunder. Da er du halvveis på en Pyroblast. Eller? Lenke til kommentar
Chrynarx Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Takker!Var selv veldig fornøyd med oppsettet mitt , men men. Må innrømme at det er første gangen. Men det et par ting: - trodde at improved arcane missiles var veldig bra og nyttig.Hvorfor ikke det? - Fatter heller ikke hva som er så bra med improved fire og frost. Bare 0.5 sec faster cast time. - Har allerede brukt ett poeng på imp arcane missiles, så hvilke av de andre bør jeg fjerne? 7344821[/snapback] fortere castingtid = mer damage! kan alltids respecce hos en mage trener så du kan sette poemgene hvor du vil! kristeoo, skjønte ikke helt hva du mente? kan forklare deg selv en gang til? Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Men hva bør jeg da eventuelt begynne med? Hvilke talents bør jeg velge først? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Arcane Missiles spiser mana. Derfor. Lenke til kommentar
Chrynarx Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Men hva bør jeg da eventuelt begynne med? Hvilke talents bør jeg velge først? 7345116[/snapback] Så ut som du ville specce frost ut ifra talent treeet ditt, så gå for frost du.. det er ganske bra:) Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Gjøre ferdig frost først? Er det lurt da Lenke til kommentar
Chrynarx Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Gjøre ferdig frost først? Er det lurt da 7345345[/snapback] tjah, ville vel ikke nekte for det nei:) mye bra der nå vettu;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå