Hel Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Har en twink mage lvl 28, men er usikker på builden jeg skal velge? Noen som har noen forslag? Har ikke tenkt å bli mer en 29 med den, blir BG ftw. 7206323[/snapback] Du har vel to alternativer: 1. Fire build: impact, ignite, flame throwing, incinerate, burning soul, imp scorch. 2. Frost build: imp frostbolt, ice shards, frostbite, imp frost nova, shatter. Her vil antagelig frost gjøre mest skade under ideelle forhold (dvs at du angriper noen som ikke interrupter deg igjen). Du kan ofre noe i frost for å få cold snap, men den har 10 min cooldown og du skal sloss i BG så... To av de hardest twinkede klassene på 29 er rogues og hunters. Frost er vel bedre mot rogues, men fire kan være hakket bedre mot hunters (burning soul + 1.5 sec cast). Generelt gir frost deg mer kontroll. Det beste med fire er skaden vanligvis, men på 29 (dersom du bruker scorch) er ikke dette tilfelle. Jeg ville valgt build 2 over. Lenke til kommentar
Flexi Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 (endret) Hvilke talents burde jeg gå etter hvis jeg skal ha en frost mage?? EDIT: Åssen ihelvette skal jeg AOE-grinde i lav lvl? er lvl 22 nå. Det gikk jo bedre når jeg var fire specca, selvom jeg måtte ta en og en mob. Endret 6. november 2006 av Flexi Lenke til kommentar
Cannabiskopen Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Kan bli interessant hvis vi får en expansion med vinterdungeons med mye Frost resistance mobs.. Ein vil nok få eit heilt kontinent i ekspansjonspakka til wow: Northrend. 4764750[/snapback] Lol det var morsomt å lese, så som folk veit at The Burning Crusade kommer i Januar og at det allerede finnes frost dungeon: Naxxramas. Lenke til kommentar
Reached Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Netopp kommet i level 60 og har tenkt til å gå pvp, men så lurer jeg på om jeg burde ta Frost eller om jeg burde ta Fire. Noen som har noen synspunkter om det? Lenke til kommentar
Sti4n Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Hvorfor ikke ta begge.. 0/30/21 er jo ikke dumt. Mye snacks der. Lenke til kommentar
Reached Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Jo det kan vel være bra men jeg har ganske lyst på PoM Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 PoM er for folk som ikke klarer drepe uten ;D Å waste omtrent 20 poeng for å få PoM er utenfor min fatteevne, fatter ikke at folk gidder. /0/30/21 er en solid build med MASSE crits. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 PoM er for folk som ikke klarer drepe uten ;D Å waste omtrent 20 poeng for å få PoM er utenfor min fatteevne, fatter ikke at folk gidder. /0/30/21 er en solid build med MASSE crits. 7249934[/snapback] Clearcast, imp dm/am, imp counterspell er ikke forgitt det heller. Lenke til kommentar
Sti4n Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Jeg føler at man får mer fra frost med tanke på Iceblock, Coldsnap, Shatter, Ice shards og Imp CoC. Eventuelt permafrost også. Bare tenk deg frostnova+CoC+blastwave(+ ignite fra fire). Ganske heftig. Lenke til kommentar
minotir Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 er level 48 mage nå og har fortsatt ilusanary rod noen tips til hvilken som er bra for meg (eller 49)? og kansje hvor den droppes? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Denne eller denne, begge fra Maraudon. Finnes sikkert noe digge offhands også. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Denne eller denne, begge fra Maraudon. Finnes sikkert noe digge offhands også. 7285957[/snapback] Zum'rah's Vexing Cane fra Zul'farrak eier begge disse to tilsammen. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Denne eller denne, begge fra Maraudon. Finnes sikkert noe digge offhands også. 7285957[/snapback] Zum'rah's Vexing Cane fra Zul'farrak eier begge disse to tilsammen. 7286150[/snapback] Sikkert, første jeg kom på. Lenke til kommentar
Reached Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Bruker denne talent speccen for PvP nå men jeg lurer på hva dere synes om den. Dessuten føler jeg at Impact aldri proccer 21/30/0 Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Jeg bruker omtrent aldri Fireball i PvP, så personlig hadde jeg kuttet ut talentene der. Du får inn 2x Scorch på samme tiden, og da har du dobbel så høy sjanse for Impact + Ignite. De er bedre brukt i Imp. Fire blast og Incinerate, syns jeg. Ellers er ikke Magic attunement noe å fnyse av heller. Bedre enn 5/5 Arcane focus, jaffal. Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Det aller beste PvP-buildet der ute for en mage? Noen som kan gi meg det? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 For ren burstskade er det lite som slår 31/20/0 eller 21/30/0. AP + PoM-Pyro svir godt, og det samme gjør PoM-Pyro + Blast wave + CoC + Fire blast. Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Gi gjerne en link til oppsettet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå