Hjelmn Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 hva/hvor er "northrend" ? Har ikke gidda å satt meg inn i all historien til warcraft... Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 (endret) Drepte nettop en lvl 40 elite fyr i Desolace.. en Deepstrider giant eller no. jeg er lvl 38 Skal legge ut screenshot i screenshot tråden nå med det samme Bilde Edit: Glemte å legge ut link Endret 26. september 2005 av Nstin Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Linken din tigergutten, funker ikke.. Kommer bare opp noe grafikk og sånt. Lenke til kommentar
tigergutten Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 (endret) Linken din tigergutten, funker ikke.. Kommer bare opp noe grafikk og sånt. Hmm, snodig, kan prøve igjen: http://forums-en.wow-europe.com/thread.asp...tmp=1#post50049 eller her som sticky om du vil: http://forums-en.wow-europe.com/board.aspx?fn=wow-mage-en edit: testet nå å kopiere linkene inn i explorer også, fungerte fint der og... Endret 24. september 2005 av tigergutten Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Nå funket det.. Kanskje det var noe rart med maskinen min når jeg prøvde den forrige linken. Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Er det noen som kan gi meg en kort "guide" om hvordan mage skal spille i instancer osv? Har skjønt at de må passe på at de ikke drar for mye aggro. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 hva/hvor er "northrend" ? Har ikke gidda å satt meg inn i all historien til warcraft... Et kontinent helt nord på kartet. En snøverden, verdt å merke. Lenke til kommentar
-jH Skrevet 24. september 2005 Forfatter Del Skrevet 24. september 2005 (endret) Er det noen som kan gi meg en kort "guide" om hvordan mage skal spille i instancer osv? Har skjønt at de må passe på at de ikke drar for mye aggro. Kort beskrivelse, mager skal stort sett bare fyre løs det vi har. Polymorph er jo veldig viktig. Samt det hender at du blir nødt til å AoE'e non-elites som bare er til bry... Ikke pull med pyro/fireblast da gjør du bare ting verre for tanken deres... Siden det er ekstremt lett å få aggro, helst med fire-spells da, så ta det bare helt med ro! start opp med wand hvis du vil, jeg scorcher helst i starten. arcane v f.eks AM gir lite aggro. så kan du gjerne starte på fireball / icebolts... Og vær rask på poly-knappen, i tilfelle adds... Og glemte at de også, oftest i end-game kanskje, kan fungere som decurse-guys! Endret 24. september 2005 av ObliVioN =] Lenke til kommentar
superreven Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Søker etter et bra sted for AoE grinding med frost spec. Er alliance og level 20. Plasser med klyngede mobs, uten casters/ranged er å foretrekke På forhånd takk for hjelp. Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Ser at denne tråden er ganske uaktiv.. er det bare lite folk som spiller mage eller? Trodde det var en populær klasse jeg. Lenke til kommentar
-jH Skrevet 25. september 2005 Forfatter Del Skrevet 25. september 2005 Tror det er en god del som spiller mage... Men uansett, vi kunne trengt en liten buff! ^^ Lenke til kommentar
norpheus Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Elsker mage klassen, har så utrolige muligheter med veldig høy dps, polymorph, slow effects, frost nova osv. For ikke å snakke om blink! Angrer ikke et sekund på at jeg rolla mage, så utrolig morsomt! Lenke til kommentar
-jH Skrevet 26. september 2005 Forfatter Del Skrevet 26. september 2005 (endret) Hihi, kom over denne her på EU forumet. Mage Viser virkelig hva vi mager egentlig er til for Skrattlo på delen der de står i kø :!: christ, ler fortsatt... edit; der ja, linken funket ikke helt.... Endret 26. september 2005 av ObliVioN =] Lenke til kommentar
Aldrack Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Funker ikke nå heller. Ikke her hvertfall Lenke til kommentar
-jH Skrevet 26. september 2005 Forfatter Del Skrevet 26. september 2005 (endret) Weird... tror den er litt oppe og nede. Fikser, sjekker igjen senere, hvis den fortsatt ikke funker, så får jeg laste den op somewhere... Okai: Link 2 Endret 26. september 2005 av ObliVioN =] Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Tenkte jeg skulle dele noe jeg fant ut i går med dere. Counterspell er bra å bruke mot warriors.. da for de ikke charget deg. Fordi de da er i combat Lenke til kommentar
csboy Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Tenkte jeg skulle dele noe jeg fant ut i går med dere. Counterspell er bra å bruke mot warriors.. da for de ikke charget deg. Fordi de da er i combat rekker en det da? Lenke til kommentar
Coaxmetal Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Tenkte jeg skulle dele noe jeg fant ut i går med dere. Counterspell er bra å bruke mot warriors.. da for de ikke charget deg. Fordi de da er i combat Må være like greit med fireblast da? 4 yards kortere range da, men dog... Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Bare bruk et eller annet instant med litt lang range i og med at warrior kan charge fra 25 yards. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå