Jørgen Sørheim Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Njah, jeg ville egentlig fokusert på ett tre under levling, siden det er begrenset hvor mye +dmg/healing-gear som er tilgjengelig før lvl50. Scorch er bedre enn Fireball (imo), så jeg ville heller tatt poengene fra Imp. Fireball til Impact, og Imp. Fire blast til Imp. Scorch. Lenke til kommentar
brannmannsam Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 (endret) ok. men hvordan er frost i forhold til arcane treet? Fire er hvel best til levling? kom gjerne med en build. Endret 8. august 2006 av brannmannsam Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 (endret) Njah, jeg ville egentlig fokusert på ett tre under levling, siden det er begrenset hvor mye +dmg/healing-gear som er tilgjengelig før lvl50. 6634687[/snapback] Jeg har ca 110 spell/frost power på min lvl 38 mage, frostbolt criter for i underkant av 600 (har ikke prøvd den nye ranken jeg fikk da jeg dinga 38 enda though) Jeg er litt usikker på om jeg skal gå for 30 spell power på staff of jordan eller bare vente til lvl 60 med dyre enchants Endret 8. august 2006 av Gwaihir Vindherre Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 12 dager 7 timer played lvl 53. 300 tailoring 300 enchanting Honoured Argent Dawn 350+ bone fragments. Kjører nesten ren frost spec. Beste klassen jeg har spilt noen gang. Digger mage Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 (endret) Njah, jeg ville egentlig fokusert på ett tre under levling, siden det er begrenset hvor mye +dmg/healing-gear som er tilgjengelig før lvl50. 6634687[/snapback] Jeg har ca 110 spell/frost power på min lvl 38 mage, frostbolt criter for i underkant av 600 (har ikke prøvd den nye ranken jeg fikk da jeg dinga 38 enda though) Jeg er litt usikker på om jeg skal gå for 30 spell power på staff of jordan eller bare vente til lvl 60 med dyre enchants 6636188[/snapback] Var jeg deg ville jeg bare glemt å kaste bort gull på staff of jordan. Greit den er purple, men i forhold til prisen er den ikke verdt det. Se heller på denne her. Den er jo omtrent like bra som Jordan og gratis. Edit: Ser jo etterpå at du har Jordan i baggen hehe. Glem det her Endret 9. august 2006 av Darkrevan Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Nå har han SoJ liggende i backpacken, er 33 og kan bruke den om 3 levels. Uten å måtte løpe gjennom ZF ørti ganger og rolle mot en haug med mongoer. Personlig ville jeg ikke brukt +30 på noe dårligere våpen enn Elemental attuned blade/Bloodcaller/Azuresong, i og med at det går fort å komme opp på lvl60 som mage, og de overnevnte våpenene er lett å få tak i. Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 har bare ikke opptdatert profilen min enda Er 38 nå og har staff of jordan og en del annnet spell power utstyr (ca 110 til samme, så det går ganske fort å lvle nå har ikke noe problemer med å kjøpe gear til magen, det er verd det å ha godt utstyr etter min mening... også slipper man å dra til så mange instancer mens man lvler med crappye grupper Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Se om du ikke kan få tak i Green lens of fiery/frozen wrath, de er helt avsindig gode rundt lvl35. I samme slengen er Unicorn bands finfine, +13dmg/healing, og jeg fikk to for rundt 3-4g per stykk. For øvrig begynte jeg å grinde elementalene nordvest i Silithus i dag, det var virkelig kjekt. Har ikke siste rank av dampen magic ennå, men med 2/2 Improved gjorde de rundt 20 skade. En og en gikk de ned på kort tid, og 4 samtidig var ikke så voldsomt vanskelig heller. En essence of air og 13 core of elements på 15 minutter, samt 35k xp/time. Ingenting å grine på nesen av. Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 (endret) Har så klart Green lens of frozen wrath, Unicorn bands er vell rundt lvl 45? edit: prøvde den nye ranken av frostbolt.. 650 crit Endret 9. august 2006 av Gwaihir Vindherre Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Specced til 17/31/3 og trenger en mod som viser hvor lenge det er til Imp. Scorch går vekk på fienden etter jeg har satt på 5. Noen som vet om en? Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Har ikke enemy castbar en slik funksjon? Eller CCwatch? Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Skal sjekke. OT: Hvor spiller du nå? Lenke til kommentar
PSV Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 har bare ikke opptdatert profilen min enda Er 38 nå og har staff of jordan og en del annnet spell power utstyr (ca 110 til samme, så det går ganske fort å lvle nå har ikke noe problemer med å kjøpe gear til magen, det er verd det å ha godt utstyr etter min mening... også slipper man å dra til så mange instancer mens man lvler med crappye grupper 6640526[/snapback] Lite damage Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 hysj Ny crit btw: 713 på en lvl 43 warrior (fortsatt som lvl 38, 116 frost power) Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 (endret) Har startet å spille igjen, spiller kun på min mage nå. Level 35, trenger gjerne et forslag til build, er litt utdatert etter mages nye talents. Noen forslag? Skal fungere i PvP og til grinding. (Spiller hele tiden med en priest på lik lvl, så AoE er populært. Foreløpig har jeg Arcane ned til PoM og deretter begynt på Fire. Endret 10. august 2006 av shizz kebab Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Det vil ta deg maks fem minutter å gå gjennom denne tråden for å finne en som har stilt samme spørsmål som deg, og har fått svar. Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Hva syns dere pvp mager om denne builden: Click? Dere kan gjerne komme med andre bra'e forslag til pvp build! ^_- Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Til PvP ville jeg heller hatt Flame throwing og Imp. Fire blast enn Imp. Fireball. I PvP er avstand gull verdt, og 1.5 sek av en instant er ikke helt på trynet heller. Og 2/2 Arcane subtlety og 3/5 Arcane focus istedenfor 5/5. -10 resistance på fire er ikke voldsomme greier, men det hjelper på. Lenke til kommentar
haagen Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Det jeg lure på hvordan heale MT, med tanke på spells og ranks, var på onyxia i går sto og spamma heal rank3/2 på mt heletiden er dette greit? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå