Datasmurf Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Nei, eneste grunn er at selv om frost er underlegen fire dps-messig, så er det fortsatt min evige favoritt. <3 Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Frost mage er også en meget god class og ha med på addpatrol i første fase på nefarian. ...men sånn reint bortsett fra det. =) Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Begynte i Horde som Undead Frost Mage og liker meg sålangt Men venter enda på Burning Crusade, Lich King og Cata så jeg får noen nye raser og velge imellom! Lenke til kommentar
koots Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Har nå begynt å få orden på magen min igjen, ikke helt fornøyd med keybindsa mine enda, men bortsett fra det så er det knall med mage igjen. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Frost mage er også en meget god class og ha med på addpatrol i første fase på nefarian. ...men sånn reint bortsett fra det. =) Vel, jeg har fortsatt ikke klart å lære meg å gjøre god dps / damage done med firemage. Siden jeg ikke aner hvilke spells jeg skal bruke eller rotation. Sånn sett er det enklere med frost, da jeg har spilt det i 6 år. Lenke til kommentar
Defo Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Finnes det noen addon som sier ifra når du bør bruke combustion? :o Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Er en stund siden jeg spilte WoW, men jeg brukte en addon som het CombustionHelper. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Lurer litt på hva jeg skal bruke JP mine på, vurdere å kjøpe Firehawk chest greia, og da vil jeg få den 2/5 bonus greia. Men hvor god er den egentlig? Det andre alternative er å gjøre JP om til HP og kjøpe S11 tingene. Lenke til kommentar
ima- Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 Finnes det noen addon som sier ifra når du bør bruke combustion? :o Du har CombustionHelper som Leon nevnte og en annen som heter myBigIgnite. Foretrekker selv myBigIgnite. Lurer litt på hva jeg skal bruke JP mine på, vurdere å kjøpe Firehawk chest greia, og da vil jeg få den 2/5 bonus greia. Men hvor god er den egentlig? Det andre alternative er å gjøre JP om til HP og kjøpe S11 tingene. T12 2set er ubrukelig, så ikke vits å gå for den med mindre du går for 4set senere. Du har sikkert allerede bestemt deg nå tho Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå