Oxygen 07-12 Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Ordet rasisme kommer fra at man er overlegne andre raser. Jeg skrev jøder og muslimer jævla rasssssistiske svin. Lenke til kommentar
opar Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Den videoen alene er grunn nok til hvorfor man IKKE speccer arcane Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Har fire og frost som builds nå. Men hørte noen rykter om at frostfire var ikke "optimalt" å bruke før man fikk xx- mastery eller noe slikt. Hva bruker dere? Fireball og frostbolt ? Lenke til kommentar
Deadmau5 Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 jeg trodde dette var en tråd som handlet om mager. Jeg tok feil... Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 jeg trodde dette var en tråd som handlet om mager. Jeg tok feil... Du er ikke den første ;p Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Når både Fingers of Frost og Brain Freeze er oppe, pleier jeg å bruke FoF og så BF, men gjør jeg omvendt så kan jeg ikke bruke FoF, men skaden ble ikke bedre for det om. Hva er greia? Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 BF drar nytte av FoF og ikke omvendt. Derfor bruker du opp FoF samtidig. Lenke til kommentar
Shablagoy Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Hva er egentlig beste speccet for å levle mage? Blitt noen store forandringer i hva som er best etter cataclysm kom? Har ikke satt meg helt inn i det enda.. Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Fire er best for crowds. Frost kanskje best for levling. Arcane har jeg ikke satt meg inn i ennå, men har sett nesten alle bruker det i pug raids jeg har vært i. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Damn fire er virkelig shite med low critt.(og det har vi jo alle nå etter cata). Jeg reforger hvertfall alt mulig til hit for å nærme meg cappen, har rundt 1.1k nå, cappen ligger på rundt 1447. Enchanter så mye critt så mulig og gemmer hit/crit. Merker at dpsen kommer seg, tar tid. Lenke til kommentar
Tommyeen Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Er hit viktig som firemage? Hva er viktig ? Er ikke spellpower viktig? Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 spellpower er såklart viktig, men det er viktigare at du treffer med alle spellsa først og fremst. Hjelper ikkje med 15000 spellpower om du kun får miss, for å sette det på spissen. =) Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Intellect > Hit > Spellpower > Critt > Mastery > Haste. Kilde Lenke til kommentar
Tommyeen Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Var i instance ilag med en arcane mage, å jg fire.. Han lå bestandig over meg i dps.. Han lvl83 å jg lvl84.. Han sto jo bare å spamma arcane missiles.. Å jg en masse firespells.. Flamestrike, living bomb, blast wave, fireball å blast å combustion å dragonbreath.. Ka i F gjør jg feil? Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Du trenger høy crit. Sjekk også at du har godkjent hit. Fire brukte jeg bare fordi fire ser kulest ut og fordi jeg aoer best med den speccen. Mot bosser tror jeg Arcane er best. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Haha, fire overgår Arcane på høy gang med en gang du kan å spille det og får rett gear. Les på linken jeg posta et par innlegg over for å lære mer om fire rotation osv. Lenke til kommentar
Tommyeen Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Smågal: ahh gla fleir e enig Md mg.. Fire e bedre enn arcane, værtfall det eg e oppfostra i azeroth med:) Lenke til kommentar
Slush1 Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Intellect > Hit > Spellpower > Critt > Mastery > Haste. Kilde Merk deg at dette er for fire. For arcane, så kommer haste foran critt. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Ja, det var det han spurte om, hva som er viktig for Fire.. Lenke til kommentar
Tommyeen Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Mhm:) er dere enig i denne rotationen; scorch, livin bomb, flame orm, spam fireball og pyroball! Når den er instant. Så living bomb, scorch, blast wave, spam fireball osv....? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå