Bytex Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 (endret) Bruker blizzard på alt av trash mob grupper i instancer. Det gjør mye raskere utslag enn å sitte og spamme arcane blast på en og en mob i grupper på 4-5 mobs med 30-50k hitpoints. Klart, du får ikke like høyt tall på Recount DPS, men hjelper gruppa å bli ferdig fortere. To fulle blizzards mens de andre står og slår og slikt, så detter stort sett alle samtidig. I PvE bruker jeg den aldri, siden det mister effekten når mobbene skyter eller slår direkte på meg, og blizz bryter frost nova alt for fort til at det er noe vits å comboe dem. Har ingen som helst behov for "AOE grinding" på level 80. Endret 26. november 2010 av Bytex Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Hvilke to proffesjons for dps boost? Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Enchanting og Tailoring Lenke til kommentar
Necleto Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Heller Enchanting og Jewelcrafting imo. Gems = jevn dps boost hele tiden, tailoring gir en proc. Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Ok, det fører meg videre til om jeg skal enchante våpenet mitt med Black Magic eller +50 spellpower. Førstnevnte fordi jeg prøver meg på fire og haste. Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Prøvde 3 target dummies med alle AoE spells i følgende rekkefølge: Flamestrike, Blast Wave, Dragon's Breath, Fire Blast (siden den proccet), Cone of Cold og avsluttet med Frost Nova. Dette ga meg over 2 ganger bedre damage done enn å bruke Blizzard på samme tid brukt. Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Hva med alle de mobsa som kommer i ICC. Kaster jeg en Living Bomb eller flere? Og så Flamestrike og så Blizzard? Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 I store puller i ICC kaster jeg living bomb først, deretter en flamestrike, og da proccer som regel fire blast greia, så bruker jeg den og sprer living bomb videre til 2 targets til. Spammer et par flamestrikes(instant cast) og slapper av med en Blizzard når mobsa ligger på rundt 30-40%. Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 hmm må jo finne moben med living bomb på seg når de dauer etterhvert Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Etter jeg begynte å spre Living Bomb i heroics er det den som topper dps statistikken. Hva er Blizzard vits for da? Lenke til kommentar
Necleto Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Etter jeg begynte å spre Living Bomb i heroics er det den som topper dps statistikken. Hva er Blizzard vits for da? Specs som ikke har Living Bomb? Lenke til kommentar
Hakasu Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Er jo kanskje ikke vits å bruke Blizzard i det hele tatt.. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 (endret) I dunno, jeg tok en dualspec til en vanlig firespec, og testa ut, og gikk NED 2000 dps ift arcane.. veit ikke helt hva jeg gjorde galt i rotasjonen min heller. Åpna med en Scorch (for å få DOT), så living bomb og fireball-spam (og pyroblast når den proccet). Også bare holdt oppe scorch-dotten og living bomb. Men DPS sugde jo. Endret 29. november 2010 av Bytex Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Ikke glem Fire Blast. Arcane gidder jeg ikke prøve mer synes den var kjedelig. Fire er dritfett å se på. Lenke til kommentar
Necleto Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Arcane er den mest hjernedøde speccen jeg i mine 4-5 år med WoW har sett. Never, ever orker jeg spille PvE Arcane igjen. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Fett å se på er mulig, men hvordan får jeg effektiv DPS? Det sugde jo når jeg testet i forgårs. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Fire krever ganske mye bedre gear enn arcane, skal helst ha critt på ca 50% i tillegg til bra haste, SP og være hitcapped.. Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Da fikk jeg lekt meg litt med Frost også. Likte det best. Ingen teit dot å følge med på, bare kjappe pew pew pew, samtidig som jeg kan følge litt med rundt meg. Slik skal det være for min del Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 jeg driver nå å vurderer å begynne med wow igjen etter 4 års pause. har kun spilt warlock, men har nå lyst å lage meg en pvp mage. noen som kan hjelpe meg å sette opp en pvp build? Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Ingen specs skal vere i nærheten av aoe-dps som fire om du gjer det korrekt iallefall. Instant Flamestrike, instant blastwave, living bomb spam på en 5-6 stk, og fireblast for å fordele ignite dot'en. Prepare to overaggro. Med alt dette, og et par lucky streaks på impact kan du fint komme i 25k dps. Har sjøl holdt 15k dps på 3 dummies, med litt lucky streaks på impact. Med enda fleire mobs så blir det jo totalt sprengstoff. =) Då bruker en kun living bomb, flamestrike, blastwave, fireblast (på procs), og evt instant pyro's. Single target dps derimot er eit noko anna bilde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå