Bytex Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Her er det så kjekt at du kan bare velge Ja eller Nei, siden ingen forklarer hvorfor. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Ikke sant?, hadde personen *scrollet opp* litt så hadde han hatt svaret, men selvsagt må alt repeteres på hver side, glemte jo det. Lenke til kommentar
DontTouchMyPhone Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Takker for svar. Jeg fant ikke noe direkte når jeg scrollet opp, men skjønner at jeg burde ha lest hele tråden selvfølgelig. Likevel blir jeg litt forundret når folk gidder å svare uten å svare; kunne jo skrivi en setning som forklarer. Men for all del, jeg finner det selv. Litt rart også om man forventer at en tråd på 250 sider ikke inneholder grunnleggende spørsmål om stats ganske ofte. Jaja. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 * Red Socket: +20 Intellect * Orange Socket: +10 Intellect / +10 Haste * Purple Socket: +10 Intellect / +10 hit http://www.mmo-champion.com/threads/689924-Mage-PvE-FAQ www.maxdps.com www.elitistjerks.com Pluss google.com - gir vel unlimited med svar, bare man kan søke det man søker etter Dessuten så trenger du ikke lese noe som er skrevet i 2005, altså alle 250 sider, det holder med å gå tilbake 1-2 sider, er som oftest alltid en eller annen som spør om akkurat dette. Men jeg regner med å se deg i andre class tråder med samme spørsmål. Lenke til kommentar
DontTouchMyPhone Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 * Red Socket: +20 Intellect * Orange Socket: +10 Intellect / +10 Haste * Purple Socket: +10 Intellect / +10 hit http://www.mmo-champion.com/threads/689924-Mage-PvE-FAQ www.maxdps.com www.elitistjerks.com Pluss google.com - gir vel unlimited med svar, bare man kan søke det man søker etter Dessuten så trenger du ikke lese noe som er skrevet i 2005, altså alle 250 sider, det holder med å gå tilbake 1-2 sider, er som oftest alltid en eller annen som spør om akkurat dette. Men jeg regner med å se deg i andre class tråder med samme spørsmål. Takk for svar. Og jeg regner med å se deg svare både nedlatende og arrogant der også. 2 Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Med andre ord så er Intellect egentlig høyeste prioritert stat, så Nagina tar feil. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Egentlig er det HIT, med tanke på mage'n hans så tipper han står med levlings gear eller ikke 80 engang. Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 For raid/80 så er det selvfølgelig hit, men jeg regner med at han levler, da han har vært innom druid-tråden med og spurt etter tips der for levling av en druid. Men han burde vel kanskje spesifisert om det er levling eller 80. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Hvem er denne "han" dere snakker om? Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Bytte over til fire igjen, ble for trist å være arcane. Skifta litt gear også og må si at dps min gikk til himmels, og fire er uten tvil mye gøyere enn arcane nå. Litt snodig at det er mange ilvl 270 gear som kan få kjøpt ifra arena vendor til kun 70 (og oppover, uansett billigt imo) honor poins, kjøpt en fin offhand og byttet ut wanded min så gikk opp til 57xx gs og dps gikk vel også opp noen par hundre. Artig å spille mage igjen hehe. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Deprimerende å spille som Arcane ja, rett og slett for jævlig. Fire har vært gøy å spille nå veeeeldig lenge, vil aldri bytte. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Så sant så sant, men begynner å lure på hvilken av mine lvl 80 character jeg skal begynne å lvl på når Cata kommer. Min "main" er jo magen min, men jeg har også en warrior, druid og hunter. Tror kanskje det blir mage -> hunter -> warrior og så druid. fyi: hunters T11 ser lattelig ut! Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 la ikke merke til mana strudel upgrade så jeg kjøpte level 80 food og drink .. lenge leve mage Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Hva da upgrade? Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Mer mana. Bruker noen Blizzard? Jeg er fire mage og bruker all aoe utenom Blizzard. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Jeg bruker den når tanken klarer å holde aggro. Jeg er arcane. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Bruker også det på min level 67 mage, nå som tankene puller 20 mobs samtidig, ork å spamme arcane spells :!: Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Hva er minimum med mobs før dere bruker den? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå