Gå til innhold

Mage - tråden, diskuter her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takker for svar. :)

 

Jeg fant ikke noe direkte når jeg scrollet opp, men skjønner at jeg burde ha lest hele tråden selvfølgelig. Likevel blir jeg litt forundret når folk gidder å svare uten å svare; kunne jo skrivi en setning som forklarer. Men for all del, jeg finner det selv. Litt rart også om man forventer at en tråd på 250 sider ikke inneholder grunnleggende spørsmål om stats ganske ofte. Jaja.

Lenke til kommentar

* Red Socket: +20 Intellect

* Orange Socket: +10 Intellect / +10 Haste

* Purple Socket: +10 Intellect / +10 hit

 

http://www.mmo-champion.com/threads/689924-Mage-PvE-FAQ

 

www.maxdps.com

www.elitistjerks.com

 

Pluss google.com - gir vel unlimited med svar, bare man kan søke det man søker etter :hm:

 

Dessuten så trenger du ikke lese noe som er skrevet i 2005, altså alle 250 sider, det holder med å gå tilbake 1-2 sider, er som oftest alltid en eller annen som spør om akkurat dette.

 

Men jeg regner med å se deg i andre class tråder med samme spørsmål.

Lenke til kommentar

* Red Socket: +20 Intellect

* Orange Socket: +10 Intellect / +10 Haste

* Purple Socket: +10 Intellect / +10 hit

 

http://www.mmo-champion.com/threads/689924-Mage-PvE-FAQ

 

www.maxdps.com

www.elitistjerks.com

 

Pluss google.com - gir vel unlimited med svar, bare man kan søke det man søker etter :hm:

 

Dessuten så trenger du ikke lese noe som er skrevet i 2005, altså alle 250 sider, det holder med å gå tilbake 1-2 sider, er som oftest alltid en eller annen som spør om akkurat dette.

 

Men jeg regner med å se deg i andre class tråder med samme spørsmål.

Takk for svar. :)

 

Og jeg regner med å se deg svare både nedlatende og arrogant der også.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Bytte over til fire igjen, ble for trist å være arcane. Skifta litt gear også og må si at dps min gikk til himmels, og fire er uten tvil mye gøyere enn arcane nå.

Litt snodig at det er mange ilvl 270 gear som kan få kjøpt ifra arena vendor til kun 70 (og oppover, uansett billigt imo) honor poins, kjøpt en fin offhand og byttet ut wanded min så gikk opp til 57xx gs og dps gikk vel også opp noen par hundre.

Artig å spille mage igjen hehe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...