gnav Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 (endret) Jeg spiller i sammen med en priest (lvl 13 nå) og trenger en build som egner seg til AoE/gringing og PvP. Hva synest dere om denne? EDIT: Feil build Endret 22. juli 2006 av L@xen Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 Hvis det er du som er lvl 13, så kan ikke du bruke den builden der. Og lvl 13 er litt for lavt til aoe grinding imo. Lenke til kommentar
TaigaH Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 Jeg spiller i sammen med en priest (lvl 13 nå) og trenger en build som egner seg til AoE/gringing og PvP. Hva synest dere om denne? 6535177[/snapback] Gå frost, ikke fire:) Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 AoE-grinding med priest funker så snart man får Arcane explosion. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 (endret) Hvilken class burde man være når man er Mage? Horde offcourse. Endret 22. juli 2006 av Lightningwolf Lenke til kommentar
TaigaH Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 Hvilken class burde man være når man er Mage? Horde offcourse. 6536493[/snapback] Siden mage er en class så mener du vel hvilken race. UD med WoTF er kanskje tingen, men den Troll racialen med raskere casting time er kanskje også nyttig. Race har ikke SÅ mye å si, ta den du synes ser kulest ut. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 Har 4 UD-chars nå, deriblant mage, warlock, rogue og priest. WotF er brillefin i PvP (og i enkelte instancer), og Cannibalize er fantastisk bra både til grinding og PvP (når bandasjer er på cooldown). Tre ganger så lang tid under vann er greit nok, selv om en billig potion gjør samme nytten, og +10 shadow resistance er ok. Jeg kan aldri se for meg at Berserking kan være like nyttig som WotF/Cannibalize. Men, troll females vinner på utseende og hele klær. Også slipper man kanskje å bli ganket like mye, siden "unded r onde slemminger åg må drepes får envær pris!!". Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 Også slipper man kanskje å bli ganket like mye, siden "unded r onde slemminger åg må drepes får envær pris!!". 6536584[/snapback] Hehe, den var ny for meg. Lenke til kommentar
Sink Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 Også slipper man kanskje å bli ganket like mye, siden "unded r onde slemminger åg må drepes får envær pris!!". 6536584[/snapback] jeg ganker ikke undeads mer enn jeg gjør noe annet :-o Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 Personlig synes jeg du skal gjøre som meg. Gå for female troll mage, da du er mye mer unik enn en hvilken som helst undead mage Lenke til kommentar
Pathmaker Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 (endret) Også slipper man kanskje å bli ganket like mye, siden "unded r onde slemminger åg må drepes får envær pris!!". 6536584[/snapback] Ganker egentlig heller troll (female spesielt) en undead, kan ikke fordra troll Endret 23. juli 2006 av Pathmaker Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Også slipper man kanskje å bli ganket like mye, siden "unded r onde slemminger åg må drepes får envær pris!!". 6536584[/snapback] jeg ganker ikke undeads mer enn jeg gjør noe annet :-o 6536610[/snapback] Tror ikke du ganker noe som helst jeg... Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Testa som jeg fikk råd om her å kjøre på grønne mobs. Ser jo at det er mye raskere å grinde på dem, enn de elitene jeg drev på med. Eneste problemet mitt er at jeg ikke orker easymode i lengden. Må liksom bort å teste eliter hehe. Nåvel, fikk på lvl 39 rett før jeg dinga 40 opp 26584 xp calculated PR hour. Stor forskjell fra elitene. Takk for gode råd. Lenke til kommentar
tyggegummi Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 Heisann, ny på dette forumet og jeg klarte endelig å finne ett brukernavn som ikke var i bruk Har en Mage som har blitt 54 og en halv etterhvert. har kjørt nesten utelukkene talentpoengene på fire treet, litt på arcane og.. har og endel + fire dmg utstyr (eye of flame siden jeg fikk den billig) og litt generelt + dmg utstyr. Kommer nok til å forandre litt på utstyret etterhvert. Litt mer +int hadde vært fint. Det jeg vil ha nå er en ny build med noen flere frost spells, og likevel beholde DPS'en fra fire. så jeg tenker på noe slikt Ønsker fortsatt å være firemage siden dette gir grei DPS, men jeg mangler for mye mot mobs som er imune. fire elementals og slikt. Tror dere denne builden vil være en grei all-rounder? kjører utelukkende PVE på denne characteren, så jeg har utelukket improved fire blast. Så har jeg imp blizz siden jeg har litt lyst å prøve aoe grinding. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Finnes det en måte å ha én sheep-knapp som oppfører seg annerledes om man er i party? Kunne tenkt meg å ha "Sheeping/pigging %t. You break it, you tank it." når jeg er i en gruppe, og ingenting når jeg er alene. Lenke til kommentar
likferd Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Hvorfor går det ikke ann å pumle polymorph? Lenke til kommentar
ØysteinT Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Finnes det en måte å ha én sheep-knapp som oppfører seg annerledes om man er i party? Kunne tenkt meg å ha "Sheeping/pigging %t. You break it, you tank it." når jeg er i en gruppe, og ingenting når jeg er alene. 6589477[/snapback] Bruk en addon som f.eks Sheepwatcher og du kan sette slike ting. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Hvorfor går det ikke ann å pumle polymorph? 6589729[/snapback] Det skal vel gå, men jeg har klart å få av polymorph samtidig som jeg blir gouget. Sikkert bare lagg og det at du er litt for sent ute. ØysteinT: Takker og bukker, så ut som den skulle fikse biffen. Lenke til kommentar
likferd Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Jojo, men det står jo "you interrupt polymorph" i combat log. Merkelig bug. Jaja, får håpe det blir fikset snart da. Surt å gå i zerker for å pumle, for så blir polyet likevel. 10% mer dmg taken ftl. Lenke til kommentar
brannmannsam Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Hvordan er denne builden til leveling\grinding? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå