Gå til innhold

Mage - tråden, diskuter her!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvilken class burde man være når man er Mage? Horde offcourse.

6536493[/snapback]

Siden mage er en class så mener du vel hvilken race.

UD med WoTF er kanskje tingen, men den Troll racialen med raskere casting time er kanskje også nyttig. Race har ikke SÅ mye å si, ta den du synes ser kulest ut.

Lenke til kommentar

Har 4 UD-chars nå, deriblant mage, warlock, rogue og priest. WotF er brillefin i PvP (og i enkelte instancer), og Cannibalize er fantastisk bra både til grinding og PvP (når bandasjer er på cooldown).

Tre ganger så lang tid under vann er greit nok, selv om en billig potion gjør samme nytten, og +10 shadow resistance er ok.

Jeg kan aldri se for meg at Berserking kan være like nyttig som WotF/Cannibalize. Men, troll females vinner på utseende og hele klær. Også slipper man kanskje å bli ganket like mye, siden "unded r onde slemminger åg må drepes får envær pris!!".

Lenke til kommentar

Også slipper man kanskje å bli ganket like mye, siden "unded r onde slemminger åg må drepes får envær pris!!".

6536584[/snapback]

Ganker egentlig heller troll (female spesielt) en undead, kan ikke fordra troll :hrm:

Endret av Pathmaker
Lenke til kommentar

Testa som jeg fikk råd om her å kjøre på grønne mobs.

Ser jo at det er mye raskere å grinde på dem, enn de elitene jeg drev på med.

Eneste problemet mitt er at jeg ikke orker easymode i lengden. Må liksom bort å teste eliter hehe. :)

Nåvel, fikk på lvl 39 rett før jeg dinga 40 opp 26584 xp calculated PR hour.

Stor forskjell fra elitene.

Takk for gode råd. :thumbup:

Lenke til kommentar

Heisann, ny på dette forumet og jeg klarte endelig å finne ett brukernavn som ikke var i bruk :)

Har en Mage som har blitt 54 og en halv etterhvert. har kjørt nesten utelukkene talentpoengene på fire treet, litt på arcane og.. har og endel + fire dmg utstyr (eye of flame siden jeg fikk den billig) og litt generelt + dmg utstyr.

Kommer nok til å forandre litt på utstyret etterhvert. Litt mer +int hadde vært fint.

Det jeg vil ha nå er en ny build med noen flere frost spells, og likevel beholde DPS'en fra fire. så jeg tenker på noe slikt

Ønsker fortsatt å være firemage siden dette gir grei DPS, men jeg mangler for mye mot mobs som er imune. fire elementals og slikt.

Tror dere denne builden vil være en grei all-rounder? kjører utelukkende PVE på denne characteren, så jeg har utelukket improved fire blast.

Så har jeg imp blizz siden jeg har litt lyst å prøve aoe grinding.

Lenke til kommentar
Finnes det en måte å ha én sheep-knapp som oppfører seg annerledes om man er i party? Kunne tenkt meg å ha "Sheeping/pigging %t. You break it, you tank it." når jeg er i en gruppe, og ingenting når jeg er alene.

6589477[/snapback]

Bruk en addon som f.eks Sheepwatcher og du kan sette slike ting.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...