Gå til innhold

Mage - tråden, diskuter her!

Anbefalte innlegg

Er det noe sted jeg kan se hvilke gems jeg burde ha i hver armor del nå?

http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Kul+Tiras&cn=Manatex

Edit: øh..den armoryen stemmer jo ikke i det hele tatt...

kommer ann på hva du er, fire gems er veilded dreadsone for blå sockets, potent ametrine for gul, og brilliant cardinal ruby for rød

Veiled Dreadstone?? Tull og vas... :nei:

Skal ikke være nødvendig å gemme for Hit, det kommer med gear.

ja du følger med mye ser jeg, hele poenget er at ekstra hit du har kan du reforge til noe annet fra gearet du har derfor blir veiled dreadstone gemmet for di fleste casters.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bruk 1x 10int + 10 spirit og +10 all stats. (nok for meta)

Så resten kan du bare gemme 20 intellect eller 10int + 10 haste!

Men som geared ditt ser ut så hadde jeg valgt billigere gems, epics gems er bare for dyre.

Gemme for hit er FTL <--- husk det, lønnes ikke!

Du får nok fra gear og evt trinket.

Finnes 128hit trinket, bruk det! =)

Endret av nagina
Lenke til kommentar

Men som geared ditt ser ut så hadde jeg valgt billigere gems, epics gems er bare for dyre.

Man skal ikke bruke gems som har spirit lengre det er en healer only stat nå, dette er mage seksjonen og gemsa for oss er:

arcane og fire rød socket: brilliant cardinal ruby.

Fire gul socket: potent ametrine, arcane: reckless ametrine.

fire og arcane blå socket: veiled dreadstone.

Nå grunnen til at veiled dreadstone er bis for blå sockets er pga REFORGING, hit som du har for mye av etter å ha gemmet det du skal er å bruke reforge til å konvertere det du har for mye til crit, haste etc alternativene som du vil få hos reforgeren.

Om noen her gemmer spirit nå så ler jeg meg halvt ihjel

Lenke til kommentar

Man skal ikke bruke gems som har spirit lengre det er en healer only stat nå, dette er mage seksjonen og gemsa for oss er:

arcane og fire rød socket: brilliant cardinal ruby.

Fire gul socket: potent ametrine, arcane: reckless ametrine.

fire og arcane blå socket: veiled dreadstone.

Nå grunnen til at veiled dreadstone er bis for blå sockets er pga REFORGING, hit som du har for mye av etter å ha gemmet det du skal er å bruke reforge til å konvertere det du har for mye til crit, haste etc alternativene som du vil få hos reforgeren.

Om noen her gemmer spirit nå så ler jeg meg halvt ihjel

Stemmer det, trodde alle casters hadde talent for å gjøre spirit om til HIT, noe som shadow priests har og boomkins? (usikker deR) men, nei... spirit er ikke only healer stat!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg er ikke helt sikker på hva som er "best", men jeg bruker Arcane på min nylig dinga Mage, og gjør oppmot 8k dps på diverse bosser, og opp til 32k crits med arcane blast. Dette er med ræva gear altså.

Veldig ensformig å spamme Arcane Blast, men jeg koser meg iallefall!

Lenke til kommentar

Kjører arcane selv. Synes det er rimelig OP igrunn. 75k crits med cds i ICC10 osv. 17k dps på weekly Anub. Med avg item level på ca 258.

Klarer ikke i nærheten av det med fire.

I random heroics er det nok litt annerledes men.

Lenke til kommentar

Arcane er så kjedelig. Sitter og trykker 1 (vente 2,2sek) 1 (vente) 1 (vente) 1 (vente) repeat until boss dead.

Spe på med en arcane missile innimellom hvis man gidder, og aktivere arcane torrent og spellpower trinket når de har CD. Not fun.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Talked to a GM about it; he said they're not sure what happened to the glyph, but it is supposed to be in the game, and they're working on it.

This glyph went all the way up to 3k gold in Blackrock when its rarity and INSANE DPS boost was found out. It now sits at 500 gold. This glyph allows mages to just spam Arcane Blast on end, dishing out 25k DPS.

http://www.wowhead.com/item=42749#comments:40

Lenke til kommentar

Talked to a GM about it; he said they're not sure what happened to the glyph, but it is supposed to be in the game, and they're working on it.

This glyph went all the way up to 3k gold in Blackrock when its rarity and INSANE DPS boost was found out. It now sits at 500 gold. This glyph allows mages to just spam Arcane Blast on end, dishing out 25k DPS.

http://www.wowhead.com/item=42749#comments:40

Var derfor den ikke var på AH ja. Tenkte jeg skulle bare kjøpe alle glyphsa så jeg hadde de, men fant ikke Mage Armor.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...