El Fantasma Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Ja, med flere enn 1 target så er Fire viable, men til singletarget fighter er det fortsatt og desverre Arcane som har høyest dps. Da er det jo ekstra kjedelig at de har klart å ødelegge den allerede så kjedelig Arcane rotasjonen, og gjort den enda værre! Nei, jeg synes Fire kunne ha vært et alternativ til Arcane, også på singletarget fighter. De må gjerne ta bort litt av AoE dmg på spellsa for min del, jeg vi bare ha et alternativ til Arcane som funker. Men får nå se da, må vel teste en del bossfights før man har fasit. Lenke til kommentar
Ercles Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Akkurat nå så gir jeg en lang f... i hva som er best, holder meg langt unna arcane og ber til Blizzard om at fire eller frost vil bli like bra in Cataclysm. Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Akkurat nå så gir jeg en lang f... i hva som er best, holder meg langt unna arcane og ber til Blizzard om at fire eller frost vil bli like bra in Cataclysm. As i said. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Hm, burde jeg gå fra Arcane til Fire? Er jo 80 nå. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Hmmm, er ikke helt sikker nå etter nye patchen. Men fire krever som regel litt bedre gear. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Trives med Arcane, så venter litt til jeg har fått bedre gear isåfall. Lenke til kommentar
Colado Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 http://www.youtube.com/watch?v=D43iVWPWP4w&feature=sub Og være alliance er digg atm. Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 På relativt korte bossfights vil Arcane ligge godt over Fire. Eksempelvis 5 manns dungeons. På lengere fighter er jeg mere usikker da Arcane dps går ned jo mindre mana man har. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Så det er fremdeles 4x AB så AM om du har proc? Hvis ikke bare fortsett med AB spamming helt til du har ca 40-50% mana igjen og kjør Evocation? Lenke til kommentar
Xprez Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Ja, med flere enn 1 target så er Fire viable, men til singletarget fighter er det fortsatt og desverre Arcane som har høyest dps. Da er det jo ekstra kjedelig at de har klart å ødelegge den allerede så kjedelig Arcane rotasjonen, og gjort den enda værre! Nei, jeg synes Fire kunne ha vært et alternativ til Arcane, også på singletarget fighter. De må gjerne ta bort litt av AoE dmg på spellsa for min del, jeg vi bare ha et alternativ til Arcane som funker. Men får nå se da, må vel teste en del bossfights før man har fasit. I full bis gear så er fire bedre enn arcane, men igjen jeg gir faen i det jeg går aldri tilbake til arcane selv om di gjør det til det beste dps speccet igjen siden di har klart å gjøre det enda mer kjedelig enn det allerede var Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Enig i det, Arcane er rett og slett kjedeligere enn noen gang. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Er glad fire har kommet tilbake, aldri likte arcane noe spesielt. Alltid vært en tillhenger av TTW Fire =) Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Har kost meg gløgg ihel i bg's på lower levels (akkurat no i 40-49) bracket mens eg levler. Begynte så smått etter patchen på level 45-46, og blei oneshotta av rogues. Er vel stort sett det einaste som ikkje var fullt så kult. Pro tip, bruk mana shield at all times, då kan du overleve =) Men når du får nytt skjold på 49, ser du deg aldri tilbake. 17-0 i siste bg..nesten så eg gruer meg til å dinge 50 ^^ Og ja, såklart frost. Arcane er for pantsies Shattercomboane henger løst! Elsk med ally bg que's. Synd at alle hovedchars på 80 er horde ^^ Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 (endret) Er det noe sted jeg kan se hvilke gems jeg burde ha i hver armor del nå? http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Kul+Tiras&cn=Manatex Edit: øh..den armoryen stemmer jo ikke i det hele tatt... Endret 21. oktober 2010 av Bytex Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 (endret) Intellect og Intellect/Haste. Intellect er nå røde (gamle 23 SP gems). Så, Int i røde slotter og Int/Haste i gul. Tidligere gemmet vi SP/Spi i blå sockets (visst socket bonus er bra), men Spirit er nå ubrukelig for Mages, så da regner jeg med man gemmer Intellect i blå. Endret 21. oktober 2010 av Maverick2002 Lenke til kommentar
nagina Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Prøvde 60 mage'n min igår, måtte sette meg ned å lese talents da men etter å ha gjorrt alt det der prøvde jeg meg på dummy for fun 1300 dps =) men tenkte jeg måtte prøve meg på mobs i hellfire (TBC) fytti for noe damage da, var nesten ulovlig enkelt å queste. Møtte par hordes i samme slengen, de gikk ned like fort, fortsetter det å være like OP helt til 80? Arcane spec that is. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Arcane er zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz(boring) når man er lvl 80. Lenke til kommentar
Xprez Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 (endret) Er det noe sted jeg kan se hvilke gems jeg burde ha i hver armor del nå? http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Kul+Tiras&cn=Manatex Edit: øh..den armoryen stemmer jo ikke i det hele tatt... kommer ann på hva du er, fire gems er veilded dreadsone for blå sockets, potent ametrine for gul, og brilliant cardinal ruby for rød Endret 22. oktober 2010 av M3X Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Er det noe sted jeg kan se hvilke gems jeg burde ha i hver armor del nå? http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Kul+Tiras&cn=Manatex Edit: øh..den armoryen stemmer jo ikke i det hele tatt... kommer ann på hva du er, fire gems er veilded dreadsone for blå sockets, potent ametrine for gul, og brilliant cardinal ruby for rød Veiled Dreadstone?? Tull og vas... Skal ikke være nødvendig å gemme for Hit, det kommer med gear. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 (endret) Hva bør jeg ha i de 2 blå slottene i chesten min, da? Sitter og kikker på AH, men det er jo mange stats på blå gems. Purified Dreadstone? Endret 22. oktober 2010 av Bytex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå