Gå til innhold

Mage - tråden, diskuter her!

Anbefalte innlegg

Om jeg gjorde det riktig, skjønner jeg ikke hvordan klarer så mye DPS på dummy. Jeg hadde vel bare mellom 5 og 6k. Og fy søren hvor kjedelig det var. Enda kjedeligere og enklere enn før jo.

Blir nok Fire på meg da. Er det holde Scorch og Living Bomb oppe, spamme Fireball og Pyro på Hot Streak?

Også bruke combustion. Og fireblast på proc(sistnevnte i tilfeller der du kan fordele ignite over fleire targets/adds).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Var skuffa over eine mage'n vår i et lite testraid i icc vi hadde. for å teste ut specs etc. Fikk ikkje gå på main sjøl, så måtte heale med presten =|

Men han har iallefall vore arcane heile wrath..og noke firerotasjon hadde han iallefall ikkje i fingrane. 7-8-9k dps som fire, i godt brukbart gear. Klarer eg på dummy på mage'n min, med dårligare gear, men så specca eg fire tidlig i icc perioden, og har det muligens noke bedre i fingrane.

Lenke til kommentar

Nei, tror nok jeg holder meg til Arcane om det fortsatt er mulig å holde god DPS med det. Har ikke noe problemer med at det er enkelt så lenge det faktisk funker. Prøvde fire men fikk ikke i nærheten av like mye DPS (på dummy, om det har noe å si) som med Arcane. Rotationen var Scoorch -> Living Bomb - > Fireball med pyro procs og repeat når debuffs er ute.

Lenke til kommentar

Har jeg ingen AOE muligheter i dungeons? Eller skal jeg bare bruke Blizzard selv om jeg ikke er frost? Var jo så kjekt å bare spamme ut på trash-grupper.

Er det noen taktikk bak presence of mind annet enn bruk oftest mulig for å få inn en gratis AB?

Lenke til kommentar

Bare å bruke Flamestrike/Blizzard selv om du ikke er frost eller fire. De gjør like bra damage uansett. Bruk helst Presence of mind på den siste Arcane Blasten i hver rotation, har lest at det skal være det beste. På store trashpulls kan du bruke POM til å kaste flamestrike på pullen, deretter kjøre på med blizzard.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...