Whiteshit Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Om jeg gjorde det riktig, skjønner jeg ikke hvordan klarer så mye DPS på dummy. Jeg hadde vel bare mellom 5 og 6k. Og fy søren hvor kjedelig det var. Enda kjedeligere og enklere enn før jo. Blir nok Fire på meg da. Er det holde Scorch og Living Bomb oppe, spamme Fireball og Pyro på Hot Streak? Også bruke combustion. Og fireblast på proc(sistnevnte i tilfeller der du kan fordele ignite over fleire targets/adds). Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Liker Arcane fremdeles jeg, mobs er jo stort sett daua før de kommer til meg Lenke til kommentar
Necleto Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Funker sikkert til levling ja, men å stå på en boss/whatever og spamme samme spell i 15-25 sek, er ikke akkurat spennende. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Nei, det er det nok ikke, men har ikke kommet helt dit enda Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Var skuffa over eine mage'n vår i et lite testraid i icc vi hadde. for å teste ut specs etc. Fikk ikkje gå på main sjøl, så måtte heale med presten =| Men han har iallefall vore arcane heile wrath..og noke firerotasjon hadde han iallefall ikkje i fingrane. 7-8-9k dps som fire, i godt brukbart gear. Klarer eg på dummy på mage'n min, med dårligare gear, men så specca eg fire tidlig i icc perioden, og har det muligens noke bedre i fingrane. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Er det crit og intellect som gjelder for mages? Lenke til kommentar
Necleto Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Haste er fortsatt bedre enn crit, men begge deler kreves for å gjøre bra DPS. Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Nei, tror nok jeg holder meg til Arcane om det fortsatt er mulig å holde god DPS med det. Har ikke noe problemer med at det er enkelt så lenge det faktisk funker. Prøvde fire men fikk ikke i nærheten av like mye DPS (på dummy, om det har noe å si) som med Arcane. Rotationen var Scoorch -> Living Bomb - > Fireball med pyro procs og repeat når debuffs er ute. Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Noen som har testa Fire på dummy nå etter nerfen? P.g.a jobb så har jeg ikke fått testet selv etter onsdag, så vet ikke hvordan vi ligger ann nå.. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Testa nettopp og hadde 7.5k dps, fra full mana til jeg var oom. Har endel mer i instance/raid. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 (endret) Hva er vanlig arcane rotation for mest dps? Har ikke spilt det før. Specca dette nå. http://cata.wowhead.com/talent#ohIMrRMRrRRorZc Ser jeg har fått endel ting som presence of mind, arcane power, arcane barrage..er det bare å trigge dem så ofte de har cooldown? Og spamme Arcane blast ellers, og missiles når de proccer? Endret 15. oktober 2010 av Bytex Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 (endret) AB>AB>AB>AM(om du ikke har AM proc, bruk Arane barrage)* rinse, repeat. Endret 15. oktober 2010 av Smågal Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 (endret) Hvilket shield er best å bruke? Mage shield? Mana Shield? Molten Armor? Endret 15. oktober 2010 av Bytex Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Bruk molten armor, for mer crit. Mana shield varer bare i 30sekunder og absorberer damage. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Har jeg ingen AOE muligheter i dungeons? Eller skal jeg bare bruke Blizzard selv om jeg ikke er frost? Var jo så kjekt å bare spamme ut på trash-grupper. Er det noen taktikk bak presence of mind annet enn bruk oftest mulig for å få inn en gratis AB? Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Bare å bruke Flamestrike/Blizzard selv om du ikke er frost eller fire. De gjør like bra damage uansett. Bruk helst Presence of mind på den siste Arcane Blasten i hver rotation, har lest at det skal være det beste. På store trashpulls kan du bruke POM til å kaste flamestrike på pullen, deretter kjøre på med blizzard. Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Har opplevd at AB spamming ned til rundt 40% funker supert. Deretter kjører jeg på med AM og evocation. Deretter rinse and repeat bare med gem isteden for evocation. Selvsagt varierende etter hva du sloss mot. Cookie cutter (Abx4>AM) funker vel uansett. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 LOL er jo knapt snakk om rotation når jeg quester hvertfall..alle 80 mobbene dør jo på 2 arcane blasts eller 1AB+1AM..evt med barrage som finisher. critta 9000 isted på en vanlig ABlast..wow. Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Hihi..da fikk jeg testet Fire på dummy etter nerfen.. og buhu! Gikk ned 3,5-4k dps..snakk om å ta hardt i Blizzard! Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Fire har fremdeles gått opp i dps. Ligger rundt 10k-12k avhengig av RNG, og det gjorde eg ikkje før som fire. Gear er 251-264. du gjer alvorlig mykje meir dmg som fire i en boss med adds situasjon dog. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå