Beneath Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 (endret) Har HS foreløpig i Thousand Needles grunnet leveling av mining/jewlecrafting og har Bloodsail Admiral tittelen, så i Gadgetzan blir jeg bare angrepet av NPCs! Hva slags talent tree kommer folk til å gå for i Cataclysm med nåværende informasjon? Selv tror jeg fire kommer til å bli utrolig gøy. Molten armor gjør det mulig å spamme scorch mens man løper. Virker som en god endring for fire kiting ihvertfall! Selv tror jeg arcane ikke blir helt topp etter hva jeg har lest, mens frost blir vel fortsatt topp PVP spec. Blir det nok en mix av frost PVP/fire PVP build jeg kommer til å gå for Er synd det ikke er mulig for tre talent tree's i dual spec. Savner virkelig arcane PVP nå som jeg går frost PVP/arcane PVE Endret 1. september 2010 av Beneath Lenke til kommentar
Leoron Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 (endret) Skal starte å raide litt på magen min som er en alt. Vi er en gjeng i guildet som allerede har skaffet oss mounten fra icc10 som nå skal inn med alts. Siden vi trengte litt ranged joiner jeg med en mage jeg har liggende. Jeg har så vidt vært innom med denne magen, så jeg er litt ute etter tips og triks. F.eks. - Er det arcane som fremdeles er greia? Ser en del har gått fire, men er litt usikker på om det vil lønne seg for meg. - Er det noen figths jeg har spessielle abilities jeg burde tenkte på å bruke? - Går jeg kun sp etter å ha blitt hitcappet eller vil jeg ha opp haste til et vist nivå først? - osv.. Link til armory: Despera, min mage. Takker og bukker for alle innspill. Endret 1. september 2010 av Skullbanger Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Du har iallefall aaaaaltfor masse hit. Her kan du prioritere heilt om når det renner inn litt gear. Du klarer deg finfint med 11% hit, og gjerne enda mindre om du raider med sp/oomkin. gem aldri sp+stam, men sp+spirit om du må ha socketbonus. Når det lønner seg kan eg ikkje i haue når det gjelder matte'n. Du er på god vei når det gjelder haste, men prøv gjerne å komme opp i 900+. Trink fra rot/fester (han til høgre ved veiskille), dropper finfin trink på 25m. Muradin fra lootship (10/10hc) burde vere grei skuring som trink 2. sp+haste gems er generelt ok når du er litt i manko på haste. men ellers er det som du sa. prio på sp og haste. Føler du deg fornøgd med haste'n, så stack sp til du blir grønn. Lenke til kommentar
Necleto Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Nå er jeg ingen Mage guru, men dette er det jeg tror stemmer: - Arcane er bedre enn Fire inntil et visst gear nivå. Tror Fire er bedre fra fullt item lvl 264 gear. - Stack haste som arcane. Tror man skal ha rundt 1200 haste som Arcane og 8-900 haste som Fire. - Angående abilities, bruk alltid Icy Veins og Arcane Power samtidig, og på fights der du kommer til å få Bloodlust/Heroism, vær sikker på at du har dem klare til da. Lenke til kommentar
Slush1 Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Spiller arcane mage for øyeblikket og har 879 haste og 3010 SP. Burde j regemme mere SP eller haste? Planen min var egentlig å nå 900 haste og derfra bare gå SP. Lenke til kommentar
smy Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 prøv gem med 12sp og 10haste funker gansk bra Lenke til kommentar
Necleto Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 om man gemmer Reckless Ametrine, vil man jevnt over tjener mer spellpower: 2x Reckless Ametrine: 12 SP + 10 haste = 24 SP, 20 haste Runed Cardinal Ruby + Quick King's Amber: 23 SP + 20 haste = 23 SP, 20 haste Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Hvilke glyphs burde man ha til arcane? Lenke til kommentar
Slush1 Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Hvilke glyphs burde man ha til arcane? Glyph of Arcane Missiles lyph of Molten Armor Glyph of Arcane Blast Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Har 2 ledige minor-plasser, noen der? Har slow fall. Lenke til kommentar
Necleto Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 (endret) Slow fall og noe crap, penguin for eksempel Endret 12. september 2010 av Necleto Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 brilliance er greit å ha minor på. i tilfelle av en midfight buff. ellers er den berre hendig også. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 (endret) Ja, hvilken specc har dere gått for nå etter patchen? Kjøre en fire, 2/31/3 selv nå. Har også en frost med 2/0/34.. e: Må bare si at frost dps virkelig er mye bedre nå en før, overraska meg litt. Endret 13. oktober 2010 av Smågal Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 (endret) Doh, jeg wastet såklart 2 points på Frostfire orb talentet som jeg ikke kan få før 81 uansett.. Ble 5/0/31 frost på meg. DPS har jo blitt boostet en del med Mastery-skillen som gir 20% ekstra dps, og 2,5% ekstra per point etter det. Kan jo booste items med Mastery hos reforger i hovedbyene nå. Det funker sånn at man velger en stat på item som skal senkes, så får du øke en annen stat (eller legge til en helt ny). Eks. sette -20 spirit på bracer, og legge til +20 mastery eller +20 spellpower istedet. Endret 13. oktober 2010 av Bytex Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Gjorde samme tabba, men orker ikke å bruke en masse gold på å endre det heller. Lenke til kommentar
Simenrf Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Arcane Mage overpowered? Ja! Lenke til kommentar
Heseblesen Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Arcane Mage overpowered? Ja! Kan du utdype dette litt? Har ikke selv en mage på 80 men har fulgt med litt på det som har vært postet på EJ om klassen og Cata, og der har det såvisst ikke blitt påstått at det er arcane som er saligheten. Men, kanskje det har seg sånn at arcane ER op, bare at frost og fire er enda mer op? Eller...? Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Prøvde arcane i en Heroic tidligere i dag. Absolutt ikke OP. Lenke til kommentar
Ercles Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Sånn ser mitt specc ut. Gjør rundt 7k på bossfights i heroics eksludert pet som jeg tror gjør oppunder 1k(?). En ting er sikkert, MYE morsommere spillestil enn arcane. Jeg må faktisk følge med. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Ja, prøvde litt frost selv i en Heroic. Gjorde vel rundt samme DPS som deg. Men fire er nok engang soleklar vinner for meg. Hadde over 12k dps på weekly questen nå(Patchwerk). Og 9k+ dps i en vanlig heroics på bossfights. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå