Porto Skrevet 26. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2010 Prikk lik som den jeg har, bare at jeg har brukt de gjenværende poengene på Incineration. Lenke til kommentar
Ercles Skrevet 26. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2010 Husk at torment of the weak kommer fra mange forskjellige debuffs som ikke du nødvendigvis trenger å caste. Under en bossfight i ett raid så vil du nok ha en debuff av denne typen på bossen hele tiden. En 12% overall boost til fireball som er din main nuke er ikke til å kimse av. Lenke til kommentar
Necleto Skrevet 28. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2010 (endret) vil anbefale alle å prøve PvE frost. Har rundt 5.3-5.4k GS, og hadde godt over 6k dps på bosser i 5-manns HC. Spec: http://www.wowhead.com/talent#of0fck0cZZVIfcozu0fzgfst:RnqV Rotasjon: Frostbolts til man får Fingers of Frost. Bruk denne til Deep Freeze. Om Deep Freeze er på CD, cast 1x Frostbolt etterfulgt av 1x Frostbolt+Ice Lance (shatter nuke) Cast Frostfire bolt på Brain Freeze. Timing, haste og spellpower er veldig viktig for denne spillestilen. Endret 28. juli 2010 av Necleto Lenke til kommentar
XitereX Skrevet 29. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2010 Kunne noen være snille å sette opp en talent build for levling med mage ? Er ny med mage så har ikke så mye erfaring med talentbuild på mage : ( Lenke til kommentar
Necleto Skrevet 29. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2010 Fram til 66: http://www.wowhead.com/talent#of0zZZAIcco0u0fdgbsp:jmq Fra 66-80: http://www.wowhead.com/talent#of0Vcu0IzxGuMtedcZhuc0o:Nzi Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 15. august 2010 Rapporter Del Skrevet 15. august 2010 Hva fanden skal man gjøre for å få store deep freeze crits? Gjør ikke engang dmg når jeg bruker det, stunner bare mobbe. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 15. august 2010 Rapporter Del Skrevet 15. august 2010 Er ca 1 år siden jeg tok an 'pause' fra wow nå, og magen min skal vær ei level 76. Skal starte så fort gamingcardet mitt kommer fra play.com Så det er arcane som et tingen og specce nå, vilke spells og slikt bruker man da? Er som sagt lenge sidne jeg har spillt nå, så er veldig mye nytt for meg. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 15. august 2010 Rapporter Del Skrevet 15. august 2010 Noen som har en liten rotasjon for arcane? Syns ikke jeg gjør like mye skade som jeg gjorde med fire.. Lenke til kommentar
tmg Skrevet 15. august 2010 Rapporter Del Skrevet 15. august 2010 Hva fanden skal man gjøre for å få store deep freeze crits? Gjør ikke engang dmg når jeg bruker det, stunner bare mobbe. Hvis moben er immune til stun gjøre deep freeze damage i stedet Lenke til kommentar
Colado Skrevet 15. august 2010 Rapporter Del Skrevet 15. august 2010 Noen som har en liten rotasjon for arcane? Syns ikke jeg gjør like mye skade som jeg gjorde med fire.. Arcane blast til 4, eller 5 vis du kan. Så arcane missls. Og Arcane blast igjenn. Og bruke cd's smart. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 15. august 2010 Rapporter Del Skrevet 15. august 2010 Noen som har en liten rotasjon for arcane? Syns ikke jeg gjør like mye skade som jeg gjorde med fire.. Arcane blast til 4, eller 5 vis du kan. Så arcane missls. Og Arcane blast igjenn. Og bruke cd's smart. Når får man arcane blast? Jeg ser den ikke noe sted.. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 16. august 2010 Rapporter Del Skrevet 16. august 2010 Damdam, den kom i dag på lvl 64. Wuuu! Lenke til kommentar
Gjest medlem-161766 Skrevet 18. august 2010 Rapporter Del Skrevet 18. august 2010 (endret) Hei og hopp! Lurer på hva jeg skal gjøre nå som jeg har 4-set bonus. Skaffe Bloodmage chest som mangler og bruke Leggings of Woven Death jeg har i bags, eller skal jeg fortsette å bruke Sanctified Bloodmage Leggings og kjøpe Meteor Chaser's Raiment istedet? Er allerede WAY over hit-capped. 25% elns! Endret 18. august 2010 av medlem-161766 Lenke til kommentar
nagina Skrevet 18. august 2010 Rapporter Del Skrevet 18. august 2010 da burde ikke valget være så vanskelig. Lenke til kommentar
Gjest medlem-161766 Skrevet 18. august 2010 Rapporter Del Skrevet 18. august 2010 Skaffe Bloodmage chest som mangler og bruke Leggings of Woven Death jeg har i bags? ^^ Lenke til kommentar
Xprez Skrevet 18. august 2010 Rapporter Del Skrevet 18. august 2010 (endret) Hei og hopp! Lurer på hva jeg skal gjøre nå som jeg har 4-set bonus. Skaffe Bloodmage chest som mangler og bruke Leggings of Woven Death jeg har i bags, eller skal jeg fortsette å bruke Sanctified Bloodmage Leggings og kjøpe Meteor Chaser's Raiment istedet? Er allerede WAY over hit-capped. 25% elns! Det kommer ann på om du er fire eller arcane og hvor seriøs raiding du holder på med. Arcane - icc 25 hc bis list: http://www.epitome-guild.com/entry.php?35-Ice-Crown-Citadel... [sanctified Bloodmage Hood][blood Queen's Crimson Choker] [sanctified Bloodmage Shoulderpads] [Frostbinder's Shredded Cape] [sanctified Bloodmage Robe] [The Lady's Brittle Bracers] [san'layn Ritualist Gloves] [Crushing Coldwraith Belt] [sanctified Bloodmage Leggings] [Plague Scientist's Boots] [Ashen Band of Endless Destruction] [Ring of Rapid Ascent] [Dislodged Foreign Object] [Reign of the Dead] [bloodsurge, Kel'Thuzad's Blade of Agony] [shadow Silk Spindle] [Corpse-Impaling Spike] Though jeg har gått for Charred Twilight Scale og Dislodged Foreign Object hc i stedet for dfo og reign kombinasjonen og får stacket opp en god del ekstra sp i stedet med jc only gems siden man får en sexy haste upgrade Endret 18. august 2010 av M3X Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 18. august 2010 Rapporter Del Skrevet 18. august 2010 (endret) Er det mulig og minske i level? Altså når jeg sluttet for et år siden var magen min 75 eller 76, men starta igjenn i går og nå er den 73 Endret 18. august 2010 av Skogslik Lenke til kommentar
Gjest medlem-161766 Skrevet 18. august 2010 Rapporter Del Skrevet 18. august 2010 (endret) *glem det* Endret 18. august 2010 av medlem-161766 Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 18. august 2010 Rapporter Del Skrevet 18. august 2010 Er det mulig og minske i level? Altså når jeg sluttet for et år siden var magen min 75 eller 76, men starta igjenn i går og nå er den 73 Ville nå heller ha tippet at du bare ha blinkset litt på hvilken lvl du var før, aldri hørt om noen som har gått ned i level. Lenke til kommentar
Trashyman Skrevet 19. august 2010 Rapporter Del Skrevet 19. august 2010 Ny pyroblastmodell. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå