Hansoen Skrevet 3. april 2010 Rapporter Del Skrevet 3. april 2010 Har begynt å leke meg litt med frostfire i offspecc og lurte på om man bare skal fyre av pyroblasten når den blir instant uansett hvor du er i rotationen? Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 3. april 2010 Rapporter Del Skrevet 3. april 2010 Definer "rotasjonen". Midt i castinga av en frostfire bolt? Nei, du interrupter ikke for å caste instant pyro. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 3. april 2010 Rapporter Del Skrevet 3. april 2010 Når mener man midt i en cast??? jeg mener skal jeg caste den med engang jeg får den(nei, ikke midt i en annen cast) eller skal jeg vente til begynnelsen av rotasjonen igjen? Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 3. april 2010 Rapporter Del Skrevet 3. april 2010 (endret) Fire har vel ærlig talt ikke en rotasjon. Du spammer Frostfire bolt til instant pyro proccer (rng), og bruker living bomb når den går ut. Er vel mer en prioriteringsliste. iirc: LB > Pyro > FFB. Mulig det er Pyro > LB > FFB Frostfire er forresten crap. Endret 3. april 2010 av BigJackW Lenke til kommentar
SML Skrevet 3. april 2010 Rapporter Del Skrevet 3. april 2010 (endret) Sjansene er der for å ta aggro hvis du drar inn en stor fireball crit 0,5 sekunder inn i kampen. Derfor du får en hunter/rogue til å bruke misdirection/tricks of the trade på tanken Endret 3. april 2010 av SML Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 3. april 2010 Rapporter Del Skrevet 3. april 2010 Noen som har en rotasjon eller tips til å få best mulig dps for en lvl 27 i fire? Er ofte best i gruppa, men vil være så bra som mulig Lenke til kommentar
smy Skrevet 3. april 2010 Rapporter Del Skrevet 3. april 2010 På lvl 27 så tror jeg det ikke spill noen rolle sånt sett hold med nuke fireball. Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 4. april 2010 Rapporter Del Skrevet 4. april 2010 Hola! noen som er keen på å dele noen gode Macros til en i lvl 56? på forhånd, takk! Bump! appriciate answears Lenke til kommentar
smy Skrevet 4. april 2010 Rapporter Del Skrevet 4. april 2010 (endret) Spør litt på spec, jeg har en macro for arcane spec arcane power ,trinket osv. Men på lvl 56 er vel ikke akkurart noen macro så vil gjøre den stor forskjellen Endret 4. april 2010 av smy Lenke til kommentar
Necleto Skrevet 6. april 2010 Rapporter Del Skrevet 6. april 2010 Frostfire er forresten crap. Frostfire spec er ikke mye crap... Hadde 7.8k dps i VoA10 som Frostfire her om dagen, så det utsagnet kan du få spise i deg Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 6. april 2010 Rapporter Del Skrevet 6. april 2010 Frostfire er ikkje crap, men fireball spec is ze old-sch0ol-cewl. living bomb x mange på whelps i ony...flamestrike...blizzard...ha klar mirror image, iceblock, og Battleres når ice block er ferdig. =D Damnit..no fikk eg lyst å spele på mage'n igjen. Stakkaren samler støv =| Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 6. april 2010 Rapporter Del Skrevet 6. april 2010 Frostfire er forresten crap. Frostfire spec er ikke mye crap... Hadde 7.8k dps i VoA10 som Frostfire her om dagen, så det utsagnet kan du få spise i deg Hadde du vært fire eller arcane kunne du sikkert hatt greit over 1k dps mer. Lenke til kommentar
Necleto Skrevet 6. april 2010 Rapporter Del Skrevet 6. april 2010 Frostfire er forresten crap. Frostfire spec er ikke mye crap... Hadde 7.8k dps i VoA10 som Frostfire her om dagen, så det utsagnet kan du få spise i deg Hadde du vært fire eller arcane kunne du sikkert hatt greit over 1k dps mer. Nei, det kunne jeg ikke. Har Arcane som "main spec", Frostfire var bare noe jeg prøvde der og da, og det ligger ikke like høyt som Frostfire. Største grunnen til at jeg kom såpass høyt, var nok pga rundt 50% crit. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 6. april 2010 Rapporter Del Skrevet 6. april 2010 De fleste arcane mages jeg har sett i VoA10 i det siste puller minst 9k, så du virker ganske low med speccet ditt, kanskje du har dårlig gear eller? Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 8. april 2010 Rapporter Del Skrevet 8. april 2010 Gjør du ikke mer dps som arcane gjør du noe galt et eller annet sted. Lenke til kommentar
Fjellkriger Skrevet 11. april 2010 Rapporter Del Skrevet 11. april 2010 (endret) Hmm, jeg trenger hjelp til å booste min DPS som arcane. Gikk ganske bra før, men av en eller annen grunn klarer jeg ikke noe særlig høyere enn 6k når jeg treng\er på Heroic dummy. Eneste buffsa jeg har er Arcane intellect og Molten armor. Bruker cooldwowns. Profilen min Endret 11. april 2010 av Norbit Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 12. april 2010 Rapporter Del Skrevet 12. april 2010 (endret) Hola! noen som er keen på å dele noen gode Macros til en i lvl 56? på forhånd, takk! Bump! appriciate answears la meg logga på et sec og hente dem IceBlock #showtooltip Ice block /stopcasting /cast Ice block IB break/ICE LANCE #showtooltip Ice Lance /cancelaura iceblock /cast ice lance til og breake IB koselig om du leker flamme pvp PoM Flamestrike #show Flamestrike /cast Presence of Mind /cast Flamestrike Petattack på frostbolt #showtooltip Frostbolt /cast Frostbolt /petattack Nova dismount her tenker du gjerne at du dismounter uansett, men denne er ment for når du er airborne #showtooltip /dismount /cast Frost Nova men du kan likegreit fly litt høyere og kaste denne Dismount /W slowfall #showtooltip /cast [nomounted,nomod:shift,flyable] Golden Gryphon; [nomounted] Swift Brown Steed /stopmacro [nomounted] /dismount /cast [nomodifier:shift] Slow Fall Counterspell #showtooltip Counterspell /stopcasting /cast Counterspell icebarrier kan og duge #showtooltip Ice Barrier /stopcasting /cast Ice Barrier ~~Fjernet putt disse i samme macro og kall dem eat elns EAT /use mana strudel /use Conjured Crystal Water /use Conjured Cinnamon Roll så spiser den det du har i baggen enkelt og greit Mouseover remove curse virker som den beste curseremoveren imo Mouseover Decurse /cast [target=mouseover,exists] Remove Curse mouseover icelance #showtooltip Ice Lance /cast [target=mouseover,harm] Ice Lance; Ice Lance wand mouseover #showtooltip Shoot /stopcasting /cast [target=mouseover,harm] Shoot; Shoot focus cs denne vil cs focustarget med og holde inne shift, hvis du ikke holde inne shift vil den fly på ditt vanlige target. #showtooltip Counterspell /stopcasting /cast [modifier:shift, target=focus] Counterspell /cast [nomodifier:shift] Counterspell focus cs alternativ, denne vil cs focustarget om du har, og vanlig hvis ikke. Svak på teams med mer enn 1 caster. #showtooltip Counterspell /stopcasting /cast [target=focus, exists] Counterspell; Counterspell water elemental + petnova #showtooltip Summon Water Elemental /cast [nopet] Summon Water Elemental /click PetActionButton5 blinknow #showtooltip Blink /stopcasting /cast Blink Spellsteal + remove Hand of Sacrifice #showtooltip /cast Spellsteal /cancelaura Hand of Sacrifice Endret 12. april 2010 av svenningen Lenke til kommentar
SML Skrevet 12. april 2010 Rapporter Del Skrevet 12. april 2010 Kan adde en macro jeg bruker både i pvp. #showtooltip /cancelaura Ice Block /cancelaura Hand of Sacrifice /cancelaura Mana Shield /cancelaura Invisibility Er forsåvidt nesten det samme som den rett over, men denne fjerner alt av situational buffs som ikke er ønsket. Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 12. april 2010 Rapporter Del Skrevet 12. april 2010 Svenningen: så vidt jeg har fått med meg er det ikke mulig å targette totems med macro lengre. Uansett, hva er vitsen med å targete grounding totem for å bruke ice lance direkte i stede for å targette shamanen når ice lance uansett vil gå til grounding? Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 12. april 2010 Rapporter Del Skrevet 12. april 2010 (endret) haha fant ut dette, og nei det går ikke lenger skal ta og fjerne den og redigere litt senere fixed! en ting jeg vil kommentere for dere som er nye med macroer Dismount /W slowfall #showtooltip /cast [nomounted,nomod:shift,flyable] Golden Gryphon; [nomounted] Swift Brown Steed /stopmacro [nomounted] /dismount /cast [nomodifier:shift] Slow Fall golden gryphon og swift brown steed er ofc mountene denne karen bruker.. for meg blir det blue wind rider og black war bear (ja, ikke epic fly :O ) så putt inn deres mount der istedet Endret 12. april 2010 av svenningen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå