Battlefate Skrevet 7. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2010 Har noen en eller flere nevneverdige PvP guider for Mage? Har en Mage, men bruker den som bank for øyeblikket siden jeg tåler så lite på den. :/ Det er synd at en slik kul character skal kastes bort på AH i silvermoon! Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 8. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2010 Det blir nok redesigna ganske kraftig så det hadde eg tatt med knusande ro. Locks er jo i samme båt med spiriten. Også restodruids og holypriest har meget god nytte av spirit atm. Shadowpriests også til en viss grad. Restodroods og holypriest kommer vel fortsatt til å ha spirit? er vel bare DPS casters som ikke lenger skal ha spirit? Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 8. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2010 Jada, eg berre ramsa opp at mage's ikkje var åleine om å kunne trenge spirit atm. Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 9. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2010 Har noen en eller flere nevneverdige PvP guider for Mage? Har en Mage, men bruker den som bank for øyeblikket siden jeg tåler så lite på den. :/ Det er synd at en slik kul character skal kastes bort på AH i silvermoon! hcfarming, skaff deg brutal glad.. go frost > own? also, kjøp wrathful offsets..skaff deg 5v5team og tap 10kamper i uka for 344 points! gjør bg dailys! Lenke til kommentar
akak Skrevet 10. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2010 Bruker dere fortsatt 4xAB->AM, selv om dere har 2t10? Jeg har ikke nok haste til å kunne gjøre 4xAB->AM og fortsatt holde pushing the limit oppe. Jeg kan gjøre 2xAB->AM og holde pushing the limit oppe, men føler det går litt utover dps min. Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 11. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2010 Bruker dere fortsatt 4xAB->AM, selv om dere har 2t10? Jeg har ikke nok haste til å kunne gjøre 4xAB->AM og fortsatt holde pushing the limit oppe. Jeg kan gjøre 2xAB->AM og holde pushing the limit oppe, men føler det går litt utover dps min. ofc - alltid 4xAB, untatt under cd der du kan spamme litt mer arcane blast. Har runt 950 haste nå og jeg tror at jeg ikke har haste nok til å holde push the limit oppe ved 4xAB. Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 15. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2010 fjerna arcanespeccet til fordel for ett lite firespecc jeg kunne blastwave folk utfor kanter med dritgøy =) Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2010 Så ... Hva er rotation for en fire-mage? Ble lei arcane, så specca fire i stedet. Så spilte jeg ikke på magen på evig lang stund, begynte igjen i dag, gikk frost-spec i heroic (for jeg elsker frost, samme faen hvor dårlig det er for pve) og merka at jeg sugde balle, så jeg må finne ut rotation for fire og bruke det i stedet. Lenke til kommentar
SML Skrevet 21. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2010 Fireball > living bomb > fireball > fireball refresh living bomb, og fireball > pyroblast hvis du får hot streak Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 21. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2010 Fireball > living bomb > fireball > fireball refresh living bomb, og fireball > pyroblast hvis du får hot streak Rettelse; Living bomb -> (Scorch) -> Fireball Pyro på Hot Streak proc, refresh living bomb når den går ut Lenke til kommentar
SML Skrevet 22. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2010 Nei, du vil få litt mer DPS om du bruker fireball før living bomb, siden den bruker tid på å treffe target. Scorch buffen får man fra demonology warlocks som regel, derfor tok jeg ikke med den, men trengs den blir det Fireball > scorch > living bomb og pyro på hot streak, refresh living bomb. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2010 Ah. Jeg har bare fyrt på med frostfire bolt, scorch hvert halve minutt, living bomb alltid oppe, pb på hot streak og av og til husket på å buffe meg selv med combustion. Dog, gearet mitt suger ballsacks, så det er helt sikkert en av grunnene til at jeg gjør lav dps. Kommer ikke inn i ICC5man normal engang. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 22. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2010 Nei, du vil få litt mer DPS om du bruker fireball før living bomb, siden den bruker tid på å treffe target. (...) Ikke hvis du kaster Living Bomb i samme sekund som tanken puller. Lenke til kommentar
SML Skrevet 22. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2010 Derfor du må time fireball sånn at den går av akkurat når tanken puller (0,5 sec etter for at tanken skal få litt threat). Deretter tar du living bomb i samme sekund som tanken puller. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 22. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2010 Sjansene er der for å ta aggro hvis du drar inn en stor fireball crit 0,5 sekunder inn i kampen. Lenke til kommentar
Gnimmels Skrevet 26. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2010 Hva er det greieste speccet for heroics om dagen? Har en mage jeg stort sett bare pvper med, men tenkte jeg skulle skaffe litt emblems og våpen osv. Er fire greit? Og er det ffb er fireball som gjelder isåfall? Eller er arcane eller frost som er greia? Er snakk om en rimelig dårlig geara mage dette... rundt 3500 gs nå! Lenke til kommentar
kreppsen Skrevet 26. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2010 Har akkurat startet å spille mage igjen! Etter 10 måneder med pause, tok jeg opp spillingen på tirsdag. Er level 37 nå og har ca. 600g på min nye account, så føler jeg har kommet godt igang. Hvilket spec er det som gjelder for raiding nå? Har spilt mage før, raidet BWL vanilla og MH tbc så vet veldig godt hva det går i, men er en del man mister når man spiller andre classer og så mye er forandret. Magen var forøvrig bare 70, spilte på en alt warrior tank etterpå så har ingen exp fra 80 med caster. Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 26. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2010 Er Arcane som gjelder i raid. Arcane funker også veldig bra til heroics, som han over lurte på. Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 31. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2010 Hola! noen som er keen på å dele noen gode Macros til en i lvl 56? på forhånd, takk! Lenke til kommentar
JuC1y Skrevet 2. april 2010 Rapporter Del Skrevet 2. april 2010 Har akkurat startet en mage og er lvl 13 bare, men lurte på hvordan bør jeg specce for å komme opp i level så fort som mulig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå