Gå til innhold

Mage - tråden, diskuter her!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tror vi begynner enten denne eller neste helg, så har litt tid til å lese meg opp på mage lvl'ing specc :D

Men har lyst på innspill fra folk som spiller mage også, ikke bare stole blindt på en "class-guide". Selv om de som skriver dem nok har peiling.

Hadde en fire-mage i TBC som aldri kom så veldig langt, husker jeg sleit som faen med manaen og hadde ikke all verdens med CC heller annet en frost nova. Men det skal sies at det funka greit i low-lvl pvp pga pyroblast crits :new_woot:

Men tror jeg går for frost ^^,

Endret av opar
Lenke til kommentar
Jeg pleier å ta 25g for portaler hvis det er midt på natta. De fleste avviser meg, og jeg skriver tilbake "hf walking". Tar som regel 2-3 minutter, så kommer de tilbake. :)

Om dagen svarer jeg ikke på whispers om portal, er ikke verdt tiden min.

Ditto til siste delen av posten din. Derimot tar jeg stort sett 10g for en portal. Betaler lett det samme hvis jeg spiller på andre alts enn magen. Blir en del turer frem og tilbake til Dalaran/Org når jeg f.eks. leveler professions på høyt nivå.

Lenke til kommentar
Jeg pleier å ta 25g for portaler hvis det er midt på natta. De fleste avviser meg, og jeg skriver tilbake "hf walking". Tar som regel 2-3 minutter, så kommer de tilbake. :)

Om dagen svarer jeg ikke på whispers om portal, er ikke verdt tiden min.

Greedy people = win :)

Tenk hvis du hadde brukt de 30 sekundene på å svare det på å heller gi portalen ?;)

Men for all del, er enig i at man burde få noe for å lage portal ifbm reagents og slikt.

Selv pleier jeg gi 5g for å være høflig, men spør folk om mer enn det ignorerer jeg de så jeg slipper å gruppe med de ved eventuelle senere anledninger:)

Når jeg selv spilte mage lot jeg humøret avgjøre om jeg ga potal eller ikke. Godt humør fra en 80 pleide jeg ta 2g, dårlig humør , 5-10g. Godt humør fra en lowbie så var det 50s eller gratis;>

Som oftest sier folk prisen de er intressert i å betale uansett, så da ser jeg ingen grunn til å krangle rundt dette :>

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...