Gå til innhold

Mage - tråden, diskuter her!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du mener vel Arcane eller Fire.

Tror aldri frost har vært et bra alternativ når det kommer til PvE.

Sånn som jeg har forstått det så trenger du ikke så meget bra gear til å yte bra dps som arcane, mens TTW Fire / FFB fire er mere gear avhenig.

Andre kan sikkert gi deg en bedre forklaring.

Lenke til kommentar

Hold deg til arcane det gir mer dps på enkle gear osv

Plus dps på arcane er gansk ok for tiden.

Frost spec har blitt mye bedre på dps siden,men mangler enn en del opp til arcane og fire/ffb.

Selvom frost er sikkerlig morsomt med pet og de endre gjøre i deep Freez.

Firespec og ffb spec krever litt gear osv for at skal funker.

Endret av smy
Lenke til kommentar
faen så gøy og effektivt levlinga gikk for tiden :p spiller BARE bg's og random dungeon, får jo lvl på AB fort som faen siden horde vinner 8/10games under 7minutt!

Frostbuildet jeg går for, tilbakemeldinger?

er nok kansje vanlig build, men anyhow

LINK

Speccet ditt er forsåvidt greit, men jeg forstår ikke hvorfor du ikke har valgt Deep Freeze, altså dypt nede i Frost, før du går over til arcane treet. Deep Freeze er jo lifesaving :)

Dersom du er lvl 77 foreslår jeg det speccet her for PVP:

Dyp Frost m/ improved counterspell

Jeg kan anbefale å specce improved blizzard og dra til Icecrown for AOE-speedlvling. Dersom du finner den rette plassen og gjør det riktig kan det gå ganske så fort. Kan jo gjøres mens du venter på random hc. Men det kan bli litt kjedelig i lengden ;)

Lenke til kommentar

PVP-build vel, HER var buildet jeg sku ta istad, men klarte og klikke litt feil :p selvsagt skal jeg ha dypfrys!

men jeg føler imp blizzard ikke er noen big deal, ettersom det ikke har noen dmgimprovement tar heller bare og cone of cold (vis ikke det fryser dem) så kjører jeg frostnova og blizzard if above fails, så kan jeg bruker coldsnap på nova elns

Lenke til kommentar

17% er det du skal ha, med speccet ditt har du 6% fra talents, 6% som ikke synes på charaacter sheeten din, så om du har 11% fra gear så er du hitcaped ja, men du får jo 3% i raids fra boomkin/SP og 1% fra Draenei om du er alliance.

Men om du er hitcaped uten raidbuffs så er jo det greit også da du slipper droppe under om de klassene ikke er der.

Har selv 402hit fra gear >:( WTS hit

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...