Porto Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Arcane eller Frost for 5mans? Akkurat dinga 80 og grinder heroics, så lurer på hvilken specc jeg burde gå for. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Du mener vel Arcane eller Fire. Tror aldri frost har vært et bra alternativ når det kommer til PvE. Sånn som jeg har forstått det så trenger du ikke så meget bra gear til å yte bra dps som arcane, mens TTW Fire / FFB fire er mere gear avhenig. Andre kan sikkert gi deg en bedre forklaring. Lenke til kommentar
Porto Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Har Arcane nå, så tenker jeg kjøper dual-specc og prøver ut en FFB specc, så jeg kan se hvordan det er. Takk for svar Lenke til kommentar
smy Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 (endret) Hold deg til arcane det gir mer dps på enkle gear osv Plus dps på arcane er gansk ok for tiden. Frost spec har blitt mye bedre på dps siden,men mangler enn en del opp til arcane og fire/ffb. Selvom frost er sikkerlig morsomt med pet og de endre gjøre i deep Freez. Firespec og ffb spec krever litt gear osv for at skal funker. Endret 12. januar 2010 av smy Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 faen så gøy og effektivt levlinga gikk for tiden spiller BARE bg's og random dungeon, får jo lvl på AB fort som faen siden horde vinner 8/10games under 7minutt! Frostbuildet jeg går for, tilbakemeldinger? er nok kansje vanlig build, men anyhow LINK Lenke til kommentar
Zilid Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 faen så gøy og effektivt levlinga gikk for tiden spiller BARE bg's og random dungeon, får jo lvl på AB fort som faen siden horde vinner 8/10games under 7minutt! Frostbuildet jeg går for, tilbakemeldinger? er nok kansje vanlig build, men anyhow LINK Speccet ditt er forsåvidt greit, men jeg forstår ikke hvorfor du ikke har valgt Deep Freeze, altså dypt nede i Frost, før du går over til arcane treet. Deep Freeze er jo lifesaving Dersom du er lvl 77 foreslår jeg det speccet her for PVP: Dyp Frost m/ improved counterspell Jeg kan anbefale å specce improved blizzard og dra til Icecrown for AOE-speedlvling. Dersom du finner den rette plassen og gjør det riktig kan det gå ganske så fort. Kan jo gjøres mens du venter på random hc. Men det kan bli litt kjedelig i lengden Lenke til kommentar
skittentøy Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 heeey.. jeg driver nå å skaffer meg gear for PvP.. hva slags gems og enchants burde jeg ha på geartet? Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 PVP-build vel, HER var buildet jeg sku ta istad, men klarte og klikke litt feil selvsagt skal jeg ha dypfrys! men jeg føler imp blizzard ikke er noen big deal, ettersom det ikke har noen dmgimprovement tar heller bare og cone of cold (vis ikke det fryser dem) så kjører jeg frostnova og blizzard if above fails, så kan jeg bruker coldsnap på nova elns Lenke til kommentar
EMS15 Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 (endret) Er ikke dette det builder du bør bruke? Edit: Ser nå at wow-europe mage build er bugga. Noen andre som merker det? Edit2: Dette.. Endret 20. januar 2010 av EMS15 Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 bestemt meg for dette, jeg og kompisen min skal stoppe på 70, siden jeg ikke har giddi og kjøpe meg wotlk enda, (økonomiien er heller ikke 100%) så skal jeg kjøpe meg nostromo og gametime bare, så kommer wotlk etter det.. so lvl 70 build da? Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Hit cap for mage? jeg har 11% nå og har speccet hit i arcane og frost treet. TEller de på den hiten du kan se eller kommer den i tillegg? Lenke til kommentar
Ercles Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Den er ikke synlig. Så du har i realiteten 17% som er cap. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Så da er 11% Hit cappen(altså det som er synlig?) Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 17% er det du skal ha, med speccet ditt har du 6% fra talents, 6% som ikke synes på charaacter sheeten din, så om du har 11% fra gear så er du hitcaped ja, men du får jo 3% i raids fra boomkin/SP og 1% fra Draenei om du er alliance. Men om du er hitcaped uten raidbuffs så er jo det greit også da du slipper droppe under om de klassene ikke er der. Har selv 402hit fra gear > WTS hit Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Har 3.5k GS og er hitcapped Lenke til kommentar
Ercles Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 For mye hit blir fort ett problem. Hvis du har muligheten ha alltid med deg gear uten hit som du eventuelt kan bytte ut med hit gear skulle det være spriests, boomkins og/eller draeneis i raidet. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Bare meg som syntes det hadde vært flott hvis førsteposten ble oppdatert med en FAQ? Ser at mange spør om så og si de sammen spørsmålene igjen og igjen. Jeg hadde hvertfall likt det heh. Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Tror ikke han som startet denne tråden er aktiv på forumet lengere. Mao er det kun moderatorer som kan endre første innlegg. Lenke til kommentar
Ercles Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Er det mulig for modder å la andre brukere forandre på førstepost? Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Det hadde nok vært greit. Er ikke mange som gidder å bla gjennom hundrevis av sider. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå