Gå til innhold

Mage - tråden, diskuter her!


Anbefalte innlegg

Kjønner meg ikke på disse magene..  Skal du bli en PVP mage så satser du FIRE!! Men hvis du ikke Skal Være PVP er Du FROST.. jeg kjønner meg ikke på sånna folk som satser Fire fra lvl 20 og oppover.. det er BORTKASTA du er nesten ikke vært noe i BRD. MC og Ony.. de eneste som Funker der er FROST... etter min menig er det bortkasta.. Og jeg synnes ikke folk skal satse PVP før de har Fult fult Epic.. Hva er Vits me en Mage med bare Grønt Stuff er jo Ikke noe Spess bra og du kommer til og bli eid.. jeg har Selv Prøvd det og synnes jeg hadde Sløsa med Talent points.. Men men.. til slutt gikk jeg over til Frost og Skaffe en bra guild begynnte og raide.. skaffe FULT epic.. ReSpeca til Fire og EIDE Folk i BG/PVP.. ;)

 

 

Dette er bare min menig da.... :thumbup:

6399671[/snapback]

 

 

Eide i PvP fordi du ble Trinketwhore å 2 shotta alle eller? du veit man kan være god I PvP uten epics også;)

Endret av Mazage
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kjønner meg ikke på disse magene..  Skal du bli en PVP mage så satser du FIRE!! Men hvis du ikke Skal Være PVP er Du FROST.. jeg kjønner meg ikke på sånna folk som satser Fire fra lvl 20 og oppover.. det er BORTKASTA du er nesten ikke vært noe i BRD. MC og Ony.. de eneste som Funker der er FROST... etter min menig er det bortkasta.. Og jeg synnes ikke folk skal satse PVP før de har Fult fult Epic.. Hva er Vits me en Mage med bare Grønt Stuff er jo Ikke noe Spess bra og du kommer til og bli eid.. jeg har Selv Prøvd det og synnes jeg hadde Sløsa med Talent points.. Men men.. til slutt gikk jeg over til Frost og Skaffe en bra guild begynnte og raide.. skaffe FULT epic.. ReSpeca til Fire og EIDE Folk i BG/PVP.. ;)

 

 

Dette er bare min menig da.... :thumbup:

6399671[/snapback]

 

 

Kek, elemental?

Lenke til kommentar
Kjønner meg ikke på disse magene..  Skal du bli en PVP mage så satser du FIRE!! Men hvis du ikke Skal Være PVP er Du FROST.. jeg kjønner meg ikke på sånna folk som satser Fire fra lvl 20 og oppover.. det er BORTKASTA du er nesten ikke vært noe i BRD. MC og Ony.. de eneste som Funker der er FROST... etter min menig er det bortkasta.. Og jeg synnes ikke folk skal satse PVP før de har Fult fult Epic.. Hva er Vits me en Mage med bare Grønt Stuff er jo Ikke noe Spess bra og du kommer til og bli eid.. jeg har Selv Prøvd det og synnes jeg hadde Sløsa med Talent points.. Men men.. til slutt gikk jeg over til Frost og Skaffe en bra guild begynnte og raide.. skaffe FULT epic.. ReSpeca til Fire og EIDE Folk i BG/PVP.. ;)

 

 

Dette er bare min menig da.... :thumbup:

6399671[/snapback]

 

 

Eide i PvP fordi du ble Trinketwhore å 2 shotta alle eller? du veit man kan være god I PvP uten epics også;)

6408520[/snapback]

 

 

 

Epixx er bull! blåe items funker like hest som epixx! du kan wtfpwne me selv grønt gear,, kommer alt ann på HVEM som spiller, ikke HVORDAn gear du har!

Lenke til kommentar
Kjønner meg ikke på disse magene..  Skal du bli en PVP mage så satser du FIRE!! Men hvis du ikke Skal Være PVP er Du FROST.. jeg kjønner meg ikke på sånna folk som satser Fire fra lvl 20 og oppover.. det er BORTKASTA du er nesten ikke vært noe i BRD. MC og Ony.. de eneste som Funker der er FROST... etter min menig er det bortkasta.. Og jeg synnes ikke folk skal satse PVP før de har Fult fult Epic.. Hva er Vits me en Mage med bare Grønt Stuff er jo Ikke noe Spess bra og du kommer til og bli eid.. jeg har Selv Prøvd det og synnes jeg hadde Sløsa med Talent points.. Men men.. til slutt gikk jeg over til Frost og Skaffe en bra guild begynnte og raide.. skaffe FULT epic.. ReSpeca til Fire og EIDE Folk i BG/PVP.. ;)

 

 

Dette er bare min menig da.... :thumbup:

6399671[/snapback]

 

 

Eide i PvP fordi du ble Trinketwhore å 2 shotta alle eller? du veit man kan være god I PvP uten epics også;)

6408520[/snapback]

 

 

 

Epixx er bull! blåe items funker like hest som epixx! du kan wtfpwne me selv grønt gear,, kommer alt ann på HVEM som spiller, ikke HVORDAn gear du har!

6409957[/snapback]

 

Feil. mange sier at skills har mye og si, og ja det har endel og si men gear har mere og si..

 

Edit: en med grønnt gear kan ikke pwne en med epix. unasett hvor skilled han har. han med epix har mye mere Hp og +dmg eller +crit og vil derfor critte mer uansett og han med grønnt gear blir ganske eid.

 

 

jeg er trøtt.

Endret av værdama
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
I BG's er skill mye mere viktig en gear. Den viktigeste skillen er ikke og trykke på den riktige kombinasjonen men hvor du befinner deg i forhold til de andre spillerne.

6411226[/snapback]

 

 

ikke helt sant.. hvis du ikke bruker riktig spell til rett tid har det lite å si hvor du befinner deg.

Lenke til kommentar

Snart er min mage lvl 28, dæven det er gøy med mage.

Dette blir nok min main etter hvert.

Kjører full frost spec å tar ned 3-4 mobs på lvl 26-27 uten store problemer.

Spiller du en mage smart med god crowd controll, er det en grinde maskin. Må si Vurtne var en stor inspirator som gjorde at jeg valgte en mage som tredje char.

Hadde lyst til å prøve mage før jeg så filmen hans også, men den gjorde valgets kvaler klart.

Har vel ikke hatt det så gøy med noen char enda som med magen.

Lenke til kommentar

Har en human mage alt (lvl 35 atm) som jeg driver grinder ranker med (hovedsaklig WSG).

 

Nå har det seg slik at jeg i hovedsak blir drept av locks/mages. De øvrige klassene takler jeg rimelig greitt. Nå kjenner jeg ikke klassen warlock noe særlig i det hele tatt, men jeg ser gjentatte ganger at jeg får mye fire på meg (regner med at det er mager som står bak).

 

I den forbindelse har jeg noen spørsmål:

 

Foruten fire resistance, hva bør jeg gå etter? Shadow? Hvor mye resistance bør jeg ha? Hva lønner seg mest i pvp +stam/int eller +dmg? En blanding kanskje?

 

Takker på forhånd for svar.

 

PS:

 

Begynner å bli rimelig lei av at andre ødelegger sheepingen min i WSG. Det er så hysterisk morsomt når jeg har sheepet en for å regeine mana/health, for så å se en overivrig alliance gå til angrep med en eneste gang. Ca 1-3 sekunder senere er jeg en død mage, for like sikkert som amen i kirka så går motstanderen på meg først før han tar seg av den andre :(

Lenke til kommentar

Stamina/spelldamage vil jeg tro er viktigst.

Var hvertfall det jeg gikk for på presten min i pvp.

 

Resistance gear er etter min mening bortkasta til pvp bruk. Det bare gimper deg.

Massse stamina og spell damage er viktige faktorer.

Bare tenk på da du går tom for mana i en BG, hvor ofte får du sitti i fred å regenet før du har fiender over deg? Kanskje en av 10 kamper?

Defor mener jeg en stor mana pool ikke er nødvendig i BG.

Endret av Darkrevan
Lenke til kommentar

Kom deg iallefall opp til 39 før du begynner så voldsomt seriøst med 30-39-WSG. Du resister mer og har mer hp/mana, samt et par nye spells.

 

Personlig hadde jeg plukket med meg en del forskjellige resistance-greier og brukt Wardrobe/Outfitter for å bytte når jeg møtte en warlock/mage. Shadowresistance-ringer på det nivået er relativt billige, og med 10 SR på cloak + Elemental raiment (+5 til alle), skulle ikke 50 SR være uoppnåelig.

 

For PvP ville jeg gått etter +dmg og stamina. Du har molyporph, managems, pots og Evocation, så å komme seg unna for å få mana opp er ikke noe voldsomt problem.

Lenke til kommentar

En med blues kan fint "pwne" en med epics, men det er god del vanskeligere enn hva det ville vært om kampen skulle gått i den epic geara spillerens favør.

Dessuten kommer det veldig an på klassen. Mens casters ikke er like geardependant som meleeclasses, så er det ikke barebare å skaffe nok stamina som mage til å kunne konkurrere med epic geara folk.

 

Og, det å si at det ikke er vits i å pvpe før du har epics.. Største bull' jeg har hørt på lenge :!: DU mener med andre ord at man bør JOBBE (ja, det syntes jeg endgame er) for å kunne pvpe. Jaja, skole fyller for min del 'jobb' delen av livet mitt.

Lenke til kommentar

Slenger meg på AoE build hjelpen her til en 45 mage.. Skulle gjerne hatt en build til litt AoE grinding, men som duger til en og annen horde som prøver seg.

 

Akkuratt nå er jeg full fire, og det er veldig veldig bra mot en og en. og i pvp. nesten 1k pyros og 800 fireballs.

 

Men vil lvle litt fortere, og prøve noe nytt.

Lenke til kommentar

Hei.

 

Min mage er nå lvl 32 og vil aoe grinde en del.

 

Lurer på om det er noen som kanskje gidder å ta seg tid til å lage en liten guide på hvor det er bra å aoe grinde, er fire spec nå og kanskje noen vet en fin spec for aoe grinding også.

 

Takk for svar.

Endret av Pathmaker
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...