-Léon- Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Gjorde alle tre Icecrown instancene og fikk meg først sverde ifra FoS og så staven ifra PoS ^^ Var ingen andre som ville ha de eller som trengte de =) Må finne ut hvilke jeg skal bruke og hva ench jeg skal ha. Lenke til kommentar
Hakasu Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Gratulerer ^^ Ganske heldig med å få begge! Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 (endret) Jojo, men som han sa kan han ikke få drops fra instancer han ikke kan queue i Er ikke verre enn å gå én Forge of Souls først. Han har ikke sagt at han ikke kan gå der heller, så vidt jeg har fått med meg. Endret 22. desember 2009 av Inxs Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Hehe takk. Lurte på en ting, de mobs'a i FoS som caster spell reflect shield. Er det bare å vente til den har gått vekk eller ? Lenke til kommentar
Semic Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Huff, hater de, klart å drepe meg selv et par ganger når jeg ikke har fulgt så bra med Men tror du bare må vente ja... Lenke til kommentar
tflovik Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Har ikke Mage spellsteal eller noe sånt? Kan man stjele skjoldet med den kanskje. Bare en tanke. Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Rekker sannsynligvis ikke ta alle stacks før den forsvinner uansett. Lenke til kommentar
EMS15 Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 (endret) Magen! Lagde meg en mage for to dager siden som nå er 34. Den er sikkert 60 om to eller tre dager max. Dette er litt long term - men den skal bli pvp i 80 så jeg lurer på et par ting. Jeg har spilt mage mye! - på privateserver. Har lagt merke til at mage er håpløst uten nok haste. Hvordan får jeg tak i nok haste? Gemme? Skal ha JC. Er ganske flink til å levle proffs etterhvert, med tanke på at jeg har hatt full skill på Engineering, Mining, Herbalism, Tailoring, Blacksmithing.. Men dette var usaklig.. Når jeg dinger 80, er det lurt å begynne i de nye instancene - Totc, og Icecrown instancene (FoS osv.) For å få litt epics, og så begynne å pvpe, eller gå rett til pvp og pvpe meg fram til deadly / furious for så gå over til relentless? Det skal nevnes at hvis det er noe jeg hater.. hater.. hater.. så er det PvE. Det er så dørgenes kjedelig. Altså, det går fint å gå random dungeons for emblems og gear. Hvilke staff bør jeg satse på? Har følelsen av at en god staff med høy SP er keyen til en god mage. Bør vel satse på en med Haste, god SP, og sockets? På PvP gearet har jeg lagt merke til at det er altfor lite haste. Man får ikke haste før Relentless. (Utenom Back, Neck osv.) Sorry for en nokså rotete post, men dere tar poenget. PS: Levler med en Rogue. I 80 venter en Priest full Furous / Relentless (Beste Kompiser). Bør jeg så snart som mulig gå 2v2 med roguen (eller Priesten, eller begge to kanskje) for arena points, samt gå daily bg. Og / eller kanskje lage 3v3 team? Jeg vil faile totalt i begynnelsen i pvp i 80, bare så det er sagt. Endret 26. desember 2009 av EMS15 Lenke til kommentar
Horten94 Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Magen! Lagde meg en mage for to dager siden som nå er 34. Den er sikkert 60 om to eller tre dager max. Dette er litt long term - men den skal bli pvp i 80 så jeg lurer på et par ting. Jeg har spilt mage mye! - på privateserver. Har lagt merke til at mage er håpløst uten nok haste. Hvordan får jeg tak i nok haste? Gemme? Skal ha JC. Er ganske flink til å levle proffs etterhvert, med tanke på at jeg har hatt full skill på Engineering, Mining, Herbalism, Tailoring, Blacksmithing.. Men dette var usaklig.. Når jeg dinger 80, er det lurt å begynne i de nye instancene - Totc, og Icecrown instancene (FoS osv.) For å få litt epics, og så begynne å pvpe, eller gå rett til pvp og pvpe meg fram til deadly / furious for så gå over til relentless? Det skal nevnes at hvis det er noe jeg hater.. hater.. hater.. så er det PvE. Det er så dørgenes kjedelig. Altså, det går fint å gå random dungeons for emblems og gear. Hvilke staff bør jeg satse på? Har følelsen av at en god staff med høy SP er keyen til en god mage. Bør vel satse på en med Haste, god SP, og sockets? På PvP gearet har jeg lagt merke til at det er altfor lite haste. Man får ikke haste før Relentless. (Utenom Back, Neck osv.) Sorry for en nokså rotete post, men dere tar poenget. PS: Levler med en Rogue. I 80 venter en Priest full Furous / Relentless (Beste Kompiser). Bør jeg så snart som mulig gå 2v2 med roguen (eller Priesten, eller begge to kanskje) for arena points, samt gå daily bg. Og / eller kanskje lage 3v3 team? Jeg vil faile totalt i begynnelsen i pvp i 80, bare så det er sagt. Vil ikke anbefalle og kjøpe deadly. Nå som du får furius for triumph som du får i hcer Og nei du enchanter eller gemmer ikke haste. Selv likte jeg arcane på magen min. Veldig kraftig nuke, men vannskelig og overleve. Lenke til kommentar
EMS15 Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Ikke Geme haste=/ Går nok Fire / Frost i 80. Er veldig glad i Frost, og Fire virker jo kult Føler det blir litt dumt med 2.7 casting time på Frostbolt når du kan få 2.3 - Virker også litt vanskeligere da. Lenke til kommentar
Skavhaug Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Ta Sp gem i Rød socket, Sp/Haste i orange og Sp/Spirit i blå vis det er bra socket bonus, vis ikke kjør Sp i alle slots. Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Da var jeg endelig i Black Magic gjengen. Så utrolig mye bedre med den enchanten enn spell power på main weapon. Lenke til kommentar
Ercles Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Jeg har vurdert å vente med å enchante med Black Magic til jeg får ett nytt våpen, men jeg har hørt såpass mye bra at det frister å teste nå. Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 På min mage så gikk jeg opp fra ca 4000 til 4200 dps på dummy i Org. Absolutt verdt det. Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 (endret) Nekter å tro at black magic er 200 dps increase. :-o 40spell power -> black magic er ikke en gang 200 dps increase. 20-40dps er jeg med på. Endret 27. desember 2009 av BigJackW Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Min mage er flat og fin den, selv om den har vært bedre trent tidligere. Tror nesten jeg skal begynne å trene ordntlig igjen . Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 uhm, enten veldig dårlig humor eller så har du blingset på hva denne tråden er om Kun10kr. PS: Skriveleif i signaturen din Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Nekter å tro at black magic er 200 dps increase. :-o40spell power -> black magic er ikke en gang 200 dps increase. 20-40dps er jeg med på. Tro det heller ei, men i følge min Recount så stemmer det temmelig eksakt i hvertfall. Ble veldig overrasket over hvor mye økning det ga i dps. Kan selvsagt variere i forhold til stats fra før av. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Eller bare rein tilfeldighet i og med at dmg er avhengig av en RNG. Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Sant, sant. Skal teste litt mer senere i kveld. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå