Gå til innhold

Mage - tråden, diskuter her!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...as&n=Neyana

Hvilke forandringer bør jeg gjøre? Med tanke på enchanting og gemming.

- Har bytta ut hit gemen på belte med 20 haste.

- Skal bytte ut hit trinketen, med Triumph int trinketen. Siden j ennå kommer til å ha 13,38% hit.

Samtale med en fyr, og han nevnte at j bør bytte ut shoulder med den andre ilvl 245 shoulder. http://www.wowhead.com/?item=47716

Takker på forhånd.

Endret av Slush1
Lenke til kommentar

Man bør ha så mye haste som mulig i grunn, men det er ikke noe man gearer etter. Man prøver å geare for å få mer SP, så er det haste som er viktig for arcane mages og crit for fire mages (og frost mages hvis jeg husker riktig). 500+ med haste er en grei sum. Det nytter aldri å geme/geare haste istedenfor SP, kun hvis det er f.eks. et valg mellom +5SP og 50 haste eller +15SP. Sier seg selv at første valget vil gi mer dps.

Så lenge du fokuser Hit(frem til cap) > Sp > haste/crit så skal det bli bra.

Lenke til kommentar
Man bør ha så mye haste som mulig i grunn, men det er ikke noe man gearer etter. Man prøver å geare for å få mer SP, så er det haste som er viktig for arcane mages og crit for fire mages (og frost mages hvis jeg husker riktig). 500+ med haste er en grei sum. Det nytter aldri å geme/geare haste istedenfor SP, kun hvis det er f.eks. et valg mellom +5SP og 50 haste eller +15SP. Sier seg selv at første valget vil gi mer dps.

Så lenge du fokuser Hit(frem til cap) > Sp > haste/crit så skal det bli bra.

Nei, haste som frost :)

Lenke til kommentar

Siden han sa isted at han fortsatt bruker Chilly Sloberknocker regner jeg med at han ikke har bra nok gear til å gå ToC10 og ihvertfall ikke ICC10... Men du får blå ilevel 200 staff i UP og OK hvis jeg husker riktig(Holder hvertfall en liten stund) og Epic 200 i Oculus hvis du klarer å få deg en group som orker å gjøre den, og det dropper 213 staff i OS25 som bør være piece of cake å komme inn i nesten uansett hva gear du har. I tillegg kan du prøve å ta en ToC HC hver dag og se om daggeren dropper fra siste boss, og kjøpe en offhand for 25(?) Heroism emblems.

Dropper forøvrig 219 staff i Forge of Souls normal, den kan du farme hvis du finner deg en group ;)

Endret av Semic
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...