Gå til innhold

Mage - tråden, diskuter her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

man trenger 289 som arcane. Dette er da 11%, 1% er da 289/11= 26,25. Så man trenger ca 78/79 mer i hit for å specca om til fire. Og et totalt annerledes gear. Arcane favoriserer haste, mens Fire er bedre med crit. Jeg holder meg til arcane siden jeg har ikke overflødig med hit ennå og jeg er mer gearet mot haste enn crit. Pluss at arcane gir fortsatt mer dps enn fire.

 

Noe andre som sliter med at Scorchio2 ikke tracker MB som pre patch?

Lenke til kommentar

ja, men hva gjør du når de ikke er der? Ja i 90% av gangene så er de der, men de gangene de ikke er der så driver du og bommer. Men hit får du gratis med gear, så er det er ikke noe å tenke på. Har selv rundt 313 eller noe sånt. Og når du driver for å bli hit cappet så er du heller ikke med i raids som regel, og da trenger du 289.

Lenke til kommentar
Mange av BiS items i T9 content er uten hit. Sikkert mye av den slags i ICC også.

 

Dette er ganske misforstått får jeg inntrykk av. Jeg tror ALLE BiS-items har hit for min klasse iaff (warlock), tror ikke det er mye forskjell på mages. Disse "utregningene" antar ofte at man er hitcappa, med andre ord trenger man ikke hit i det hele tatt, eller så antar de at man mangler hit, og da er absolutt alle BiS-items +hit items.

Lenke til kommentar

BigJackW, se der ja, titta på curse og på wowinterface, men stå ikke noe der...

 

Léon_, sjekk banken. Fikk samme problem engang, klarte å overføre mana gemmen sammen med saronite oren inn i banken. :S

 

nagina, Selvsagt er vi opptatt av høye ilvl, bigger is better. :grin2: Høye ilvl = høye stats = høyere dps = bedre mage. (må jo selvsagt kunne spille også)

Lenke til kommentar
Ikke nødvendigvis, har masse ting som er bedre selvom de er lavere ilvl, tror det er en grunn for at enkelte suger selvo mde har høy ilvl gear, de tror de blir bedre med høy ilvl gear og glemmer hva stats er ;)

 

 

Tror jeg virkelig ikke har noen sammenheng. Putt disse i BiS-gear, og de suger enda..

 

Men du skjønte vel hva vi mente? Høyere ilevel vil i de aller fleste tilfeller gi en dps-upgrade. Selvfølgelig har du ting som er itemized helt på trynet og som holder i flere tiers oppover, men det er mere unntaket en regelen.

Lenke til kommentar

altså så lenge du velger items med riktige stats så får du bedre items. Ilvl reflekterer hvor mange "poeng" man kan dele ut over de forskjellige stats som de item har. Sier seg selv at du må velge gear med stats som passer med din character. Men har du f.eks. to items med helt like stats så vil det item med høyere ilvl ha mer på de forskjellige stats, enkelt og greit.

Lenke til kommentar
BigJackW, se der ja, titta på curse og på wowinterface, men stå ikke noe der...

 

Léon_, sjekk banken. Fikk samme problem engang, klarte å overføre mana gemmen sammen med saronite oren inn i banken. :S

 

nagina, Selvsagt er vi opptatt av høye ilvl, bigger is better. :grin2: Høye ilvl = høye stats = høyere dps = bedre mage. (må jo selvsagt kunne spille også)

 

Var faktis det som hadde skjedd ^^ Takk for infoen

Lenke til kommentar

Nagina har helt rett. Er mange som ser på ilvl og automatisk tenker "denne er garantert bedre enn hva jeg har", og tenker heller lite på hva slags stats itemet faktisk har. Finns bl.a lvl 200 trinkets som overgår lvl 232 trinkets mtp dps for mages.

Et annet eksempel er lvl 232 gear som ikke har sockets. Joda, intellect, stamina og SP har høyere base stats enn f.eks 226 gear, men med gems er det faktisk ikke upgrade i det hele tatt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...