Gå til innhold

Mage - tråden, diskuter her!

Anbefalte innlegg

da dinga jeg lvl 20 med magen min :)

droppa lvl 19 twink... :p

er på vei til sw for å lære mange nye skills =D

edit: er lvl 29twink den beste 10'er klassen for mage? er det da den har de beste fordelene med tanke på andres skills?

Endret av alex91
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Mages is the flag carriers! lvl 39 twink. Unbeatable. Cold snap, frost nova, ice block blink. Ultimate flag carrier!

Nesten like bra som mage. Vet ikke om dette er rette DPS builden da. Men skulle tro den funker bra der også.

http://www.wowhead.com/talent/?kZcZVVG0obth

6378413[/snapback]

Mja, nå er det ikke alltid like lurt å bruke ice block hvis du har flagget, siden du mister det når du bruker ice block.

Øystein

Lenke til kommentar
Hva er den store mage BGs talent builden for tiden?

Jeg vurderer å gjenoppta WoW nå som realmer skal sveises sammen i BGs, eller er de det allerede?

6394322[/snapback]

Er ingen 'cookie cutter' PvP-build etter patchen. Folk prøver masse forskjellige ting.

Lenke til kommentar
Hva er den store mage BGs talent builden for tiden?

Jeg vurderer å gjenoppta WoW nå som realmer skal sveises sammen i BGs, eller er de det allerede?

6394322[/snapback]

Det går rykter om at det skal komme i patch 1.12, men det kan bli en stund til enda.

Lenke til kommentar

Kjønner meg ikke på disse magene.. Skal du bli en PVP mage så satser du FIRE!! Men hvis du ikke Skal Være PVP er Du FROST.. jeg kjønner meg ikke på sånna folk som satser Fire fra lvl 20 og oppover.. det er BORTKASTA du er nesten ikke vært noe i BRD. MC og Ony.. de eneste som Funker der er FROST... etter min menig er det bortkasta.. Og jeg synnes ikke folk skal satse PVP før de har Fult fult Epic.. Hva er Vits me en Mage med bare Grønt Stuff er jo Ikke noe Spess bra og du kommer til og bli eid.. jeg har Selv Prøvd det og synnes jeg hadde Sløsa med Talent points.. Men men.. til slutt gikk jeg over til Frost og Skaffe en bra guild begynnte og raide.. skaffe FULT epic.. ReSpeca til Fire og EIDE Folk i BG/PVP.. ;)

Dette er bare min menig da.... :thumbup:

Lenke til kommentar
det er BORTKASTA du er nesten ikke vært noe i BRD. MC og Ony..

6399671[/snapback]

Kan ikke si meg helt enig med deg der. Jeg er fire, og med litt spell penetration og CoE gjør jeg bortimot full skade. På mobs som er immune er det bare å gå en annen type magi. ;)

Lenke til kommentar
jeg kjønner meg ikke på sånna folk som satser Fire fra lvl 20 og oppover.. det er BORTKASTA du er nesten ikke vært noe i BRD. MC og Ony.. de eneste som Funker der er FROST... etter min menig er det bortkasta

6399671[/snapback]

Jeg siterer en tidligere post her i tråden: Mages were built to cause much fiery death to their opponents (frost mages are not real mages). :tease:

Lenke til kommentar

tja nå med nye talents er det jo ikke noe problem å være elemental spec, da kan du kjøre fire til PvP hvis du vil, og har gode frostbolts der det trengs i PvE. Frost er da heller ikke helt gimp i PvP, er jo digg til å kite rundt melees med og lignende.

Lenke til kommentar
Hmmp, skal starte å spille opp en ny mage nå, og lurte litt på hvilken type som har best casting animasjon? Skal spille Troll eller Undead (Horde) men usikker på kjønn/kastemåte, noen tips?  :)

6405325[/snapback]

Er selv storfornøyd med min Undead female mage og kan virkelig anbefale det. :) Hva mener du med kastemåte?

Lenke til kommentar

jeg liker troll sine casting animations, men det er jo hver sin smak. Undeads har jo endel fine PvP racials og ville vært mitt førstevalg, men nå er jo ikke troll's berserking så ille heller da.

Men animations er en smakssak. Du får teste litt :)

Lenke til kommentar
Hvordan dem kaster spells osv.

6405354[/snapback]

Jeg tror ikke jeg ville hengt meg alt for mye opp i akkurat det. Men som Zeph også sier her har Undead f.eks "will of the forsaken" som kan være nyttig i PvP. De kan også puste lenger, noe som kan være kjekt. :)

Lenke til kommentar

han har jo en mage fra før, så kanskje han har lyst på en "morro" mage, da har sånne småting en del å si. Skulle jeg starta en shaman feks, ville jeg hatt troll pga deres instantcast animations. :) Nå har jeg jo spilt Orc shaman i flere måneder da, så jeg kommer ikke til å starte en ny, men bare for å illustrere at casting animations kan være en grunn til å velge en bestemt rase.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...