Oxygen 07-12 Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 De som har testet å levle med fire og frost, hvor stor er forskjellen på manabruken mellom de to? Jeg leser flere støtter frost, mens jeg bruker fire for jeg nuker mobs (en og en) ganske fort ned, mens frost hvor det kan brukes er jo mye bedre på AoE samt manaen tappes ikke like fort så fire. Gi meg noen knakende gode tall så skifter jeg over til frost. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Jeg brukte ikke veldig mye mer mana som fire, da jeg levlet magen min. Jeg var Blood Elf, da, så jeg hadde Torrent. Torrent + Evocation ga en vanvittig oppetid, og ingenting tok mer enn 5sec å drepe. Crits ga mana tilbake, og jeg holdt lenge grunnet spellpower og mage armour. Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Da jeg levla magen min levla jeg som frost fra 1-70. Fra 70 til 80 levla jeg som fire, tho! jeg levla med t6 og en del sunwell gear. Arcane funker visst også bra. Lenke til kommentar
SML Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 De som har testet å levle med fire og frost, hvor stor er forskjellen på manabruken mellom de to? Jeg leser flere støtter frost, mens jeg bruker fire for jeg nuker mobs (en og en) ganske fort ned, mens frost hvor det kan brukes er jo mye bedre på AoE samt manaen tappes ikke like fort så fire. Gi meg noen knakende gode tall så skifter jeg over til frost. Frost er så sinnsykt mye bedre. Hvertfall min erfaring, og ja. Jeg har prøvd begge speccsa. Lenke til kommentar
Dammed Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Prøv å og specc over til f.eks. min frost spec. Så prøver du og ser åssen det er å spille. Koster jo kun 1g for å omspecca (blir dyrere etterhvert). Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Mana messig, i alle fall for min del (blood elf) var fire ikke noe problem. Det største problemet jeg hadde med fire derimot var deep shit problematikken. Selv med blast wave og senere Dragon's breath kan ikke fire måle seg mot frost når det kommer til overlevelse. Fra Northrend av kjørte jeg dualspecc frost/arcane. Arcane specced imp mot slowed targets er bare genialt mot singel targets. Slow+arcane blast+arcane missiles/barage gjørt kort ende på de aller fleste singel targets. Lenke til kommentar
tmg Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Jeg leveler en mage litt nå om dagen og specca arcane for å teste på 64 når jeg fikk arcane blast, med 654SP som arcane 2-3 shotter jeg mobs. Jeg savner dog kontrollen til frost, er så herlig å kunne drepe 4-5 mobs på en gang uten å være nær å dø eller oome om du driter deg ut og puller for mye. Dreper ganske fort med det og pga. frostbite/fingers og frost. Har ikke prøvd fire enda, er det noe å anbefale i forhold til de 2 andre? Ellers er planen å specce frost igjen senere i dag når jeg får icelance i 66:> Lenke til kommentar
PSV Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Syns det går brukbart fort med Living Bomb-spam og Blast Wave jeg. Lenke til kommentar
smy Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...d&n=Calista noen tips til forbedringer? driver jobb t8 emblem chest. Lenke til kommentar
Ercles Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 (endret) 2 poeng til i Inciniration, fjern de 3 i frost channeling og det ene i slow. Skaff deg Incanter's Absorption og Arcane Flows. Sistnevnte er ett absolutt must, Incanter's Absorption er en enorm DPS boost i visse encounters (Twins f.eks. Hubba, hubba). Når det kommer til gear kan du dumpe litt hit (hit gem i belte f.eks.) og bytt ut Glyph of Mirror Images med Glyph of Arcane Missiles. Endret 13. november 2009 av Ercles Lenke til kommentar
Fakkabakka Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Skal lage meg en mage men hvilken race skal jeg være? Er det noen spesielle raser med racials som er nyttig for mages? Lenke til kommentar
Dammed Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Dranei er ikke dumt, +1% hit rating. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Lite frågan, som arcane speccet mage burde jeg bruke Mage Armor (mer mana) eller Molten Armor (mer crit)? Har ikke et så forferdelig stort manapool for øyeblikket med rundt 19k buffet mana. Slik jeg tenker det vil mage armor generere mer mana, som vil si at jeg kan holde på lengere før jeg trenger å bruke evo, som skulle gi mer overall damage done. Eller? Lenke til kommentar
Ercles Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Molten Armor. Taper for mye DPS ved bruk av Mage Armor. Etter siste Arcane fix så ble det mye lettere å konservere mana også. Lenke til kommentar
Dammed Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Molten armor uten tvil. Med riktige talents så er evo på 2 min CD, og det samme er mana stonen. Dvs hvert min kan du bruke en av dem. Noe som bør føre til at du har ganske mye mana. Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Molten Armor gir selvfølgelig høyest dps, men har du mana problemer bør du gå for Mage Armor. DPS lossn blir ikke veldig stor visst du uansett må bruke evocation hver cooldown, dette gir også lavere dps. Selv bruker jeg svært sjeldent evo, men har også 26,5k mana buffed. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Bare meg som er TTW fire av raid mages her? Virker som dere alle har gått over til Arcane ;P Lenke til kommentar
nagina Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Arcane er jo såpass OP nå for tiden, trenger nesten ikke gear for å gjøre det godt. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Har for det meste bare crit/hit gear, og veldig lite hast gear. Men kan vel prøve det ut. Fint med dual spec =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå