Oxygen 07-12 Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Jeg har ikke prøvd frost i levling, men fire nuker. Lenke til kommentar
Dammed Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 (endret) man må nesten ha frost for levling. Siden bevegelsen til mobsa minker når man bruker frostbolt/blizzard(specca) så sier det vel seg selv at frost er helt klart for levling. Ikke for å snakke om AOE levling som er helt vilt OP. Angående gear, enchant, hvilke HC osv osv, så finner dere mye bra her: http://forums.worldofwarcraft.com/thread.h...73739&sid=1 edit: Glemte mitt eget spm... Hvilke professions har dere valgt for "boosts" i end game? Slik jeg ser det så er det mellom JC/Tailoring/Enchanting/Inscription. Har ikke satt meg godt inn i det, men lurer på om jeg skal gå for JC/Enchanting. Hva syns dere? Endret 8. november 2009 av Dammed Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 JC/Enchanting er en glimrende kombo, dog veldig dyrt å lvle. Lenke til kommentar
Dammed Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 (endret) har nok av gull. Men Du mener det er det beste valget for best boost til gear? Har pgså fått tips om BS. For å kunne lage sockets på gear. De fleste memner enten JC/Ench. eller JC/BS. Endret 9. november 2009 av Dammed Lenke til kommentar
nagina Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 BS = 2 gem slots = 2x23sp gems ect = 46sp Enchanting, 2x23sp på rings = 46sp JC, gir 48sp boost. Tailoring har jo ganske nice cloak enchant, 250sp i 15sec (45sec int CD elns). Alt i alt blir disse ganske like, usikker på tailoring, ser ganske nice ut. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Hvilken cloak enchant er det nagina? Har enchanting/tailoring på min mage så den er jeg ute etter Lenke til kommentar
nagina Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 http://www.wowhead.com/?spell=55642 Lenke til kommentar
PSV Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Tailoring var soleklart best før, men det ryktes at den har blitt nerfa sånn at den er mer på høyde med andre profession benefits. Her er jeg usikker. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Fra EJ: * Tailoring - 73.75 spellpower, -23 haste - (Assumes 1/4 uptime for lightweave proc, 295 spellpower for 15s out of 60s) * Jewelcrafting - 48 spellpower - (3x 39sp instead of 3x 23sp) * Alchemy - 47 spellpower - (172sp flask w/ mixology vs 125 baseline) * Blacksmithing - 46 spellpower - (2x 23sp epic gems in extra sockets) * Enchanting - 46 spellpower - (23sp x 2 rings) * Inscription - 46 spellpower - (70sp vs 24sp on epic Sons inscription) Lenke til kommentar
Dammed Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 jepp stemmer. Så selv den artikkelen på EJ. SÅ jeg gikk for tailoring og enchanting, så får jeg også et teppe til mount og jeg har muligheten til å DE ting jeg greedroll vinner. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Ja valgte selv tailoring / enchanting på magen min. Passer fint når man har blacksmithing / mining på paladinen. Farme cobalt i Zul'Drak og lage spiked cobalt helmets, sende til magen, DE. Vil si at for å levle enchanting i Wotlk hjelper det sinnsvakt med en blacksmither / mining på en annen char. Det er så vanvittig enkelt å farme materials da uten noe nevneverdige problemer. Farmet cobalt løst under et officer meeting i guilden, fikk nok cobalt til 16 spiked cobalt helmets som utgjorde rundt 60 infinite dust og en del essence. Lenke til kommentar
Pjolter Knicksen Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Et ålreit leveling build? Mye damage og lite nedetid er jo gull... Men om jeg må prioritere en av de to blir jeg nødt til å gå for OK damage og lite nedetid i stedet for mye damage og konstant nedetid. Setter pris på alle innspill! Mange takk <3 Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Sier frost. Når du får ice lance og kjører shatter combos blir det raskt fart i levelinga. I tilegg kan man rask kjøre inn med AoE grinding der det trenges. Så, frost til leveling sier jeg. Lenke til kommentar
Pjolter Knicksen Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Forslag til specc.. Altså talent points.. pl0x Lenke til kommentar
Necleto Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Frost funker bra en stund, opp til 66 f.eks., men i Northrend er det en rekke mobs som er immune til frost. Jeg valgte å gå Arcane fra level 66-80, og det var mye mer effektivt for meg. Fordeler med Arcane kontra Frost: - 2 min CD på Evocation, altså ingen nedetid om man ikke bare bruker Arcane Blast - Slow (instant, ingen CD, lang range) - Instant spells (Arcane Barrage, Fire Blast, Slow) - Mer spellpower enn frost (via talents) - Mer mana enn frost (også via talents) Vil foreslå å ha denne speccen på 66: http://www.wowhead.com/?talent#of0Vcb0IzxGuMtedM På level 80 skal speccet se omtrent slik ut: http://www.wowhead.com/?talent#of0Vcu0IzxGuMtedcZhuc0o Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Enig der AMD, selv derimot valgte jeg dualspecce frost/arcane og brukte arcane på singeltarget mobs og frost på grupper. Lenke til kommentar
Fakkabakka Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Hvordan er en mage i lvl 10-19 bgs? Og hvis jeg lager en mage hva skal jeg specce på for PVP Lenke til kommentar
Necleto Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Frost i PvP, hvertfall på lav level, men 19 mage suger hardt fordi du ikke har blink eller ice block. Lykke til med rogues Lenke til kommentar
PSV Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Hvordan er en mage i lvl 10-19 bgs? Og hvis jeg lager en mage hva skal jeg specce på for PVP Kom deg opp på 39 så er det uhyre morsomt å spille Mage, jeg holdt meg iallefall der leenge med min sin (dog snart 4 år siden). Såfremt det ikke er nylig endret så får du også tilnærmet null utnyttelse av +spellpower gear før Level 20. Lenke til kommentar
Dammed Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 (endret) min: http://eu.wowarmory.com/character-talents....erters+reprieve Funker veldig bra til solo og levling. Her har du en lvl 40 build: http://www.wowhead.com/?talent#oZZMIchsbuhcz Jeg ventet med frozen core til slutt, og så begynte jeg på fire treet. edit: angående northrend, jeg brukte frost hele tiden. Opplevde ikke noe merkbart immunitet fra mobs. Endret 11. november 2009 av Dammed Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå