Gå til innhold

Mage - tråden, diskuter her!


Anbefalte innlegg

Hvor mye hit har dere egentlig? og hvor mye går dere for.

Litt forvirret når jeg såg at hitcap var på bare 289 eller noe slikt, mens jeg har hørt at mage bør ha 13-15% hit fra gear så får man litt ekstra med buffs og talents.

Selv har jeg litt over 400 Hit som er vel ca 16-17& eller noe slikt.

 

Forstår også at det kommer an på hvilke specc man er.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

@Zeüs

 

Er man overcapped med hit, slik jeg har forstått det, er envær ekstra over dette bortkastet fordi de kommer aldri til bruk. Derfor man sier, med talents, at cappen da er på 289.

 

Hvis jeg har skjønt dette riktig vel å merke :)

Endret av Juliess
Fjernet del av innlegg som svart på slettet innlegg
Lenke til kommentar

Hei og hå!

 

Nå begynner min nesten "nydingede" mage å ta litt form, men trenger tips til plasser jeg kan gå for å få bedre gear.

Som sikkert noen ser, så har jeg fått de fleste gode itemene fra toc normal, så trenger litt drahjelp for å komme videre med karakteren min.

 

Hvilke dungeons burde jeg kjøre for å få tak i bedre gear? Er spesielt interessert i å få byttet ut staffen min med noe bedre.

 

Takk på forhånd.

 

http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...amp;n=Matriarch

Lenke til kommentar
Kan nevne noen steder hvor det dropper greie epic items.

 

Oculus (Stav) - VH (bracers/wrist) - AN (bracers/wrist)- DTK (bracers/wrist)

Er de jeg kommer på i farta.

Finnes en god del BoE items som du kan få crafted.

 

Kan ikke se på den linken (teit intranett)

 

Vil heller si ToC Hc er bedre enn Oculus, dropper denne samt mindre styr enn med Oculus.

 

Vil si at ToC Hc farming vær dag gir mye god avkastning, kombinert med emblems farming så er det få items man faktisk trenger fra heroic runs, med unntak av wanden som dropper i OK.

Lenke til kommentar
Hei og hå!

 

Nå begynner min nesten "nydingede" mage å ta litt form, men trenger tips til plasser jeg kan gå for å få bedre gear.

Som sikkert noen ser, så har jeg fått de fleste gode itemene fra toc normal, så trenger litt drahjelp for å komme videre med karakteren min.

 

Hvilke dungeons burde jeg kjøre for å få tak i bedre gear? Er spesielt interessert i å få byttet ut staffen min med noe bedre.

 

Takk på forhånd.

 

http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...amp;n=Matriarch

 

 

Gå toc heroic (5) og skaff spectral kris også skaffer du offhand fra emblem of heroism ( 25 emblems )

Det er jo relativt fint våpen, brukte det selv en god stund til jeg fikk bedre fra totc 25.

 

Epic-wand fra azjol nerub som dropper fra siste boss er fin.

Dropper vell ett par med boots fra toc 5 normal eller heroic, husker ikke helt men kan sjekkes med wowhead.. :p

Du har daily heroic som du får 2 triumph emblems av, du kan kjøpe ilvl245 ring som er fersk for arcane og fire tbh.. Og du har jo vendors utenfor totc 10 også som selger t9 for 30 og 50 triumph, husker ikke helt om de selgte for 45 også men tror 30 og 50 triumph var eneste :p

http://www.wowhead.com/?item=47219 necken der er meget fin som dropper fra toc 5

Trinket for emblem of heroism, crit + spell pwr på harmfull spells :p

Og selvfølgelig cloak fra toc 5 heroic + 22 haste enchant på.

 

Kjøp eternal belt buckle på beltet ditt, gir 1 ekstra gem slot, ca 40gull koster den på AH.

Bytt til 8 eller 10 stats på chest, jeg ville personlig bare tatt 8 pga chesten sux og 8 stats er billig :p

Kjøp kirin tor tabard for helm enchant, befinner seg i dalaran i the violet citadel

Kjøp Wintergrasp enchant 29 spell pwr 15 resi tror jeg den er, koster 30 stone keeper shards, bedre enn ingenting, begynn og farm sons of hodir rep :p

28 spell power på gloves, vet ikke om du har hatt tida får og fått fiksa den enda siden du nettopp fikk de ( gz ) :)

 

Der var alt jeg kom på i farta, mye og gjøre enda :) Lykke til :3

 

Edit: La på cloak på itemlisten :p

Endret av Swiffy
Lenke til kommentar
Hei og hå!

 

Nå begynner min nesten "nydingede" mage å ta litt form, men trenger tips til plasser jeg kan gå for å få bedre gear.

Som sikkert noen ser, så har jeg fått de fleste gode itemene fra toc normal, så trenger litt drahjelp for å komme videre med karakteren min.

 

Hvilke dungeons burde jeg kjøre for å få tak i bedre gear? Er spesielt interessert i å få byttet ut staffen min med noe bedre.

 

Takk på forhånd.

 

http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...amp;n=Matriarch

 

 

Hvorfor har du +Stamina på head ench din?

 

Cloak - Wispcloak / Deathchill Cloak ( Tailor BoE item)

Chest - Pattern: Merlin's Robe - Pattern: Savior's Slippers - Pattern: Cord of the White Dawn - Pattern: Sash of Ancient Power(Alle er BoE)

Legs - Woven Bracae Leggings (Instance: HoL)

Ring - Titanium Spellshock Ring (BoE)

Der har du noen forslag hvertfall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...