Dammed Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 heter stats på engelsk i alle fall. Gå for "... of the eagle" items, de gir deg stam og int når du er lav lvl. Så kan du begynne å samle/kjøpe på "...of the invoker" som gir deg int, SP og crit. Disse kommer på rundt lvl 55-60. Dette er da som leveling gear. Senere så samler du på gear som passer din spec. Gearet som jeg har nevnt er for maks skade, dør du veldig lett så kan du fortsette å samle på "...of the eagle" items istedenfor invoker. Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Jeg ville nå gått blood elf bare pga ekstra mana pga racial, og "looks". Syntes Blood Elf passer utrolig bra som en magiker. Lenke til kommentar
Ercles Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Jeg velger alltid etter hvordan en rase ser ut og ikke racials. Hva som er "best" kan diskuteres. Trolls - Berskers som korter ned cast time, health regen og 2% damage til beasts. Alle veldig fine, særlig for leveling. Blood Elf - Mana tap kan være kjekt i visse situasjoner, men den ekstra manaen utgjør liten forskjell. Undead - Will of the Forsaken som bryter fears o.l. i tillegg til cannabalism. Veldig gode PvP mages, cannabalism er også ok for PvE, men ikke super nyttig siden de kan conjure mat. Hvis jeg skulle velge etter racials så ville jeg helt klart valgt troll. Ihvertfall hvis det er snakk om en low level char. Racials vil jo bli forandret i Cataclysm, så det er ikke godt å så i hva som vil være "best" senere. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Min horde mage er troll. Synes det er best. Icy Veins + Bloodlust + Berserkers var digg. Lenke til kommentar
Ercles Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Samtidig som Arcane Power og dobbel trinket procc. *jizz* Lenke til kommentar
pax1 Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Kjapt spørsmål:.. Når dere gem'er går dere bare for Spellpower, Spellpower og mer Spellpower og driter socket-bonuser eller forsøker dere å få inn litt crit/haste og holde bonuser?.. Sånn generelt.. Takk. Lenke til kommentar
Dammed Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 har ikke sett så mye på det, men det jeg har fått med meg er at arcane specca mages skal gå for SP og Haste. Fire, TTW osv har jeg ikke peil på. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 En fire TTW specca mage prioriterer meir crit enn haste imo. Skal ikkje blåse av haste, men du bør jo ha ei viss mengde crit før det begynner å bli skikkelig moro. =) Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Kjapt spørsmål:.. Når dere gem'er går dere bare for Spellpower, Spellpower og mer Spellpower og driter socket-bonuser eller forsøker dere å få inn litt crit/haste og holde bonuser?.. Sånn generelt.. Takk. Har gått over til TTW Fire, og da bruker jeg for det meste bare SP/Crit(Gems med SP og Crit altså), brukte SP/Hit da jeg var under Hitcap, men har som sagt gått over til SP/Crit. Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Har du to sockets som ikke er røde og socketbonusen er feks 4 critrating, så drit i det å hiv in to +23 sp gems. Har du et item med en blå socket og socketbonus som er feks +7sp, så kan det være greit å putte en sp/spirit gem der, da bonusen på en måte veier opp. Lenke til kommentar
pax1 Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 (endret) Kjapt spørsmål:.. Når dere gem'er går dere bare for Spellpower, Spellpower og mer Spellpower og driter socket-bonuser eller forsøker dere å få inn litt crit/haste og holde bonuser?.. Sånn generelt.. Takk. Har gått over til TTW Fire, og da bruker jeg for det meste bare SP/Crit(Gems med SP og Crit altså), brukte SP/Hit da jeg var under Hitcap, men har som sagt gått over til SP/Crit. Ok, takk Noen som kunne linket armory/spec for TTW fire?.. Har vært dyp Arcane en stund, men tenkte jeg skulle dual-specce og teste noe nytt. Endret 9. oktober 2009 av pax1 Lenke til kommentar
Simenrf Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Er nå level 75 med min Mage og har lært Frostfirebolt. Har hørt at når jeg lærte det så burde jeg specce over til Fire, stemmer dette? Lenke til kommentar
Ercles Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Frost, eller arcane hvis du virkelig vil ha forandring til leveling. Lenke til kommentar
Swiffy Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Frost, eller arcane hvis du virkelig vil ha forandring til leveling. Frost såklart. Frost bruker lite mana, overleve lenge, bra i pvp om du er på pvp server og samt er dmgen ok. Arcane, overlever lite, bruker passe mana, heilt ok i pvp om du har spambarrage viss ikke så er du gg. Men jeg ville klart gått frost no doubt, frost er gøy og spille og om du speccer skikkelig så kan du 2 shotte mobs med shattercombo. Gl Lenke til kommentar
Simenrf Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Frost, eller arcane hvis du virkelig vil ha forandring til leveling. Frost såklart. Frost bruker lite mana, overleve lenge, bra i pvp om du er på pvp server og samt er dmgen ok. Arcane, overlever lite, bruker passe mana, heilt ok i pvp om du har spambarrage viss ikke så er du gg. Men jeg ville klart gått frost no doubt, frost er gøy og spille og om du speccer skikkelig så kan du 2 shotte mobs med shattercombo. Gl Ja går nok for frost til level 80. Men hva bør jeg specce da? arcane eller fire? Blir nok minimalt med pvp og mest pve da. Lenke til kommentar
Swiffy Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 (endret) Frost, eller arcane hvis du virkelig vil ha forandring til leveling. Frost såklart. Frost bruker lite mana, overleve lenge, bra i pvp om du er på pvp server og samt er dmgen ok. Arcane, overlever lite, bruker passe mana, heilt ok i pvp om du har spambarrage viss ikke så er du gg. Men jeg ville klart gått frost no doubt, frost er gøy og spille og om du speccer skikkelig så kan du 2 shotte mobs med shattercombo. Gl Ja går nok for frost til level 80. Men hva bør jeg specce da? arcane eller fire? Blir nok minimalt med pvp og mest pve da. Fire burde du værtfall ikke starte som, da resister 50% av din fireball når du har så lite hit rating. Alternativene jeg ville gått for er frostfire eller Arcane. Så om du har dualspec så ville jeg speccet de optimale speccene både frostfire og arcane begge for pve for og sammenlikne hva som ville vært best. Men trolig nokk så tror jeg Arcane ville vært en klar vinner siden du har så lite crit når du dinger 80. Så jeg ville gått arcane all the way til det blir en annen specc som blir det optimale for mages. Arcane trenger lite hit rating, ikke så mye crit rating heller før du får stacka opp en god del spell power og haste. Du burde gemme så mye spell power så mulig i starten. Spell pwr > haste > crit > hit ( Spirit er ganske fint siden du får crit av det ) Arcane er den optimale speccen atm. Endret 9. oktober 2009 av Swiffy Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Spell pwr > haste > crit > hit err, for alle spec er: hit > all Lenke til kommentar
Ercles Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Noe som egentlig sier seg selv? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå