Gå til innhold

Mage - tråden, diskuter her!


Anbefalte innlegg

Da har jeg prøvd Arcane littegrann. Først i Onyx 10, så i Ulduar 10 fram til Mimiron.

Kan ikke si jeg gjorde mere dps i forhold til TTW Fire som jeg vanligvis kjører.

De fleste fightene lå jeg på det samme som jeg gjør med Fire. Noen fighter over, noen under.

I tillegg bruker jeg seff mye mere mana.

 

Fire er som kjent veldig RNG, men det er synes jeg Arcane også er. Critter man ikke på tredje, fjerde AB, havner man fort i bakleksa virker det som.

Det skal sies at jeg kjørte mer eller mindre samme gear som jeg kjører Fire. Med andre ord har jeg alt for mye hit når jeg går Arcane. 200 haste er vel heller ikke optimalt som Arcane..

 

Kommer til å holde meg til TTW Fire, hvertfall til jeg får noe gear som gjør at jeg får mere ut av Arcane.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Frost er nok fortsatt best for leveling, både fire og arcane funker nok for questing, men ikke like godt. Når du spør om rotation så regner jeg med at du mener når du leveler? Jeg brukte som regel arcane blast, slow, flere arcane blasts, missile barrage hvis det proccet og avsluttet med arcane barrage.

 

Frost PvP speccet mitt hjalp meg med å soloe den store elite frost wyrmen i Dragonblight for en kompis. Tok en god stund, hvor blink, frost nova, deep freeze og ice barrier ble brukt flittig for å ktie den frem og tilbake. :D

Endret av Ercles
Lenke til kommentar

tenke på dungeons og raids. Har selvsagt en frost spec til leveling, men nå har jeg også en litt modifisert frost spec til dungeons/raids og til nå med mitt gear så funker den bedre enn TTW og FFB spec. Men arcane har jeg ennå ikke prøvd og nå så har det kommet noen forandringer som gjør at arcane gjør mer skade, så jegt enkte jeg kunne kanskje teste det.

 

Så hvilken rot bør man bruke i dungeons/raids (med forbehold at jeg er lvl 73/74)?

Lenke til kommentar

ja det var det. :) Glemte å nevne det.

 

ok, da tester vi arcane senere i dag. :)

 

Fire er jo, LB, scourchx5, firebolt. Pyroclasm når HS proccer og holde LB og scourch oppe hele tiden. Er jo faktisk mer komplisert enn arcane.

 

Frost er jo kun icy veins, frostbolt og water elemental. Evt frost nova og blizzard hvis det er mange svake mobs. Men alikvel så gjør det mer skade enn fire for meg. Hmm, enkleste er kanskje det beste?

Lenke til kommentar
Er det Arcane du tenker på?

Isåfall er det:

AB>AB>AB>mbarr(når det proccer).

 

Fire vs. arcane er nok bare en smakssak som det meste annet. Det er for så vidt ABx4 nå etter patchen. :)

 

Vil du spare mana så bruker du arcane missiles etter fjerde AB uavhengig av procc. Arcane barrage brukes da man må flytte på seg.

Lenke til kommentar

Skal teste FFB spec igjen når jeg får mulighet til å lære FFB. Er jo lvl 75 man kan gjøre det hvis jeg husker riktig.

 

Ja jeg vet at ingen bruker frost i end game. Men inntil lvl 80, så er det hip som hap hvilken dungeon/raid spec du har ifølge mange poster på wow forumet.

 

Men, det er alltid gøy å prøve å finne ut hvilken spec man liker og hvilken man gjør mest skade med. Derfor tar jeg og tester arcane senere i dag. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...