El Fantasma Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Da har jeg prøvd Arcane littegrann. Først i Onyx 10, så i Ulduar 10 fram til Mimiron. Kan ikke si jeg gjorde mere dps i forhold til TTW Fire som jeg vanligvis kjører. De fleste fightene lå jeg på det samme som jeg gjør med Fire. Noen fighter over, noen under. I tillegg bruker jeg seff mye mere mana. Fire er som kjent veldig RNG, men det er synes jeg Arcane også er. Critter man ikke på tredje, fjerde AB, havner man fort i bakleksa virker det som. Det skal sies at jeg kjørte mer eller mindre samme gear som jeg kjører Fire. Med andre ord har jeg alt for mye hit når jeg går Arcane. 200 haste er vel heller ikke optimalt som Arcane.. Kommer til å holde meg til TTW Fire, hvertfall til jeg får noe gear som gjør at jeg får mere ut av Arcane. Lenke til kommentar
Ercles Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 200 haste er nok litt lite ja, og DPSen vil variere fra fight til fight. Grunnen til at jeg foretrekker Arcane er at jeg synes fire er dørgende kjedelig. Lenke til kommentar
Dammed Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 sier bare deep frost. Utrolig morro. Nå er jeg lvl 73 snart 74. Men jeg pleier å ligge på høyere dps enn lvl 75-76 locks og andre dps klasser. Men når det gjelder Arcane, er det ment for end game spec eller er det bedre enn andre spec på lavere lvl? Hvilken rot skal man bruke med arcane spec? Lenke til kommentar
Ercles Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 (endret) Frost er nok fortsatt best for leveling, både fire og arcane funker nok for questing, men ikke like godt. Når du spør om rotation så regner jeg med at du mener når du leveler? Jeg brukte som regel arcane blast, slow, flere arcane blasts, missile barrage hvis det proccet og avsluttet med arcane barrage. Frost PvP speccet mitt hjalp meg med å soloe den store elite frost wyrmen i Dragonblight for en kompis. Tok en god stund, hvor blink, frost nova, deep freeze og ice barrier ble brukt flittig for å ktie den frem og tilbake. Endret 26. september 2009 av Ercles Lenke til kommentar
Dammed Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 tenke på dungeons og raids. Har selvsagt en frost spec til leveling, men nå har jeg også en litt modifisert frost spec til dungeons/raids og til nå med mitt gear så funker den bedre enn TTW og FFB spec. Men arcane har jeg ennå ikke prøvd og nå så har det kommet noen forandringer som gjør at arcane gjør mer skade, så jegt enkte jeg kunne kanskje teste det. Så hvilken rot bør man bruke i dungeons/raids (med forbehold at jeg er lvl 73/74)? Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Er det Arcane du tenker på? Isåfall er det: AB>AB>AB>mbarr(når det proccer). Mulig noen synes det er "kjedelig" å spille fire, men rotasjonen til Arcane er ikke akkurat rakettforskning det heller. Lenke til kommentar
Dammed Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 ja det var det. Glemte å nevne det. ok, da tester vi arcane senere i dag. Fire er jo, LB, scourchx5, firebolt. Pyroclasm når HS proccer og holde LB og scourch oppe hele tiden. Er jo faktisk mer komplisert enn arcane. Frost er jo kun icy veins, frostbolt og water elemental. Evt frost nova og blizzard hvis det er mange svake mobs. Men alikvel så gjør det mer skade enn fire for meg. Hmm, enkleste er kanskje det beste? Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Etter du dinger 80 er ikke frost viable i raid. Da er det fire eller arcane som gjelder. Anbefaler FFB specc til man er full epic. Da kan man vurdere å gå TTW Fireball specc. Lenke til kommentar
Ercles Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Er det Arcane du tenker på?Isåfall er det: AB>AB>AB>mbarr(når det proccer). Fire vs. arcane er nok bare en smakssak som det meste annet. Det er for så vidt ABx4 nå etter patchen. Vil du spare mana så bruker du arcane missiles etter fjerde AB uavhengig av procc. Arcane barrage brukes da man må flytte på seg. Lenke til kommentar
Dammed Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Skal teste FFB spec igjen når jeg får mulighet til å lære FFB. Er jo lvl 75 man kan gjøre det hvis jeg husker riktig. Ja jeg vet at ingen bruker frost i end game. Men inntil lvl 80, så er det hip som hap hvilken dungeon/raid spec du har ifølge mange poster på wow forumet. Men, det er alltid gøy å prøve å finne ut hvilken spec man liker og hvilken man gjør mest skade med. Derfor tar jeg og tester arcane senere i dag. Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Wow, jeg er dritglad jeg har 1-1.5k dps i instancer! Er fersk lvl 77, med kun questing gear, og trodde jeg kom til å ligge helt nederst på dpslista, men jaggu klarte jeg meg bra. Tøft. Lenke til kommentar
cola01 Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 noen som vet om en god plass og farme når jeg er i lvl 26? Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 noen som vet om en god plass og farme når jeg er i lvl 26? Hva er det du vil farme da? Tror du har misforstått ordet farme, kanskje du mener hvor det er best å levle når du er 26? Du sier ikke hvilke faction du er heller. Lenke til kommentar
Bleach Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Hei. Hvordan er mage i pvp på 80? Og hvilke klasser sliter vi mot? evt beste specc..? =) Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Mage funker bra i PvP. "Beste" specc vil jeg si er frost eller arcane. Hvem man sliter mot? Tja si det, er nåkk litt individuellt kanskje. Jeg liker ikke rogues, retripallys og locks! Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Tilføy enhancement shamans i "hat" lista og den er ganske komplett. Hunters kan vel også være litt ekle. Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Tilføy enhancement shamans i "hat" lista og den er ganske komplett. Hunters kan vel også være litt ekle. Sant. Dog, er faktisk ikke veldig mange enhancement på serveren min, så har lite erfaring me de. Hunters kan også være litt tricky, men har sånn smått "funnet" ut av de;) Hug, hug og hug! Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Prøver ut en firespecc i PvP og må si det er gøyere enn når jeg var frost/fire. De jeg sliter med må være rogues og dk's. Og resto druids gidder jeg ikke en gang å prøve å ta. Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Resto - Counterspell og Spellsteal er din venn! Lenke til kommentar
cola01 Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 jeg blir alltid tom for mana.... så det er helt sykt... noen flere som hadde det sånn i lvl 26 ? anngående det med åssen build jeg hadde... jeg går etter en fire build jeg... tar mest skade osv... også det jeg mente med "farme" var å ta mobs og tjene penger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå