Gå til innhold

Mage - tråden, diskuter her!

Anbefalte innlegg

Out of mana så det holder. Hva gjør jeg galt?! Det er kanskje ikke lett for dere å si det her og nå, men for meg virker det som jeg ikke har noen som helst mulighet til å ta de, før de tar meg. Jeg har forøvrig 1660 mana med Arcane Intellect, men det føles ut som jeg burde ha minst dobbelt så mye for å kunne klare å drepe mobene :S

6358281[/snapback]

Mana/int-enchants og finfint gear. Feline mantle, samt Robe/Belt of Arugal burde være selvskrevent på det levelet. På 26 kan du jo prøve deg frem på et par av menneskene helt sør i Silverpine, og plukke med flere og flere etterhvert som du får det i fingrene. Om to levels får du ny rank av Blizzard, da blir det betraktelig lettere.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Out of mana så det holder. Hva gjør jeg galt?! Det er kanskje ikke lett for dere å si det her og nå, men for meg virker det som jeg ikke har noen som helst mulighet til å ta de, før de tar meg. Jeg har forøvrig 1660 mana med Arcane Intellect, men det føles ut som jeg burde ha minst dobbelt så mye for å kunne klare å drepe mobene :S

6358281[/snapback]

Mana/int-enchants og finfint gear. Feline mantle, samt Robe/Belt of Arugal burde være selvskrevent på det levelet. På 26 kan du jo prøve deg frem på et par av menneskene helt sør i Silverpine, og plukke med flere og flere etterhvert som du får det i fingrene. Om to levels får du ny rank av Blizzard, da blir det betraktelig lettere.

6360021[/snapback]

Har selv ikke hatt noe problemer med Mana, er lvl 34 nå og har 3100 mana (int buff). Har bare 3 int på staffen siden jeg kan enchante det selv. Nå etter Patchen så har du jo fått den Arcane skillen som øker regean med 1500% i 8 sekunder.(husker ikke navnet). Den får du i lvl 20, og du er jo over den lvl'en.

Lenke til kommentar

Takk for tipset Psilo, men det virker ikke som jeg skal få til AoE-grinding. Prøvde de menneskene helt sør i Silverpine, uten at det hjalp noe særlig. Resultat etter noen forsøk: Ingen døde annet enn meg.

Regner med at jeg heller får gå for en firespec, hvilket er okay for min del. Skal jo ikke gå noe senere å levle opp en firemage enn en annen class som ikke har noen AoE-muligheter.

Lenke til kommentar

woohoo, fant ut at jeg hadde en lvl 23 mage alt på en random server :) .

Noen som har en guide til hvor man burde blizzardgrinde?

edit: er "magical absorbation" noe å ha? den gjelder delvis resist og? Som i MC?

Endret av chokke
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...