Jørgen Sørheim Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Out of mana så det holder. Hva gjør jeg galt?! Det er kanskje ikke lett for dere å si det her og nå, men for meg virker det som jeg ikke har noen som helst mulighet til å ta de, før de tar meg. Jeg har forøvrig 1660 mana med Arcane Intellect, men det føles ut som jeg burde ha minst dobbelt så mye for å kunne klare å drepe mobene :S 6358281[/snapback] Mana/int-enchants og finfint gear. Feline mantle, samt Robe/Belt of Arugal burde være selvskrevent på det levelet. På 26 kan du jo prøve deg frem på et par av menneskene helt sør i Silverpine, og plukke med flere og flere etterhvert som du får det i fingrene. Om to levels får du ny rank av Blizzard, da blir det betraktelig lettere. Lenke til kommentar
Exeter Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Jeg har bare en mage alt. så har ikke all verdens kunnskap om de. Har vært full frost i lang tid, så ønsker å kjøre fire nå. Driver med litt PVP, Grinding og MC snart BWL Er dette en grei build? Build Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Out of mana så det holder. Hva gjør jeg galt?! Det er kanskje ikke lett for dere å si det her og nå, men for meg virker det som jeg ikke har noen som helst mulighet til å ta de, før de tar meg. Jeg har forøvrig 1660 mana med Arcane Intellect, men det føles ut som jeg burde ha minst dobbelt så mye for å kunne klare å drepe mobene :S 6358281[/snapback] Mana/int-enchants og finfint gear. Feline mantle, samt Robe/Belt of Arugal burde være selvskrevent på det levelet. På 26 kan du jo prøve deg frem på et par av menneskene helt sør i Silverpine, og plukke med flere og flere etterhvert som du får det i fingrene. Om to levels får du ny rank av Blizzard, da blir det betraktelig lettere. 6360021[/snapback] Har selv ikke hatt noe problemer med Mana, er lvl 34 nå og har 3100 mana (int buff). Har bare 3 int på staffen siden jeg kan enchante det selv. Nå etter Patchen så har du jo fått den Arcane skillen som øker regean med 1500% i 8 sekunder.(husker ikke navnet). Den får du i lvl 20, og du er jo over den lvl'en. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Takk for tipset Psilo, men det virker ikke som jeg skal få til AoE-grinding. Prøvde de menneskene helt sør i Silverpine, uten at det hjalp noe særlig. Resultat etter noen forsøk: Ingen døde annet enn meg. Regner med at jeg heller får gå for en firespec, hvilket er okay for min del. Skal jo ikke gå noe senere å levle opp en firemage enn en annen class som ikke har noen AoE-muligheter. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 (endret) woohoo, fant ut at jeg hadde en lvl 23 mage alt på en random server . Noen som har en guide til hvor man burde blizzardgrinde? edit: er "magical absorbation" noe å ha? den gjelder delvis resist og? Som i MC? Endret 22. juni 2006 av chokke Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Hm, det er jo helt imponerende, egentlig. En lvl26 frostmage mot to lvl20-mobs skal jo egentlig være grei skuring. FN, 2x Blizzard, ny FN, Blizzard/Cone of cold avhengig av hvor mye hp de har igjen. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 gleder meg til å spille opp magen: Polymorph: Cow Polymorph: Pig Polymorph: Turtle WTB bilder av de nye Lenke til kommentar
OddZen Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Ehh, hvor finner jeg questene til Turtle å Cow?, har bare til pig hittil. Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Turtle : Tome droping in ZG from fish boss. Tror ikke det er noen som har funnet cow enda. Naxx drop?^_^ Lenke til kommentar
PSV Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 (endret) Tome of Polymorph: Turtle FTW Den rocker <3 Endret 23. juni 2006 av Per-Stian Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 http://www.wowhead.com/talent/?kf0EboboZtgMzf0ux Builden tar helt av, og har bare rundt +190 dmg og 3k hp (instances er sååå kjedelig) Frostbite + shatter er godly Iceshards for extra instant dmg (gidder ikke putte i permafrost heller) Drepte en 60 shaman på 8sec elno tidligere; Fn, vente på eartshock, fireball, scorch, fireblast og blastewave. 4/5 crits = win Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Tome of Polymorph: Turtle FTW Den rocker <3 6370722[/snapback] Genalt! Betyr det at man kan polymorphe to om gangen, eller velge mellom sau og skilpadde? Lenke til kommentar
Sink Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 http://www.wowhead.com/talent/?Ri0E00cZZiA0c0fzqo <--- er dette en god build? er ikke solobuild, men noe som kan bli brukt i instancer. Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Sikkert en helt grei pve build ja, men ikke noe pvp med andre ord Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 (endret) Genalt! Betyr det at man kan polymorphe to om gangen, eller velge mellom sau og skilpadde? Man kan velge mellom en av de to. Dog, har sett macroer som tilfeldig velger en av de. Endret 24. juni 2006 av Sigga Lenke til kommentar
IHASBOOK Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 comments? http://www.wowhead.com/talent/?RZVgGzM0uZVVG0obth Lenke til kommentar
Marti Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 comments? http://www.wowhead.com/talent/?RZVgGzM0uZVVG0obth 6373132[/snapback] For PvE eller PvP? Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Tipper Pvp, ingen elemental precision eller burning soul. Standard elemental build med fokus på frost ? Lenke til kommentar
IHASBOOK Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 (endret) hvaaaaa, standard? Ikke spesiell? instants + scorch build. Pure pvp Endret 24. juni 2006 av ulv Lenke til kommentar
_NiXoN_ Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Bruker faktisk den speccen selv, funker grisebra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå