Notatblokk Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Vi får tviholde på arcane intellect Lenke til kommentar
PSV Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Mjoja, Warlocks har vel +53 Intellect buff, og Scribes har vel også noen scrolls de kan slenge opp. Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Jeg har nettopp begynt å spille wow. Er nå Gnome Mage i level 27 Hva synes dere jeg bør specce? Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Jeg stemmer frost for leveling! Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Oh.. Har hørt at å specce fire for leveling, og respecce frostfire når jeg blir 80 er en god idé Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Oh.. Har hørt at å specce fire for leveling, og respecce frostfire når jeg blir 80 er en god idé Helt opp til deg. Både fire og frost funker. Jeg foretrekker frost til lvling. Bruker mindre mana, større sjangs for å overleve visst du kommer i "knipe" osv. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Enig med posten over. Særlig det med downtime syns jeg er greit å ha så lite som mulig av når man levler. Kjedelig å drikke for hver mob du dreper. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Bruker selv frost til leveling. Det jeg liker med frost er muligheten for å overleve i slike "oh shit" hendelser hvor du plutselig har hele bøtteballeten etter deg som du ikke hadde tatt med i beregningen. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Å ta dei store rune giants'ane (som gjerne er et group Q om eg ikkje tar feil) i grizzly var iallefall leeeeikande lett som frostmage. Hørte alle kompisane mine klage på det. =) Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Plagdes ikke med dem på paladinen min, men levlet den som prot spec da frem til 76 da jeg gikk til retri de siste levlene Men ja, mye morsomt med frostmage. Water Elemental er bare meget hjelpsomt å ha og dauer det er det bare å bruke cold snap og summone det igjen etterpå. Rimelig morsomt synes jeg da Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Hvikle glyphs bruker dere Fire-(raid)mages med peiling? Sitter her selv og ender enten opp med scorch+molten armor+ (LB eller Fireball). 5% crit på fireball er jo snasent, mens LB crits er jo nais det og. Har LB for øyeblikket for heroic phun. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Skal levle mage på nytt ! Det blir kos. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Lurer faktisk på å gjøre akkurat det samme, pure grinding 25-60 gitt at AoE grinding fortsatt er viable? Kan lett skaffe 2x Heirloom Trinkets, Robe og Shoulders. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Går det fort og levle i moderne wow? Har prøvd et par ganger for lenge siden men hvert eneste low level sted er KOMPLETT ØDE for spillere og det blir kjedelig om det ikke gå fort og få xp da... Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Noen tips til AoE grinding i lvl 67? Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Hvikle glyphs bruker dere Fire-(raid)mages med peiling? Sitter her selv og ender enten opp med scorch+molten armor+ (LB eller Fireball). 5% crit på fireball er jo snasent, mens LB crits er jo nais det og. Har LB for øyeblikket for heroic phun. Jeg ville droppet scorch og gått for LB samt Fireball. Såfremt dere har en SB lock, flere mages eller ingen fare for å droppe scorch. Lenke til kommentar
Rinoa Heartilly Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Hvikle glyphs bruker dere Fire-(raid)mages med peiling? Sitter her selv og ender enten opp med scorch+molten armor+ (LB eller Fireball). 5% crit på fireball er jo snasent, mens LB crits er jo nais det og. Har LB for øyeblikket for heroic phun. Jeg ville droppet scorch og gått for LB samt Fireball. Såfremt dere har en SB lock, flere mages eller ingen fare for å droppe scorch. Ja, som fire mage er LB, Fireball og Molten armor de tre beste glyphene, særlig hvis du har flere firemages/SB warlock. Lenke til kommentar
gnrlover Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 (endret) Hvordan står mages i pvp egentlig ? Endret 9. september 2009 av gnrlover Lenke til kommentar
Budbringer Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Noen tips til AoE grinding i lvl 67? Bruk wter shied--->mount opp--->løpp og pull mye med range agro-->iceblock og vent til alle mobsa er rundt deg--->når du fjerner iceblock så bruker du frost nove hvis ikke skjoldet ditt froster alt. blink agårde og blizzard alle ned. kan være fint å bruke pettet også som frosting hjelp Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Jessda, er snart 73 nå. tenkte mer på områder Men er nå i northrend og storkoser meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå