Gå til innhold

Mage - tråden, diskuter her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har jo ikke Illustration of the dragon soul, så litt vanskelig å bruke den :p

Den andre trinketen min bruker jeg om jeg trenger mer hit, hvis jeg alltid bruker den så blir jeg overcappa.

 

Humm, av en eller annen grunn har jeg fått det for meg at det haste > crit som fire (andre magene i guilden også, kanskje vi har smitta hverandre). Men det er jo veldig mulig jeg tar feil, i følge den lista på forrige side gjør jeg jo det :p

Lenke til kommentar
Har ikke noe i mot å linke armory? :o

 

Meg? Jeg er ikke i nærheten av din mage da, men mtp dine achievementpoints så er nok du en bedre spiller enn meg :)

 

http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...&n=Julielzm

 

Fikk ny ring idag, så jeg har fått litt mer crit, sp og haste enn armory viser. Ikke voldsom upgrade, men.

 

Du har jo veldig bra gear da og sinnsyke megder spellpower. Ville kanskje stacket litt mere crit på bekostning av haste.

 

Men en ting jeg stusser på...slik som oppsettet på Armory var nå, hadde du 13% hit. Er cappen anderledes for Horde? Regner du løper med en spriest som gir 3% hit. Da er du oppe i 16%.

Er ikke cappen 17% for Horde også?

Lenke til kommentar

Altså, eg skal ikkje vere så skråsikker i mine meininga. Det kan godt vere at en heil bråte haste veier opp for mangelen på crit.

 

Har ikkje meir enn 150~ haste sjøl. Men lukter på 50% crit i 10man, avhengig av setup. Fremdeles ikkje heilt fornøgd med dmg-output så eg må vel gå litt meir i meg sjøl. =)

 

On a side note: En speler med 50 ms vs en speler med 250 ms, og begge to speler den samme klassen med nøyaktig samme gear og gjer ting på akkurat samme måte. Vil begge to gjer nøyaktig lik dps? Har lurt på om lag'en min snyter meg for litt dps.

Lenke til kommentar

Er det bare meg som er ganske så oppgitt over at alle healers (ja, alle) får dispel magic i WoW: Cataclysm? Blir litt bekymret for hvor Blizzard vil at plassen til Mages skal være. Det er jo så mange nye ting i Cataclysm for andre classes, men det Blizz sier om mages er at "We want to make Frost viable in PVE." Okay... Vi har jo bortimot ingenting som er unikt igjen, kanskje bortsett fra portals og vending machine. "/

 

/rant over, kanskje.

Endret av Taslee
Lenke til kommentar

Man kan "cue" opp spells på serveren, så ganske minimal forskjell for casters. Man kan nemlig begynne å kaste en ny spell før den du kaster er ferdig kastet. Det minimerer forskjellen lag utgjør.

 

Last ned Quartz eller lignende, så du kan se når du kan legge neste spell i kø (innenfor det røde området).

 

Sjekk opp loggen din på wws eller lignende, og sjekk hvor mye dødtid du har i snitt per spell i forhold til andre mages.

Lenke til kommentar
Er det bare meg som er ganske så oppgitt over at alle healers (ja, alle) får dispel magic i WoW: Cataclysm? Blir litt bekymret for hvor Blizzard vil at plassen til Mages skal være. Det er jo så mange nye ting i Cataclysm for andre classes, men det Blizz sier om mages er at "We want to make Frost viable in PVE." Okay... Vi har jo bortimot ingenting som er unikt igjen, kanskje bortsett fra portals og vending machine. "/

 

/rant over, kanskje.

 

Hva mener du? Mages har da aldri kunnet dispelle magic..

Lenke til kommentar
Er det bare meg som er ganske så oppgitt over at alle healers (ja, alle) får dispel magic i WoW: Cataclysm? Blir litt bekymret for hvor Blizzard vil at plassen til Mages skal være. Det er jo så mange nye ting i Cataclysm for andre classes, men det Blizz sier om mages er at "We want to make Frost viable in PVE." Okay... Vi har jo bortimot ingenting som er unikt igjen, kanskje bortsett fra portals og vending machine. "/

 

/rant over, kanskje.

 

Hva mener du? Mages har da aldri kunnet dispelle magic..

 

Han mener healers, men mage kan jo ikke heal!!

Lenke til kommentar
Er det bare meg som er ganske så oppgitt over at alle healers (ja, alle) får dispel magic i WoW: Cataclysm? Blir litt bekymret for hvor Blizzard vil at plassen til Mages skal være. Det er jo så mange nye ting i Cataclysm for andre classes, men det Blizz sier om mages er at "We want to make Frost viable in PVE." Okay... Vi har jo bortimot ingenting som er unikt igjen, kanskje bortsett fra portals og vending machine. "/

 

/rant over, kanskje.

 

Hva mener du? Mages har da aldri kunnet dispelle magic..

 

Han mener healers, men mage kan jo ikke heal!!

 

Nei, det jeg mener er at nå kan alle healers, ikke bare priests, dispelle alle debuffene (slows, snares etc.) som vi har. Kombinèr dette med litt pillarhumping så får vi mager et bittelite problem.

Lenke til kommentar
Som de sa på open Q/A på blizzcon:

 

You could just give warlocks the ability to conjure food, then you wont need mages in raids.

 

Ghostcrawler sa de skulle gjøre noe med mages både på arcane og frost fronten når det kommer til PvE.

 

 

Hadde warlock hatt spell for lage vann og mat så er game over hele mage klassen spør du meg

Endret av smy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...