-Léon- Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Ja, var den jeg snakket om, ench den med +50 siden jeg hadde det som trengest. Må vell hive på en gem når jeg kommer hjem. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Hahah.. Jeg trodde dere diskuterte menneskets mage her... var faktisk skuffa når det var snakk om WOW.. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Har fullt med epic gems nå da Til og med i nye daggern. Kjekt å ha litt overflødig med badges før patchen og snille guildies! Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Vurderer å kvitte meg med tailoring, ser ikke noe poeng i å ha det, og skulle jeg trenge noe tailoring kan lage så er de fleste BoE. Men hvilket skal jeg bytte i.. Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Tailoring er ikke den værste prof for mage. Skal du bytte ville jeg tatt JC. Enchanting og Alchemy er også kjekt. Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Tailoring er den beste proffession for casters atm med tanke på cloak enchanten. Lenke til kommentar
cola01 Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 (endret) jeg er i lvl 23 undead mage og lurer på om noen hadde gidda å løpe med meg gjennom noen dungeons (boost)^^ Endret 11. august 2009 av cola01 Lenke til kommentar
Naive Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Kjører totw fire (18/53/0) specc nå i raids, men sitter litt og tenker på frostfire igjen. Hvordan er det når man kommer litt høyere opp i gear osv? Raidbuffet var jeg på 49% crit igår. Fire altså. Lenke til kommentar
Musepeker Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 totw fire er vesentlig høyere dps enn frostfire hvis man har bra gear. frostfire er bedre hvis du har lav hit. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 For ikke å snakke om haste, som du også trenger en haug av. Tok meg en stund med samling av gear fra Ulduar før jeg kunne gå over på fire. Fikk forresten skuldrene fra Yogg i går, så nå har jeg alt sammen. Woho Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 P.g.a slow/snare debuffen som en TTW fire specc krever, vil jeg påstå den er bedre enn frostfire i 25 manns raid der man sannsynligvis har minst en klasse/spiller som gjør en eller annen form for slow/snare effect på target. Har man ikke det (f.eks i 10 mann), så trenger du bra gear for at TTW skal gå forbi Frostfire. Enig at haste er stats å gå for etter spellpower. Personlig byttet jeg nettopp til TTW (dualspecc med frostfire), og jeg gikk opp 3-500 dps i 10 manns raid. Sitter på 1900 SP ubuffa, 37% crit selv buffa og bare 247 haste. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 (endret) Elsker den nye patchen <3 Har gått ifra 1700 til 1950 SP og ca 35-37% crit og 300 Hit (den var på under 200 før..) Så endelig gjør jeg bra dmg i instancer xD Er totw fire (18/53/0), liker det bedre enn ff. Endret 11. august 2009 av Zeüs Lenke til kommentar
cola01 Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 jeg har et lite spørsmål angående AoE grinding...HVA ER DET????? (er litt noob med mage ennå) Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Er vel å pulle mange mobs på en gang (helst bare melee folk), for å så samle de sammen å bruke frost nova, blink og så imp.blizzard. Du bør også ha oppe Ice Barrier når du gjør dette. Frostbite bør ikke være med i builden. Er hvertfall slik jeg pleier å gjøre det. Lenke til kommentar
cola01 Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Er vel å pulle mange mobs på en gang (helst bare melee folk), for å så samle de sammen å bruke frost nova, blink og så imp.blizzard. Du bør også ha oppe Ice Barrier når du gjør dette. Frostbite bør ikke være med i builden. Er hvertfall slik jeg pleier å gjøre det. høres ut som noe for high lvl^^ men noen tips til sted å grinde med en mage i lvl 23-24? Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 (endret) Kan fint gjøres bare du har fått de talent pointa. Som low lvl kan du bruke Arcane Explotion og Mana Shield. Hjelper å ha med deg en som kan heale deg. Er det Alliance eller Horde du spiller? Tror det er plenty av AoE farming videoer på YouTube. Kan jo ta deg en titt der. Endret 11. august 2009 av Zeüs Lenke til kommentar
cola01 Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Kan fint gjøres bare du har fått de talent pointa. Som low lvl kan du bruke Arcane Explotion og Mana Shield. Hjelper å ha med deg en som kan heale deg. Er det Alliance eller Horde du spiller? Tror det er plenty av AoE farming videoer på YouTube. Kan jo ta deg en titt der. horde vettu Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Er Molten Armor ubrukelig for en arcane-specca mage? Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Er Molten Armor ubrukelig for en arcane-specca mage? Nope. Molten Armor er den "armoren" som gir deg høyest dps increase for alle spec. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå