Notatblokk Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Hvor mye hit har du atm da? Lenke til kommentar
Ercles Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Skal vi se. http://armory.wow-europe.com/character-she...r&n=Adustum Han har 313 Hit rating for øyeblikket, men har blitt lagt på is inntil vi får faction change. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Ja, for øyeblikket er det vel egentlig ingen av statsene dine som er noe særlig for fire enda. Men hvis den er lagt på is så er jo det forståelig Her er min char atm. Fikk ny skulder i går som ikke er oppgradert på armory ser jeg. Så har egentlig mer haste (421). http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...&n=Julielzm Lenke til kommentar
smy Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 hoho fikk Haunting Call dagger i naxx i går Gratulere Hva droppet den fra da? Må vel få magen min opp de siste 4 levlene, har ikke DPSet Naxx enda men tanket og healet gjentatte ganger. Fikk den ifra mobs i militær avdeling i naxx25 hxxp://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Bronzebeard&n=Calista noen tips gear og stats forbedring`? Hvor mye haste er ok på arcane spec? Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Ville byttet del blå gem'en du har i skoen mot en 19sp. Ville helt klart tatt 10 mer sp og mistet socket bonus som er 4 int. Angående arcane så kan ikke jeg noe om det, men det kan sikkert noen andre her. Er det så mye casttime på arcane er det er verdt å stacke haste for det? Lenke til kommentar
Ercles Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Lenge siden jeg har drevet med dette her, men som arcane så vil man stacke haste ja. Lesestoff! Lenke til kommentar
cola01 Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Jeg er undead mage og er i lvl 18... noen som har et sånt talent kart med bilde av hvilke talents man burde ha? TAKK TAKK Lenke til kommentar
Skavhaug Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 http://www.wowhead.com/?talent#ocZ0hZm Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 3/3/4 eller er det bug? Lenke til kommentar
cola01 Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 (endret) jeg er LVL 18 undead mage^^ jeg lurer på hvor det passer for meg å trene? jeg gidder ikke å gjøre quest..xD også en ting til hvor burde jeg kjøpe armour og sånt? Endret 4. august 2009 av cola01 Lenke til kommentar
tflovik Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 (endret) Med Trene, mener du da å drepe mobs? Hvis det er det du mener så er The Barrens en grei plass evt. Silverpine Forest. Anbefaler deg ikke å kjøpe armour og våpen. Pengene som du tjener etterhvert kommer til bedre nytte senere i spillet enn å kjøpe nytt utstyr hele tida. Du burde gjøre quests og du får da utstyr derfra som reward. I tillegg kan du begynne å gjøre instancer og har da sjangs til å få bra utstyr som dropper fra bossene. Men hvis du insisterer på å kjøpe utstyr så gjør du dette på Auction House som du finner i Orgrimmar/Undercity/Thunder Bluff. Endret 4. august 2009 av Wowaddict Lenke til kommentar
cola01 Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Med Trene, mener du da å drepe mobs?Hvis det er det du mener så er The Barrens en grei plass evt. Silverpine Forest. Anbefaler deg ikke å kjøpe armour og våpen. Pengene som du tjener etterhvert kommer til bedre nytte senere i spillet enn å kjøpe nytt utstyr hele tida. Du burde gjøre quests og du får da utstyr derfra som reward. I tillegg kan du begynne å gjøre instancer og har da sjangs til å få bra utstyr som dropper fra bossene. Men hvis du insisterer på å kjøpe utstyr så gjør du dette på Auction House som du finner i Orgrimmar/Undercity/Thunder Bluff. takk takk.. akkurat det jeg trengte^^ men er det noen som vil bli med meg i deadmines senere i dag eller? ^^ Lenke til kommentar
tflovik Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Med Trene, mener du da å drepe mobs?Hvis det er det du mener så er The Barrens en grei plass evt. Silverpine Forest. Anbefaler deg ikke å kjøpe armour og våpen. Pengene som du tjener etterhvert kommer til bedre nytte senere i spillet enn å kjøpe nytt utstyr hele tida. Du burde gjøre quests og du får da utstyr derfra som reward. I tillegg kan du begynne å gjøre instancer og har da sjangs til å få bra utstyr som dropper fra bossene. Men hvis du insisterer på å kjøpe utstyr så gjør du dette på Auction House som du finner i Orgrimmar/Undercity/Thunder Bluff. takk takk.. akkurat det jeg trengte^^ men er det noen som vil bli med meg i deadmines senere i dag eller? ^^ På din lvl vil jeg anbefale deg å gjøre Wailing Cavern først deretter Shadowfang Keep på lvl 20+. Deadmines er i Alliance territory så ikke bestandig så lett å få gruppe dit som Horde. I tillegg hvis du spør på forumet her om hjelp til å gjøre en instance så bør du jo fortelle hvilken server du er på. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Mitt råd er å queste til du er dødslei, og så gjøre noen instancer. Sånn at du får litt variasjon. Grinde seg frem til 80 kan være....hardt Lenke til kommentar
cola01 Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 (endret) er på lightbringer^^ Endret 5. august 2009 av cola01 Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Det er jeg også faktisk Er Illuminatì hvis du har sett guilden. Lenke til kommentar
cola01 Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Det er jeg også faktisk Er Illuminatì hvis du har sett guilden. nice ^^ Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 (endret) YaY, fikk meg en snasen dagger ifra første ToC(HC) runnet mitt idag ;p Relativ enkel fight, nesten som gratis epix =) Endret 6. august 2009 av Zeüs Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Ja er fin den, bedre enn Plasma Foil som dropper fra XT. Tror jeg skal "hente" meg en sånn jeg også idag Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Spectral Kris dere tenker på? Enchantet den nettopp. Snakk om gratis loot.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå