Gå til innhold

Mage - tråden, diskuter her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hoho fikk Haunting Call dagger i naxx i går :D

 

Gratulere :)

 

Hva droppet den fra da?

 

Må vel få magen min opp de siste 4 levlene, har ikke DPSet Naxx enda men tanket og healet gjentatte ganger.

 

Fikk den ifra mobs i militær avdeling i naxx25

 

hxxp://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Bronzebeard&n=Calista noen tips gear og stats forbedring`?

 

Hvor mye haste er ok på arcane spec?

Lenke til kommentar

Med Trene, mener du da å drepe mobs?

Hvis det er det du mener så er The Barrens en grei plass evt. Silverpine Forest.

 

Anbefaler deg ikke å kjøpe armour og våpen. Pengene som du tjener etterhvert kommer til bedre nytte senere i spillet enn å kjøpe nytt utstyr hele tida.

 

Du burde gjøre quests og du får da utstyr derfra som reward.

 

I tillegg kan du begynne å gjøre instancer og har da sjangs til å få bra utstyr som dropper fra bossene.

 

Men hvis du insisterer på å kjøpe utstyr så gjør du dette på Auction House som du finner i Orgrimmar/Undercity/Thunder Bluff.

Endret av Wowaddict
Lenke til kommentar
Med Trene, mener du da å drepe mobs?

Hvis det er det du mener så er The Barrens en grei plass evt. Silverpine Forest.

 

Anbefaler deg ikke å kjøpe armour og våpen. Pengene som du tjener etterhvert kommer til bedre nytte senere i spillet enn å kjøpe nytt utstyr hele tida.

 

Du burde gjøre quests og du får da utstyr derfra som reward.

 

I tillegg kan du begynne å gjøre instancer og har da sjangs til å få bra utstyr som dropper fra bossene.

 

Men hvis du insisterer på å kjøpe utstyr så gjør du dette på Auction House som du finner i Orgrimmar/Undercity/Thunder Bluff.

 

takk takk.. :D

 

akkurat det jeg trengte^^

 

 

men er det noen som vil bli med meg i deadmines senere i dag eller? ^^

Lenke til kommentar
Med Trene, mener du da å drepe mobs?

Hvis det er det du mener så er The Barrens en grei plass evt. Silverpine Forest.

 

Anbefaler deg ikke å kjøpe armour og våpen. Pengene som du tjener etterhvert kommer til bedre nytte senere i spillet enn å kjøpe nytt utstyr hele tida.

 

Du burde gjøre quests og du får da utstyr derfra som reward.

 

I tillegg kan du begynne å gjøre instancer og har da sjangs til å få bra utstyr som dropper fra bossene.

 

Men hvis du insisterer på å kjøpe utstyr så gjør du dette på Auction House som du finner i Orgrimmar/Undercity/Thunder Bluff.

 

takk takk.. :D

 

akkurat det jeg trengte^^

 

 

men er det noen som vil bli med meg i deadmines senere i dag eller? ^^

 

 

På din lvl vil jeg anbefale deg å gjøre Wailing Cavern først deretter Shadowfang Keep på lvl 20+.

 

Deadmines er i Alliance territory så ikke bestandig så lett å få gruppe dit som Horde.

 

I tillegg hvis du spør på forumet her om hjelp til å gjøre en instance så bør du jo fortelle hvilken server du er på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...