GrevenLight Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Er Tattered Dreadmist Mantle de beste skulderene til og lvl mage ? HVa slags spec burde jeg gå ? Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Ja, 10% mer XP som scaler med rested XP gjør levelingen mye raskere, vel verd det. Og vel verd å dra med seg den BoA staven og med spellpower, kjempegreit for raskere leveling. Kjører selv frost for leveling men har arcane på dualspeccen. Om du kommer over en quest hvor de er immun mot water er arcane greit å ha, samt det er greit å ha om du skal gå instancer. Lenke til kommentar
Naive Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Frost har vel lenge vært det mage-speccet med mest survivability. Ettersom mange kjører solo mye på veien til 80, ville jeg kjørt frost. Man får fort litt mye juling som fire. Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 FAEN! Hadde specca Fire For vel bare respecce da Lenke til kommentar
Naive Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Husker jeg speccet et ganske spenstig valg av fire da jeg var helt ny på magen min. Ble raskt endret til frost, når jeg skjønte hvor mye tryggere man ble Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Før jeg fikk de "Tattered Dreadmist Mantle" og hadde speccet Fire, døde jeg lett vis fyren jeg prøvde og drepe gikk mot meg Blitt litt bedre med "Tattered Dreadmist Mantle" men tror jeg skal respecce Frost snart Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Bare meg som syntes det hadde vært litt 'koz', hvis alle mager kunne bruke alle andres mager portaler uten å være i gruppe ? Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Hehe, har selv tenkt tanken. At det kunne være noe som fulgte med klassen, muligheten til å bare hoppe inn i alle portaler Lenke til kommentar
smy Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 hoho fikk Haunting Call dagger i naxx i går Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 (endret) Folk som surrer i Naxx enda? Endret 1. august 2009 av -Evolution- Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Ja, og du forstår ikke hvorfor? Huffda. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 hoho fikk Haunting Call dagger i naxx i går Gratulere Hva droppet den fra da? Må vel få magen min opp de siste 4 levlene, har ikke DPSet Naxx enda men tanket og healet gjentatte ganger. Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Den dropper av trash. http://www.wowhead.com/?item=40408#dropped-by:0-2-9+1 Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Er arcane populært i raiding? Lenke til kommentar
Macord Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 I guilden min er alle magesa fire, men har hørt at arcane ikke er så aller verst. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Har ikke sett noen arcane mage som har slått fire mage i raids i Ulduar hvertfall.. Pluss at jeg ser for meg man vil ha enda større mana issues med arcane? Lenke til kommentar
PSV Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Arcane virker å være populært før man har gear til FFB og evt. Fire utifra det jeg har observert. Noen går også Frost på lavt gearnivå, men disse er veldig få. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Jeg har arcane som dual spec da, for pvp Lenke til kommentar
Ercles Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Er Arcane på min mage. Mye p.g.a. at Fire/FFB krever mer +hit og ikke minst at jeg synes arcane rotation er mye mer interessant enn fire. Kjører Frost off-specc for PvP. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå