BigJackW Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Men du får et huge dps loss? Om du sitter på naxx gear er manaen du har grei nok. Lange fighter finner du som oftest i ulduar, og det er hard modes. Gjør du hard modes, har du somregel enda bedre gear og mer mana => mindre bruk for mana regen. Evocation på 2 min cd holder lenge, samtidig som du har mana gem og mana pots. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Dps loss kan vel diskuterast. Med Mage armor kan eg svi av et par ekstra AB med 3 stacks oppe ganske ofte. Det blir ofte langt langt verre med molten armor. Og alle seier jo til meg at haste er tingen med arcane, ikkje crit. Men er vel endel fram og tilbake på det sikkert nok. Lenke til kommentar
Naive Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Åååh. Gleder meg stort till Living Bomb-fest ved 3.2 <3 Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Åååh. Gleder meg stort till Living Bomb-fest ved 3.2 <3 Den festen blir kortvarig tipper eg. Blir jo heilt absurd bra slik den er laga no. Lenke til kommentar
Naive Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Akkurat det tviler jeg ikke på. Eller så nerfes mekanismen eller spellet. Men: blir moro mens det varer. Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Åååh. Gleder meg stort till Living Bomb-fest ved 3.2 <3 Den festen blir kortvarig tipper eg. Blir jo heilt absurd bra slik den er laga no. Hvorfor er det så absurd? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Smelle av fem living bombs på en gang i AV? Yespls. Lenke til kommentar
Musepeker Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Ser for meg en 5-6 fire mage's som spammer living bomb i rommet til Balinda :!: Lenke til kommentar
Musepeker Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Hva er best for mage? Dagger of Lunar purity eller Gnomeregan Bonechopper. Jeg er en haste whore så det er sagt Men hvis man er hit capped, vil ikke da daggeren være bedre? Jeg liker heller ikke designen på Bonechopper.... blir overkill på en caster. Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Spørs hvilken specc du kjører. Som frostfire bolt ville jeg gått for Bonechopper. TTW Fireball specc ville jeg gått for daggern, så fremt du er hit cappa. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Bruker dere RAWR? Syns den kommer med litt snåle forslag noen ganger i forhold til mine stats og hvilket gear jeg skal ha.. Har ikke gjort noe med innstillinger, bare lastet inn characteren min rett fra armory. Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Nei, har ikke prøvd den. Syns det er best å "bestemme" selv egentlig, så lenge man har sånn nogenlunde peiling hvertfall! Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Enig der, men sånt kan være grei hjelp hvertfall når man ikke er så god på det enda. Skal innrømme jeg stolte mye mer på den før jeg så noe merkelig, og så kikket litt mer nøye på det. Så stoler ikke blindt på den nå lenger har litt rare forslag for firespec noen ganger.. Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Jepp, og det er jo 2 gode fire speccs som krever litt forskjellig type gear med tanke på stats. Lenke til kommentar
Musepeker Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Finfin dag for mage alt'en min i går, fikk T7.5 hansker, bukser og hjelm! Fikk også caster ringen fra KT (naxx 25). Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 2 dropps fra KT? Det var sikkert populært blandt de andre.. Lenke til kommentar
Musepeker Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Var faktisk bare en DK som klagde over at jeg hadde mer flaks enn han... selvom han vant bortimot 8 epics + armageddon Som fikk de fleste til å whine, siden han hadde blått gear og lå laaaaangt nede på dps lista Samme DK'en klikka i vinkler fordi han ikke fikk Betrayer of Humanity fra KT... Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 1. spørsmål! Er det fett med mage i lvl 80? HAr en i lvl 17 som jeg lvl litt på når jeg kjeder meg, men er det kult i lvl 80? Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Jeg syns det hvertfall, men har ikke noe endgame erfaring med noen andre klasser da. Så ikke så mye sammenligningsgrunnlag Lenke til kommentar
Naive Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Ja, det er kos å være mage på lvl 80. Jeg koser meg i Ulduar, og gleder meg som en unge til 3.2 kommer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå