Gå til innhold

Mage - tråden, diskuter her!

Anbefalte innlegg

Men du får et huge dps loss? Om du sitter på naxx gear er manaen du har grei nok. Lange fighter finner du som oftest i ulduar, og det er hard modes. Gjør du hard modes, har du somregel enda bedre gear og mer mana => mindre bruk for mana regen. Evocation på 2 min cd holder lenge, samtidig som du har mana gem og mana pots.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dps loss kan vel diskuterast. Med Mage armor kan eg svi av et par ekstra AB med 3 stacks oppe ganske ofte.

Det blir ofte langt langt verre med molten armor.

Og alle seier jo til meg at haste er tingen med arcane, ikkje crit. Men er vel endel fram og tilbake på det sikkert nok.

Lenke til kommentar

Hva er best for mage?

Dagger of Lunar purity eller Gnomeregan Bonechopper.

Jeg er en haste whore så det er sagt :p

Men hvis man er hit capped, vil ikke da daggeren være bedre?

Jeg liker heller ikke designen på Bonechopper.... blir overkill på en caster.

Lenke til kommentar

Enig der, men sånt kan være grei hjelp hvertfall når man ikke er så god på det enda. Skal innrømme jeg stolte mye mer på den før jeg så noe merkelig, og så kikket litt mer nøye på det. Så stoler ikke blindt på den nå lenger :p har litt rare forslag for firespec noen ganger..

Lenke til kommentar

Var faktisk bare en DK som klagde over at jeg hadde mer flaks enn han... selvom han vant bortimot 8 epics + armageddon :p Som fikk de fleste til å whine, siden han hadde blått gear og lå laaaaangt nede på dps lista :whistle:

Samme DK'en klikka i vinkler fordi han ikke fikk Betrayer of Humanity fra KT... :ermm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...