ZtriCk-T Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 (endret) En firemage er død innen 3 global cooldowns i 5v5. så langt ifra, jeg var fire og synes det går _NESTEN_ like bra som frost. Liker utrolig godt damage'n på fire, noe som kan hjelpe utrolig godt i arenas ;-) Eneste problemet var manaen .. EDIT: så ikke at du skrev 5v5 Synes det virker bra i 2v2 og 3v3. Blir nå litt vanskeligere i 5v5 men synes fortsatt det er litt å ta i når du sier 3 global cooldowns Endret 6. juli 2009 av Mike32 Lenke til kommentar
brillan Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Det var bare tull da, fienden kommer ikke fram til deg på den tiden engang Spiller forøvrig verken wow eller mage lengre, så vet ikke hvordan arena er lengre. Og Cosha, du som er verdensmester. Kan ikke du dele dine kunnskaper med oss dødelige, i stede for å spy ut one-liners hele dagen? Sweet Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Nei sorry, blir for mye å skrive. Bare svarer på alt det som er feil jeg og peker dere dødelige i riktig retning. Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Go pala burst olol dkdkdk. Lenke til kommentar
Musepeker Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Jeg tenker å gå FFB spec for raiding. Men lurer på en ting, jeg ser at noen har 18/53/0 mens andre har 0/53/18, hva er egentlig best om dagen? Evt. hvordan er arcane i raids nå? Er det bedre enn FFB? Har ikke raidet på mage'n siden lvl 70 Lenke til kommentar
brillan Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 FFB trenger ikke like bra gear for å være bra, men fire scaler bedre Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 FFB krever en del critt for å være bra tho. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 FFB trenger masse crit, fire trenger masse hit og haste. Er veldig bortkastet å specce fire om du ikke har litt stats å starte med FFB er helt ålreit og en mage i min guild bruker det på flere av bossene i Ulduar uten at det drar ham langt ned på damagelista. Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Det er ærlig talt ikke så fryktelig stor forskjell mellom FFB, fire, og arcane uansett. Lenke til kommentar
Musepeker Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Funker frost i PvE? Tenker da på raids. Jeg har vært hardbanka frost fan siden jeg starta mage'n min, og jeg får ikke samme spilleglede av fire og arcane som jeg får av frost Men har ikke raidet på mage'n på på... 8 måneder ellernoe sånt, så aner ikke hvor frost står dps messig, i forhold til de andre treene... Jeg vet at frost ligger under arcane og fire i dps, men hvor mye er det egentlig? Snakker vi marginalt, eller flere k med dps? Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Frost mages er nok det dårligste PvE dpsers som fins per dags dato, rett bak arms warriors. Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Har nå sett Armswarriors med snasen dmg output, men frost egner nok best for PvP og levling/grinding. Lenke til kommentar
Ducktoy Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 har så smått tatt frem i igjen magen min, og det som slår meg er at det virker som at Blizz ønsker å dele gear mellom mages, locks og priests pga diverse bonuser som går på spirit... stemmer dette? Lenke til kommentar
smy Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 spirit har fåltit mer å si nå går på critt og manaregen. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Molten armor scaler med spirit til en vis prosent så spirit er i alle fall litt brukbart for en mage. Mener det var rundt 40% (husker ikke i hodet) av spirit som går på crit. Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 75% faktisk med glyph (55% på molten, 20% på glyph). Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Oh nice, har ikke glyphet enda men må vel gjøre det. Hvilken arcane glyphs burde jeg investere i? Magen er nå 75 going 76 så er snart klar til heroics, er ikke den raskeste med leveling så kanskje 1 uke til Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 (endret) Om du går for arcane er det Arcane Missiles og Arcane Blast glyph + Molten Armor. Edit: Ser ut som jeg skrev feil i forrige post. Det er 55% av spirit. 35% fra molten og 20% fra glyph. Visste ikke at glyph endret på tooltips også. :-o Endret 13. juli 2009 av BigJackW Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Om du går for arcane er det Arcane Missiles og Arcane Blast glyph + Molten Armor. Edit: Ser ut som jeg skrev feil i forrige post. Det er 55% av spirit. 35% fra molten og 20% fra glyph. Visste ikke at glyph endret på tooltips også. :-o Ville heller gått for missiles, arcane blast og mage armor. Den regen'en er heeerlig i lange fighter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå