Gå til innhold

Mage - tråden, diskuter her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
En firemage er død innen 3 global cooldowns i 5v5.

 

så langt ifra, jeg var fire og synes det går _NESTEN_ like bra som frost. Liker utrolig godt damage'n på fire, noe som kan hjelpe utrolig godt i arenas ;-)

Eneste problemet var manaen ..

 

EDIT: så ikke at du skrev 5v5 :) Synes det virker bra i 2v2 og 3v3.

Blir nå litt vanskeligere i 5v5 men synes fortsatt det er litt å ta

i når du sier 3 global cooldowns :)

Endret av Mike32
Lenke til kommentar

Det var bare tull da, fienden kommer ikke fram til deg på den tiden engang :p

Spiller forøvrig verken wow eller mage lengre, så vet ikke hvordan arena er lengre.

 

Og Cosha, du som er verdensmester. Kan ikke du dele dine kunnskaper med oss dødelige, i stede for å spy ut one-liners hele dagen? Sweet

Lenke til kommentar

Funker frost i PvE? Tenker da på raids.

 

Jeg har vært hardbanka frost fan siden jeg starta mage'n min, og jeg får ikke samme spilleglede av fire og arcane som jeg får av frost :p

 

Men har ikke raidet på mage'n på på... 8 måneder ellernoe sånt, så aner ikke hvor frost står dps messig, i forhold til de andre treene... Jeg vet at frost ligger under arcane og fire i dps, men hvor mye er det egentlig? Snakker vi marginalt, eller flere k med dps? :p

Lenke til kommentar
Om du går for arcane er det Arcane Missiles og Arcane Blast glyph + Molten Armor.

 

Edit: Ser ut som jeg skrev feil i forrige post. Det er 55% av spirit. 35% fra molten og 20% fra glyph. Visste ikke at glyph endret på tooltips også. :-o

 

Ville heller gått for missiles, arcane blast og mage armor. Den regen'en er heeerlig i lange fighter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...