Gå til innhold

Mage - tråden, diskuter her!


Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Frost for the winner.

 

Kan være lurt å gjøre litt investering i dualspec om du har masse penger å avse. Arcane / Fire kan komme godt med i enkelte oppdrag hvor mobsen er immune mot water/frost.

 

Kjører selv en kombo frost / arcane på min mage, langt fra perfekt speccet men funker nok til leveling. Minastir på Bronzebeard, kan ikke linke char da jeg er på jobb. Frost speccen er dog ikke en AoE specc vel å merke.

Lenke til kommentar

Frost er vel like bra dps, om ikke bedre (hvis du kan spille med det vel og merke). :tease:

Så jeg ville vel speccet frost i hele spillet.Selv om det bare er min mening da.

Men i det hele er vel alt opp til deg. :)

 

Frost for the winner.

 

Kan være lurt å gjøre litt investering i dualspec om du har masse penger å avse. Arcane / Fire kan komme godt med i enkelte oppdrag hvor mobsen er immune mot water/frost.

 

Kjører selv en kombo frost / arcane på min mage, langt fra perfekt speccet men funker nok til leveling. Minastir på Bronzebeard, kan ikke linke char da jeg er på jobb. Frost speccen er dog ikke en AoE specc vel å merke.

 

 

Det er vel heller frost speccet som ER AoE da eller...??

Endret av Juliess
Dobbelpost
Lenke til kommentar
Frost er vel like bra dps, om ikke bedre (hvis du kan spille med det vel og merke). :tease:

Så jeg ville vel speccet frost i hele spillet.Selv om det bare er min mening da.

Men i det hele er vel alt opp til deg. :)

 

Frost for the winner.

 

Kan være lurt å gjøre litt investering i dualspec om du har masse penger å avse. Arcane / Fire kan komme godt med i enkelte oppdrag hvor mobsen er immune mot water/frost.

 

Kjører selv en kombo frost / arcane på min mage, langt fra perfekt speccet men funker nok til leveling. Minastir på Bronzebeard, kan ikke linke char da jeg er på jobb. Frost speccen er dog ikke en AoE specc vel å merke.

 

 

Det er vel heller frost speccet som ER AoE da eller...??

 

Om du er heldig med deep freeze og shatter comboene kan du håve ut et helvettes med frost DPS, men ulikt arcane er det veldig avhengig at dette proccer, om ikke gjør du ikke bedre DPS enn arcane. Arcane er enklere å styre fordi du bruker slow, arcane blast et par ganger (avhengig av distanse, bruker oftest kun 2) før du plaffer ned med arcane missiles eventuelt en barrage. Arcane er mer kontrollerbar enn frost grunnet at du har kontroll over de aller fleste elementer.

 

Tror du at frost har bedre DPS enn arcane så har du nok gått glipp av noe. :p Jeg tror Bear^ prøver å si at hans frost specc ikke er fokusert på AoE.

 

Netopp, om du ser på min specc har den talenter som ikke er anbefalt for AoE grinding, mener det heter deep freeze det talentet som gir frost spells en mulighet å fryse targets til grunnen. Dette er da ikke ideelt for AoE grinding om 3 blir froset og 4 er i fri bevegelse.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...