Nuvian Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Gikk Fire/Arcane frem til lvl 60, og byttet til Frost/Arcane for å teste. Forskjellen er vel at du har mer "kontroll" med frost. Du har f.eks. Ice Barrier (raske 500 ekstra HP), Ice Block (usårbar i 5? sec, veldig kjekt hvis du får aggro i et party), en god del ekstra "bevegelseshemmende tiltak" for mobs'ene, 50% critsjanse på frozen target, etc. Fire er mer full gass, full power, men du drar mer aggro og du dør raskere. For raid instancer kan jeg definitivt anbefale en Frost/Arcane build. Fireball tar også en debuffslot som er lite populært f.eks. i Molten Core. Kjør gjerne Fire frem til lvl 60, og bytt til Frost for å teste. Liker du det ikke er det jo bare å bytte tilbake.. ice barrier = 811hp når du er level 60 ice block = 10 av immunity har testa mange builds,men går altid tilbake til 33/18 frost/arcane. Lenke til kommentar
mecha slin Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Ingen som er elementalist her da? Jeg er det, og den er meget fin i pvp og pve, men unntak av baron run, der iae er ganske greit. Det funker jo, men bare ikke så bra. Mye instant action du kan gjøre, og allikevel gjøre det topp i mc Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 ice barrier = 811hp når du er level 60ice block = 10 av immunity har testa mange builds,men går altid tilbake til 33/18 frost/arcane. Ikke alltid greit å huske detaljene. . Frost funker ihvertfall generelt meget bra, og kan absolutt anbefales. Kan bli interessant hvis vi får en expansion med vinterdungeons med mye Frost resistance mobs.. Lenke til kommentar
fenris1911 Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Kan bli interessant hvis vi får en expansion med vinterdungeons med mye Frost resistance mobs.. Ein vil nok få eit heilt kontinent i ekspansjonspakka til wow: Northrend. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Hva er aoe grinding? Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 AOE grinding er når du samler en haug med mobs, og bruker Area Of Effect spells til å drepe dem alle på engang. Sikkert mange som kan mer om dette en meg, men det jeg skrev ovenfor er "basic" Lenke til kommentar
AimAr Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 I pvp har frost en fordel fordi det er mye mer vanlig med høy fire fesistance en frost resistance. Lenke til kommentar
Vandahl Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 har opplevd det der alt alt for godt. Det merkes fort når en mc-guild har satt sammen et team til wsg, firedmg min blir i de værste tilfellan halvert(smule overdrivelse, men ikke langt i fra) Lenke til kommentar
b-real Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Vi trenger ikke flere "DEN STORE" thread. Det kan enkelt omgjøres slik som vist redigert... Lenke til kommentar
tigergutten Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 AoE grinding guide Lenke til kommentar
tigergutten Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Lite aktivitet i denne, men bumper den opp i håp om å få litt blest om den.. all info om mage tas i mot med stor takk for tiden Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 (endret) Skaff dere en del items som gir bonus til damage, da dette er veldig effektivt, i allefall i pvp. (frostbolten min skader 680 på maks, 1350 crit) Endret 23. september 2005 av Smeagoldfish Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Spiller for tiden med min level 20 (21 om noen minutter) Gnome Mage på Emerald Dream, og jeg må si at jeg trives veldig godt med både classen mage, og også befolkningen på Emerald Dream hittil. Jeg er med i en liten guild med 29 medlemmer, hvorav vi maks er ti aktive. Folka er hyggelige, men guilden blir for liten i lengden. Jeg har valgt å gå for fire/arcane, og det fungerer fint for meg. I alle fall akkurat nå. Jeg er drittlei av å queste i Darkshire og Wetlands, så jeg skulle gjerne funnet meg et annet sted. Det var ingen quester i Hillsbrad Foothills, så det er vel ikke mange gode alternativer for level 20-folk annet enn de to. Jeg bruker som regel to "taktikker" når jeg skal angripe. Enten bruker jeg: Frostbolt -> Fireball -> Fireball -> Frost Nova -> Fireball -> Fire Blast Ellers bruker jeg: Pyroblast -> Fireball -> Fireball -> Frost Nova -> Fireball -> Fire Blast Som dere ser er det ikke store variasjonen, men det fungerer, og jeg dør nesten aldri. Likevel er jeg interessert i andre "taktikker", siden jeg kanskje ikke bruker potensialet til magen min hundre prosent. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Slik jeg grinda med frostspecc var: Frostbolt > Frostbolt > Frostbolt > FrostNova > Frostbolt > Cone Of Cold (Ta de rett etter hverandre pga +50% crit) > Er de da ikke døde ta en Scorch om de har mye hp og eventuelt wand Lenke til kommentar
GtReBra Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Fire Blast er bad for grinding siden den bruker mye mana/dmg prøv heller med scorch + wand for siste hit Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Hva betyr "AoE" ? I AoE-grinding. Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Area of Effect Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 ..som betyr å ta mange mobs på en gang med spells som blizzard eller ? Lenke til kommentar
tigergutten Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 (endret) Les ett par poster opp så står det der edit: eller les på link så fatter du det kjapt Endret 23. september 2005 av tigergutten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå