Gå til innhold

Mage - tråden, diskuter her!

Anbefalte innlegg

Gikk Fire/Arcane frem til lvl 60, og byttet til Frost/Arcane for å teste. Forskjellen er vel at du har mer "kontroll" med frost. Du har f.eks. Ice Barrier (raske 500 ekstra HP), Ice Block (usårbar i 5? sec, veldig kjekt hvis du får aggro i et party), en god del ekstra "bevegelseshemmende tiltak" for mobs'ene, 50% critsjanse på frozen target, etc. Fire er mer full gass, full power, men du drar mer aggro og du dør raskere. For raid instancer kan jeg definitivt anbefale en Frost/Arcane build. Fireball tar også en debuffslot som er lite populært f.eks. i Molten Core. Kjør gjerne Fire frem til lvl 60, og bytt til Frost for å teste. Liker du det ikke er det jo bare å bytte tilbake..

ice barrier = 811hp når du er level 60

ice block = 10 av immunity

har testa mange builds,men går altid tilbake til 33/18 frost/arcane.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
ice barrier = 811hp når du er level 60

ice block = 10 av immunity

har testa mange builds,men går altid tilbake til 33/18 frost/arcane.

Ikke alltid greit å huske detaljene. ;).

Frost funker ihvertfall generelt meget bra, og kan absolutt anbefales.

Kan bli interessant hvis vi får en expansion med vinterdungeons med mye Frost resistance mobs.. :)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Spiller for tiden med min level 20 (21 om noen minutter) Gnome Mage på Emerald Dream, og jeg må si at jeg trives veldig godt med både classen mage, og også befolkningen på Emerald Dream hittil.

Jeg er med i en liten guild med 29 medlemmer, hvorav vi maks er ti aktive. Folka er hyggelige, men guilden blir for liten i lengden.

Jeg har valgt å gå for fire/arcane, og det fungerer fint for meg. I alle fall akkurat nå. Jeg er drittlei av å queste i Darkshire og Wetlands, så jeg skulle gjerne funnet meg et annet sted. Det var ingen quester i Hillsbrad Foothills, så det er vel ikke mange gode alternativer for level 20-folk annet enn de to.

Jeg bruker som regel to "taktikker" når jeg skal angripe. Enten bruker jeg:

Frostbolt -> Fireball -> Fireball -> Frost Nova -> Fireball -> Fire Blast

Ellers bruker jeg:

Pyroblast -> Fireball -> Fireball -> Frost Nova -> Fireball -> Fire Blast

Som dere ser er det ikke store variasjonen, men det fungerer, og jeg dør nesten aldri. Likevel er jeg interessert i andre "taktikker", siden jeg kanskje ikke bruker potensialet til magen min hundre prosent.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...