Gå til innhold

Mage - tråden, diskuter her!


Anbefalte innlegg

Selv har jeg ikke DB og BW i speccen min, engang.

 

Jeg kjører LB -> Max rank Flamestrike -> Blizzard

Eventuelt LB -> Max rank FS -> nest øverste rank FS -> Blizzard

(da doten fra forskjelling ranks av FS stacker)

 

Fordel: Sinnsyk AoE DPS, siden du først kaster LB, og så FS, tar det en stund før du gjør skade, noe som gir tanken en sjanse til å få aggro (3k damage etter 3sek er bedre enn 1k dmg per sek i 3sek, fordi tanken får bedre tid)

Ulempe: Om mobsa ikke lever over 12 sekunder taper du massiv DPS, eller om moben med Living Bomb skulle dø.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Selv har jeg ikke DB og BW i speccen min, engang.

 

Jeg kjører LB -> Max rank Flamestrike -> Blizzard

Eventuelt LB -> Max rank FS -> nest øverste rank FS -> Blizzard

(da doten fra forskjelling ranks av FS stacker)

 

Fordel: Sinnsyk AoE DPS, siden du først kaster LB, og så FS, tar det en stund før du gjør skade, noe som gir tanken en sjanse til å få aggro (3k damage etter 3sek er bedre enn 1k dmg per sek i 3sek, fordi tanken får bedre tid)

Ulempe: Om mobsa ikke lever over 12 sekunder taper du massiv DPS, eller om moben med Living Bomb skulle dø.

Jeg har heller ikke DB eller BW i min specc, men når jeg en gang i blandt tar heroics er det utrolig irriterende å ikke ha dem, siden det faktisk er utrolig bra AoE. Dessuten; Hvordan kan man specce FFb uten dem?

Lenke til kommentar
Selv har jeg ikke DB og BW i speccen min, engang.

 

Jeg kjører LB -> Max rank Flamestrike -> Blizzard

Eventuelt LB -> Max rank FS -> nest øverste rank FS -> Blizzard

(da doten fra forskjelling ranks av FS stacker)

 

Fordel: Sinnsyk AoE DPS, siden du først kaster LB, og så FS, tar det en stund før du gjør skade, noe som gir tanken en sjanse til å få aggro (3k damage etter 3sek er bedre enn 1k dmg per sek i 3sek, fordi tanken får bedre tid)

Ulempe: Om mobsa ikke lever over 12 sekunder taper du massiv DPS, eller om moben med Living Bomb skulle dø.

 

Jeg har heller ikke DB og/eller BW i speccen min.

Du og jeg gjør mer eller mindre akkurat det samme ser jeg ;)

Har vært FFB specca siden WOTLK. Ser ingen grunn til å ta med DB og BW.

 

Noen dere så har gått over til arcane spec som main spec?

Ikke jeg hvertfall.

Er ikke komfortabel med en specc som bruker syk mengde mana i forhold til fire. Passer ikke for meg siden jeg stort sett løper Ulduar der mange bossfights faktisk varer ganske lenge.

Endret av Maverick2002
Lenke til kommentar

Leste den tidligere idag. Selv om de ikke kom med veldig mye konkret, så er det interessant å lese hvordan de ser på klassen. Når man leser ser man faktisk at de har veldig mye bedre forståelse for klassen enn mange QQ-ers skal ha det til.

 

Ikke helt enig med TtW svaret deres (og de klarte også å kalle det TotW, lol :p), da jeg synes det er irriterende å miste så mye fleksibilitet som TtW/Fire eller TtW/Frost bare for å kunne gjøre okey DPS.

Lenke til kommentar

Om navnet da er Torment the weak så er TTW helt korrekt, faktisk er "Torment the weak" og "Torment of the weak" 2 vidt forskjellige setninger betydningsmessig så skjønner ikke hvordan det er mulig å mikse her.

 

Forkortelser i spillet ser ut til å leve sitt eget lille liv og er tydeligvis ikke fastsatt.

Lenke til kommentar

Ser seriøst ikke poenge med å ha Frost Armor og Ice Armor. Ice Armor er jo bedre på alle områder og koster mindre mana, så forstår ikke helt hvorfor frost armor ikke er fjernet eller hvorfor det ikke gjøres noen bedre forandring til den buffen..

Eller har jeg blingset helt nå >.<

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...