Pop Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Mage alten min er nesten lvl 79 nå. For å kjøre naxx10, heroics osv, er det best å kjøre FB eller FFB? Blir ingen pvp så langt. Føler ffb mister halve nytten sin, slow, i pve. Og glyph på fb gir 5% crit. Utenom det pyro for hver 2 crit så klart. Bør man starte hver fight med living bomb? Lenke til kommentar
Naive Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Mage alten min er nesten lvl 79 nå. For å kjøre naxx10, heroics osv, er det best å kjøre FB eller FFB? Blir ingen pvp så langt. Føler ffb mister halve nytten sin, slow, i pve. Og glyph på fb gir 5% crit. Utenom det pyro for hver 2 crit så klart. Bør man starte hver fight med living bomb? Starte hver fight med living bomb? Det kommer vel litt an på hva du sloss mot. Trash som er nede etter to sekunder har jo veldig lite nytte fra LB. Men jeg slenger det alltid inn først i boss fights, eller i fights som jeg gjetter varer lenge nok til at LB får full effekt. Eller, gjorde, da jeg var fire pewpew. Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Mage alten min er nesten lvl 79 nå. For å kjøre naxx10, heroics osv, er det best å kjøre FB eller FFB? Blir ingen pvp så langt. Føler ffb mister halve nytten sin, slow, i pve. Og glyph på fb gir 5% crit. Utenom det pyro for hver 2 crit så klart. Bør man starte hver fight med living bomb? Start som arcane siden du da trenger minst +hit. Man trenger selvsagt litt +hit, men man kan fokusere på crit og spellpower. Og ja, men starter hver fight med Living Bomb, utenom trash som dør på under 5 sekunder. Lenke til kommentar
Pop Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Ok, takk. Men glyph for fb eller ffb? Hva bruke innimellom scorchene? Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Om du speccer frostfire bruker du ffb glyph. Speccer du fire bruker du fb glyph. De speccene er ganske forskjellige, så hva du bruker av ffb/fb kommer an på specc. Lenke til kommentar
Pop Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Om du speccer frostfire bruker du ffb glyph. Speccer du fire bruker du fb glyph. De speccene er ganske forskjellige, så hva du bruker av ffb/fb kommer an på specc. Det var poenget mitt... hva er best for pve: fb eller ffb? Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Om du speccer frostfire bruker du ffb glyph. Speccer du fire bruker du fb glyph. De speccene er ganske forskjellige, så hva du bruker av ffb/fb kommer an på specc. Det var poenget mitt... hva er best for pve: fb eller ffb? De er omentrent likestillte. Med topp gear, så gir FB i en ToTW specc høyere DPS. Les et par sider bak i denne tråden for mere info.. Lenke til kommentar
Pop Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Da blir det vel fb, siden den har høyere dmg, samme casting tid, har ikke bruk for slow. Menneh... hva er ToTW? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Torment The Weak. 12% damage om det er en slow på targetet (Thunder Clap, Judgement of the Just etc.) Lenke til kommentar
Exeter Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Mage alten min er nesten lvl 79 nå. For å kjøre naxx10, heroics osv, er det best å kjøre FB eller FFB? Blir ingen pvp så langt. Føler ffb mister halve nytten sin, slow, i pve. Og glyph på fb gir 5% crit. Utenom det pyro for hver 2 crit så klart. Bør man starte hver fight med living bomb? Starte hver fight med living bomb? Det kommer vel litt an på hva du sloss mot. Trash som er nede etter to sekunder har jo veldig lite nytte fra LB. Men jeg slenger det alltid inn først i boss fights, eller i fights som jeg gjetter varer lenge nok til at LB får full effekt. Eller, gjorde, da jeg var fire pewpew. Jeg mener å huske at hvis en fight varer lenger enn 10 sek. så ville det lønne seg med LB, men nå som vi har fått en glyph som kan gjøre vært tick til en crit (noe som igjen gir Pyro proc). Så vil det kanskje lønne seg enda mer. Selvom det er vel snakk om hvor langt man gidder å ta den om trash går ned på 5 sek. eller 15 sek. er ganske likegyldig. Mens det meste trashe i Ulduar lever en god stund lenger enn det. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 (endret) men nå som vi har fått en glyph som kan gjøre vært tick til en crit (noe som igjen gir Pyro proc). Så vil det kanskje lønne seg enda mer. Det der er feil. Critsa fra Living Bomb ticks kan ikke procce Hot Streak. Ghostcrawler har selv sagt det er "intended", da det ellers ville vært ganske OP av en glyph. Endret: Kilde We suspect the glyph (and fire mages) would probably be overpowered if those crits on periodic damage powered Hot Streak etc. That would be a pretty big dps boost. The glyph is just supposed to let Living Bomb do more damage. Endret 28. april 2009 av Matsemann Lenke til kommentar
gnrlover Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 (endret) Er lvl 55 og har 2180 hp og 4458 mana ( med buff ) Er det veldig dårlig ? Jeg går ikke instancer, bare queter. Og skal en mage "lett" ta en lock i samme lvl ? Endret 29. april 2009 av gnrlover Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Nei, egentlig ikke og nei. Lenke til kommentar
gnrlover Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 (endret) Nei, egentlig ikke og nei. KK;) Forsetter å "Queter" da ;P Endret 7. mai 2009 av gnrlover Lenke til kommentar
Exeter Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 men nå som vi har fått en glyph som kan gjøre vært tick til en crit (noe som igjen gir Pyro proc). Så vil det kanskje lønne seg enda mer. Det der er feil. Critsa fra Living Bomb ticks kan ikke procce Hot Streak. Ghostcrawler har selv sagt det er "intended", da det ellers ville vært ganske OP av en glyph. Endret: Kilde We suspect the glyph (and fire mages) would probably be overpowered if those crits on periodic damage powered Hot Streak etc. That would be a pretty big dps boost. The glyph is just supposed to let Living Bomb do more damage. Underlig, ser jo hva dev's sier. Men jeg sto å testet dette på dummies ved å kun kaste LB og vente på double crit, og da proccet HS :S Vet ikke om 2xignites gir HS ?? Men dette var rett etter patch, mulig noe har blitt fixa ? Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Nei, var slik hele tiden. Men om du bare har kastet LBs har eksplosjonen fra LB crittet to ganger på rad. Ticksene har ingen ting å si. Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Når man er på praten med LB crit ticks her, så burde de gjøre noe med combustion + living bomb combinasjonen. Jeg har merket at living bomb crits spiser opp de 3 crittene man får av combustion. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Jepp. Men med mages' høye crit er ikke Combustion så veldig bra. I en TTW build blir den nå droppet. Totalt sett gir den lite i forhold til hvor lang CD den har, annet enn litt burst. Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 De burde uansett fikset på det med tanke på at LB tick-crit ikke kan gi deg hot streak. Lenke til kommentar
Wixicy Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 (endret) Hvilken av disse tre 20/51/0 buildene burde jeg gå for i PvE. #1 #2 #3 Kom gjerne med innspill hvis ingen av dem passer, eller burde endres litt på Endret 9. mai 2009 av Wixicy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå