Tullemannen Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 (endret) Dette stemmer ikke.ToTW specc er mere gear avhengig enn FFB specc. Det krever at du har minimum 450+ haste, rimelig høy crit og mye spellpower. FFB krever selvfølgelig også mye crit og spellpower, men ikke like mye haste som ToTW speccen. Med BiS gear gjør en ToTW specc mere DPS enn en FFB specc. Tuller du? O_ô 450 haste? Utenom det er jeg helt enig med deg, og FFB krever mer critt enn TTW for å være effektiv, du vil mest sannsynlig ha mere critt hvis du respecced though, siden du har bedre stats på gearet da. Og det med at ingen Warlocks har det speccet vet jeg strengt tatt ikke så mye om siden jeg ikke har pugget noe som helst i 3.1, men alle Warlockene i guildet har nå speccet det, og selv om det ikke er en del av dmg roteringen er det forferdelig mye lettere for dem å caste en shadowbolt en gang i blant enn for mager å først sette opp 5 scorch, så holde debuffen oppe. Edit; Arcane krever også utrolig mye haste for å bli effektivt, mulig de forandret det i patchen though. Endret 21. april 2009 av Tullemannen Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Vel, de må da bruke 5 poeng på det (vet ikke om de hadde blitt satt der uansett, men), samt endre sin rotation. En mage speccer scorch uansett, og med glyph er den like lett for oss å ha oppe. Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 En annen ting med ToTW speccen er at du mister 3% hit fra talents. Dette er jo en vesentlig forandring som igjen bygger under påstanden min om at ToTW krever meget bra gear for å overgå FFB. Lenke til kommentar
Tullemannen Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Vel, de må da bruke 5 poeng på det (vet ikke om de hadde blitt satt der uansett, men), samt endre sin rotation. En mage speccer scorch uansett, og med glyph er den like lett for oss å ha oppe. Etter det jeg har hørt har Warlocker masse talent points som de ikke vet hva de skal gjøre med uansett, så en del whining om det på wow-europe.com at locker speccet der det skadet DPS'en minst, ikke nødvendigvis det som buffet DPS'en deres mest. (Tror de overdrev litt når de whinet, men du skjønner vel hva jeg mener ) Lenke til kommentar
Walnuts_ Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Spilte frost lenge ut i wotlk, syns det var helt konge. Nå som de har endret på gamle imp we er det jo enda litt bedre igjen. Ga meg når jeg slo en like godt gearet ffb mage på patchwerk med 4100 dps. Nå spiller jeg arcane. Gidder ikke fire, syns det er alt for lett å spille, og orker ikke at det eneste som vekker følelsen av at det er en god specc er de gangene du står lenge stille å spammer fb. Arcane er mer morro, og krever mer av meg. Og det er alltid kos å slå mager som sverger til ffb / totw. Eneste jeg har problemer med å slå er best in slot mager. men så har ikke jeg allverden av gear heller. Men morro å konkurrere når man må holde fokus oppe. Fire, nei det hørte hjemme i tbc... Lenke til kommentar
Exeter Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Spilte frost lenge ut i wotlk, syns det var helt konge. Nå som de har endret på gamle imp we er det jo enda litt bedre igjen. Ga meg når jeg slo en like godt gearet ffb mage på patchwerk med 4100 dps. Nå spiller jeg arcane. Gidder ikke fire, syns det er alt for lett å spille, og orker ikke at det eneste som vekker følelsen av at det er en god specc er de gangene du står lenge stille å spammer fb. Arcane er mer morro, og krever mer av meg. Og det er alltid kos å slå mager som sverger til ffb / totw. Eneste jeg har problemer med å slå er best in slot mager. men så har ikke jeg allverden av gear heller. Men morro å konkurrere når man må holde fokus oppe. Fire, nei det hørte hjemme i tbc... Heh du har så rett i det du sier. Når jeg leste posten din så jeg egentlig for meg, meg selv. Står der å caster FFB på alt og alle i instancer. Er jo som du sier veldig easy mode. Ligger ofte på toppen av dmg listen, men blir litt kjeldig i lengden. Husker jeg speccet Arcane, da det var lenge siden jeg hadde testet, men iforhold til FFB er det "fryktelig mye" å tenke på. Men med Ulduar så er jo ting nytt og spennende, så da har man nok å tenke på mtp. boss fights. Er FFB og Arcane så å si likt mtp. dps eller har ting endret seg igjen etter 3.1 ? Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 De kule går Fireball Lenke til kommentar
Tullemannen Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 De kule går Fireball /Highfive Enda til gode å se en Arcane mage som slår meg på dmg done etter 3.1, selv best-in-slot mages gjør ikke det. Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 De kule går Fireball /Highfive Enda til gode å se en Arcane mage som slår meg på dmg done etter 3.1, selv best-in-slot mages gjør ikke det. Ennå til gode å se en Arcane eller ToTW mage slå meg på dmg meteret.. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 FFB blir for RNG-dependant for min del. Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 (endret) FFB blir for RNG-dependant for min del. Fordi? Med riktig gear, så kan jeg ikke skjønne hvorfor den skal være det.. Jeg kjører det som gir mest DPS fordi jeg synes det er morsomst, og fordi det er det guilden faktisk krever. Endret 22. april 2009 av Maverick2002 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Hva er egentlig RNG? Ser det overalt, men har ikke fått meg selv til å google det enda Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Random Number GgggggggGOOOOGLE! Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Random Number Generator. Tilfeldig tall som random stuns eller crits. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 FFB blir for RNG-dependant for min del. Fordi? Med riktig gear, så kan jeg ikke skjønne hvorfor den skal være det.. Jeg kjører det som gir mest DPS fordi jeg synes det er morsomst, og fordi det er det guilden faktisk krever. Fordi om du skulle være så uheldig å sitte der med en streak av hits gjør du latterlig lite skade. Som fireball kan du gi opp mye crit til fordel for haste som igjen gjør at fireballsa treffer oftere, og mye høyere når de ikke critter. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Føler FFB er litt "tilfeldig" selv om gearet mitt er greit (vet enkelte ting som veldig gjerne kunne byttes ut, da). Står og spammer og spammer og så yaaay kommer en instant pyroblast, og så venter jeg på neste. Noen overbevisninger om fireballspec? Arcane har jeg prøvd og det kommer jeg ikke til å gå for med det første, ikke med masse konsing på Ulduar og å ikke dø sånn med det første Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Fireball med TTW er samme rotation, bare FB istedet for FFB. Mer stabil DPS, dyrere med mana. Beste valget akkurat nå virker det som. Lenke til kommentar
Naive Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Har klart meg helt greit med TTW, men for øyeblikket kjører jeg Arcane 57 / 3 / 11, og får mye bedre resultater med det. Er jeg yte på jordet med rotations, ettersom jeg heller kjører arcane? Jeg kan jo ikke si at det er dårlig dps jeg skilter med. Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Har klart meg helt greit med TTW, men for øyeblikket kjører jeg Arcane 57 / 3 / 11, og får mye bedre resultater med det. Er jeg yte på jordet med rotations, ettersom jeg heller kjører arcane? Jeg kan jo ikke si at det er dårlig dps jeg skilter med. Visst du kommer med noen tall så er det litt lettere å svare på det spørsmålet. Lenke til kommentar
dedLy_sCoRpIoN Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Har frostfire specc på magen min, og lurte på rotation. Er det bedre eller dårligere å bruke fire blast mellom frostfirebolts i forhold til dps? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå