Necleto Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Slow er et must som Arcane før man får Frostfire ja, men jeg er ikke sikker på om det er like nødvendig etter. Lenke til kommentar
DaXoN Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 sitter i pvp med en kompis av meg ret paladin jeg vurdere dette specet http://www.wowhead.com/?talent=ofcdfzMcdcMZZAfbIobu0fdMbo vi kommer opp til 1700+ rating men sliter noe sykt mot komboer som dette Dk+Hpaladin Dk+Rdruid Hunter+Random healer Hpaladin+Random flink dps -.- vi er nye sammen men går bra selv om vi klarte og tulle vekk 150 rating idag -.- Bare lurer på hvordan dette ser ut ? grunnen til at jeg har dette specet er fordi det gir meg relativt ok nuke når det trengest + survivibility gjennom inst invisibility reduce damage ice barrier og cold snap får 2x ib + IV med glyph of IV som fjerner slow, føler at 20/0/51 ikke funker så bra i 2v2 :/ er utrolig vanskelig og få en healer ute i det fri får og få ut noen shatter comboes og vi trenger kraftig nuke får og drepe de før vi selv er døde x) men men noen forslag? Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Slow er et must som Arcane før man får Frostfire ja, men jeg er ikke sikker på om det er like nødvendig etter. Bruker ikke frostfire som arcane, det er jo bare dumt og minsker dps'en. Anbefaler egentlig å ha slow i raidspec også, er ikke no serlig annet enn range og cast-interupt man kan ha istedetfor. Kjører dette speccet atm. http://www.wowhead.com/?talent=of0Vcu0IzxGuMtedcZhuc0o Lenke til kommentar
Necleto Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Jeg tenkte ikke å bruke Frostfire Bolt til dps nei, mer til å sette en slow effekt på den moben man nuker. Slik jeg dreper mobs nå, er det Arcane Blast - Slow - Arcane Blast - Arcane Barrage - Fire Blast. Med Frostfire ville det blitt: Frostfire - Arcane Blast - Arcane Barrage og kanskje en Fire Blast. Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Tjohei, nå blir det å stacke spirit items for mages: - Glyph of Molten Armor -- Your Molten Armor grants an additional 15% of your spirit as critical strike rating. (Old - Your Molten Armor spell grants an additional 2% critical strike chance.) - Molten Armor now causes 170 Fire damage when hit for all ranks (Up from 75/130/170) and also increases your critical strike rating by 25% of your spirit. De har klart å gjøre spriest/lock itemsa for mages og. KlÆPPZ! Tenkte jeg bare skulle nevne det Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 (endret) Dette så jo virkelig bra ut, men hvor mange prosent får warlocks av spirits på fel armor? Endret 19. mars 2009 av BigJackW Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 (endret) For de som ikke har fått det med seg er det dessverre en nerf. Ihvertfall slik det ser ut nå. For nå gir Molten Armor ingen crit som base, kun 25% av spirit. Med glyph blir det 40% av spirit som critrating. Det betyr at man trenger 114.75 spirit for å få 1% crit (med glyph). For at det skal bli over 5%, og altså ikke en nerf, må man løpe rundt med over 573 spirit. Nå betyr jo det ikke at vi faktisk ønsker spirit, det er bare ikke fullt så dårlig. Et item uten spirit men med mer haste/crit vil fortsatt være bedre. ENDRET: Locks får 30% av spirit som spellpower, men man kan ikke sammenligne direkte mellom klasser. En annen ulempe med det her er at for fire/FFB mages betyr dette garantert at man taper crit, og vi har allerede tapt 5% crit nå som scorch debuff ble nerfa. Faktisk er de nye endringene så ille at det nå er 13 stengte poster på mageforumet på wow-europe. På US forums er det derimot ingen. Ikke rart de blå foretrekker å være der, så mye barnslig whining det er på europa-siden for tiden. Endret 19. mars 2009 av Juliess Dobbelpost Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Ja det er absolutt ikke noen bra change, faen for en lat løsning de kom med egentlig. Mulig det blir arcane på meg nå. Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 (endret) For de som ikke har fått det med seg er det dessverre en nerf.Ihvertfall slik det ser ut nå. For nå gir Molten Armor ingen crit som base, kun 25% av spirit. Med glyph blir det 40% av spirit som critrating. Det betyr at man trenger 114.75 spirit for å få 1% crit (med glyph). For at det skal bli over 5%, og altså ikke en nerf, må man løpe rundt med over 573 spirit. Nå betyr jo det ikke at vi faktisk ønsker spirit, det er bare ikke fullt så dårlig. Et item uten spirit men med mer haste/crit vil fortsatt være bedre. ENDRET: Locks får 30% av spirit som spellpower, men man kan ikke sammenligne direkte mellom klasser. En annen ulempe med det her er at for fire/FFB mages betyr dette garantert at man taper crit, og vi har allerede tapt 5% crit nå som scorch debuff ble nerfa. Dette betyr med andre ord at man må ha 573 spirit for å opprettholde dagens crit fra Molten Armor med glyph? I såfall kommer jeg til å slite med min FFB specc. Har i dag 36% crit med Molten Armor. Jeg har "kun" 280 spirit, noe som betyr at jeg mister mye crit. I tillegg til dette kommer scorch nerfen.. Ser ingen alternativ til Arcane som PvE specc visst/når denne endringen kommer. I mine øyne er dette veldig synd Endret 19. mars 2009 av Maverick2002 Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Ser meg enig i det. Jeg skjønner liksom ikke poenget med forandringen, for med ulduar gear så regner jeg med at molten armor kommer til å ligge omtrent på 5% igjen, så da får jeg samme crit% fra MA som før, bare at jeg må stacke noe jævli med spirit for å få det? Eh... Lenke til kommentar
olek21 Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Det er tullete. De skulle ikke forandret på molten armor - heller bare latt glyphen bli implementert i spillet. Så kan folk velge om de vil stacke spirit for crit. Nå får kanskje mage armor sitt nye inntog Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Dere prater mye om arcane og fire og frostfire, hva med de av oss som fortsatt sverger til frost for PvE og som er for sta til å specce noe annet fordi de ikke overlever uten ice barrier og water elemental? Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Jeg synes det er morro med flere forskjellige specs til PvE, så det er kult at du går frost! Men, FFB, Fire og Arcane er for tiden de "beste" PvE(raid) speccene, derfor synes jeg det er dumt at de nerfer som de gjør, og ikke gir "mulighet" for å velge lengere. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Dere prater mye om arcane og fire og frostfire, hva med de av oss som fortsatt sverger til frost for PvE og som er for sta til å specce noe annet fordi de ikke overlever uten ice barrier og water elemental? Dere suger. :> Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Dere prater mye om arcane og fire og frostfire, hva med de av oss som fortsatt sverger til frost for PvE og som er for sta til å specce noe annet fordi de ikke overlever uten ice barrier og water elemental? Dere får en ubrukelig ny glyph og replenishment som ikke funker. Kos dere Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Hvordan glypher arcane mages etter patch a? Fortsatt glyph of molten armor ++? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Dere prater mye om arcane og fire og frostfire, hva med de av oss som fortsatt sverger til frost for PvE og som er for sta til å specce noe annet fordi de ikke overlever uten ice barrier og water elemental? Dere får en ubrukelig ny glyph og replenishment som ikke funker. Kos dere Yay. Lycan, du suger : < Lenke til kommentar
olek21 Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Hvordan glypher arcane mages etter patch a? Fortsatt glyph of molten armor ++? Vil si det ser smartest ut med tanke på at Molten armor nå blir til crit fra spirit ? Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Har ikke kalkulert veldig på det, men hvis man må ha 573 spirit for å ikke bli nerfet av molten armor forandringen så må man ha enten 573 spirit eller 520 (+ 10% = 572) spirit som arcane mage med 3/3 student of the mind. Dette er veldig mye spirit for mages og jeg tror det er svært vanskelig å få tak i alt dette hvertfall med en gang. Kanskje man tjener på å ha andre glyphs i starten til man får opp en respektabel mengde spirit? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå