Gå til innhold

Mage - tråden, diskuter her!

Anbefalte innlegg

Den builden så meget bra ut. :) Funker den i store instancer også?

6344879[/snapback]

Jepp, den funker rimelig bra. Altså, med store som BWL, sure, ikke noe stort problem really, men er verre i PvP for eksempel. Har veldig mye minde burst damage enn en elemental build post-patch.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har til nå sverget til firespec på min level 37 human mage og min nåværende main character; en level 26 troll mage. Etter å ha lest litt rundt, er jeg overbevist om at frost er veien jeg må gå videre, så jeg er veldig interessert i å se hva slags specs dere velger til i morgen.

Fordelen med frostspec må vel sies å være aoe-grindingen, fremfor å kunne knerte to-tre mobs før man må ta en manabreak.

Nå er det jo forøvrig veldig mye fin informasjon i hele tråden, så jeg anbefaler alle som ikke har gjort det å lese samtlige sider i denne tråden.

Lenke til kommentar

Forskjellene angående levling må vel kunne sies å være aoe grinding kontra en og en mob av gangen ja :)

Klarer vel rundt 5 mobs pr. manapool med firespec da, så helt ille er det nå ikke =)

Edit: Blir vel 30fire/21 frost på meg imorgen :thumbup:

Endret av M@R7!N
Lenke til kommentar

hmm.. jeg har nå en mage på lvl 18, og jeg har lenge tenkt at denne skal brukes til wsg.

men jeg syns at mage er veldig gøy å grinde og gjøre instancer med, hva ville dere gjort? er det noe vits i å ha en twink? tar jo så lang tid å gå opp i rank også

har fra før en lvl 34druid og en lvl33 warrior, hadde vært gøy med en mage også... hmm,

hva ville dere gjort?

Lenke til kommentar
hmm.. jeg har nå en mage på lvl 18, og jeg har lenge tenkt at denne skal brukes til wsg.

men jeg syns at mage er veldig gøy å grinde og gjøre instancer med, hva ville dere gjort? er det noe vits i å ha en twink? tar jo så lang tid å gå opp i rank også

har fra før en lvl 34druid og en lvl33 warrior, hadde vært gøy med en mage også... hmm,

hva ville dere gjort?

6351162[/snapback]

Tviler på at folk bruker twinken sin som en main :p. Levle magen til 60 og eventuelt lag deg en level 19 mage som du kan twinke.

Lenke til kommentar

Jeg kom over en 17/0/34-build på de amerikanske wow-forumene nå, som er oppdatert til 1.11. ( http://www.worldofwarcraft.com/info/classe...353203102051301 )

Denne må vel være ganske brukbar å levle opp med, med tanke på aoe-grinding og slikt? Det er ikke improved blizzard, men er det virkelig SÅ viktig når man skal aoe-grinde?

Arcane (17 points)

2/2 Arcane Subtlety

4/5 Arcane Focus

5/5 Arcane Concentration

2/2 Magic Attunement

2/3 Improved Arcane Explosion

2/2 Improved Counterspell

Fire (0 points)

None

Frost (34 points)

5/5 Improved Frostbolt

3/3 Elemental Precision

5/5 Ice Shards

3/3 Frostbite

2/2 Improved Frost Nova

3/3 Piercing Ice

1/1 Cold Snap

2/2 Arctic Reach

5/5 Shatter

1/1 Ice Block

3/3 Improved Cone of Cold

1/1 Ice Barrier

Endret av Complexion
Lenke til kommentar
Complexion: Stor fordel med Imp.Blizzard når du AoE-grinder solo, eller vil du få problemer med å holde mobs på avstand.

6351364[/snapback]

Hvor mange steg bør man gå på den?

6351389[/snapback]

...og ikke minst: Hvilke tre talentpoeng bør ofres for imp. blizzard?

Lenke til kommentar

Fatter egentlig ikke vitsen i å gå arcane i det hele tatt lenger :/ Nesten bare underlegne talents, ihvertfall hvis man sammenligner med fire og frost.

Og, når man aoegrinder med frost så bruker man vel mest blizzard, blizzard og kanskje en coc på slutten :hmm:

Ting som clearcast og imp counterspell er fint, men ikke must, verken i pvp eller pve. (Merk, har 21 poeng i arcane nå, men aldri i livet om jeg sløser bort det i 1.11 når det er så mange andre gode ting)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...