Skurupu Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 (endret) Vel Heiganchest og 4 frostfire er å foretrekke for optimal gearing. Bytt ut Heigan chest med Gown of the Spell-Weaver fra Malygos 10. Endret 11. mars 2009 av Skurupu Lenke til kommentar
Vann: kr.15 Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Vel Heiganchest og 4 frostfire er å foretrekke for optimal gearing. Bytt ut Heigan chest med Gown of the Spell-Weaver fra Malygos 10. Ikke egentlig. Heiganchesten har en blue socket mer. 1.56% mer haste, men 11 spellpower og 1% mindre crit. Sett at du faktisk min-maxer vil du ha 32 spellpower i den blå socketen. Setter Heiganchesten helt klart over Gown Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 (endret) Gown har mye mer hit, noe som kommer godt med når man skal specce uten precision, men fortsatt være hit cappa. Endret 12. mars 2009 av Skurupu Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Er det frostfire som er veien å gå nå, etter at arcane ble nerfet? Lenke til kommentar
olek21 Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 For min del så er arcane mye høyere dps enn frostfire.. skjerfen på Aggramar Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Speccet fra FFB til Arcane og gikk opp 800dps i raids \o/ Har ikke helt optimalt spec/gear da magen min er en alt så bryr meg ikke så mye om den =P Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Kan dere linke til builden dere bruker? Fant er par stykker på wowwiki, men har aldri vært arcane mage før. http://www.wowwiki.com/Mage_builds#Arcane Lenke til kommentar
Tullemannen Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Bruker denne builden her; http://www.wowhead.com/?talent=ofbVcd0IzxGuMxedcZbGc0o Har enda ikke fått prøvd den i raids, men på training dummies har jeg ca 800 høyere DPS enn med TotW speccet. Har enda ikke byttet gear ect til det speccet da, så sitter med 361 hit rating. :S Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Har selv 331 hit atm, og jeg kan trygt gå ned til 289 med arcane, stemmer? Lenke til kommentar
Tullemannen Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Du skal ha 11% uten en shadowpriest eller Boomkin. 8% med en av delene. Vet ikke hvor mye hit rating som kreves, men antar du klarer å holde over hit ratingen din å se hvor mye du trenger. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Min makro: Det er 26,232 hitrating som gir 1% hit. 17% (ingen boost) = 446 hit rating. 14% (elemental precision) = 368 hit rating 11% (elemental precision + spriest/boomkin) = 289 hit rating 11% (elemental precision + arcane focus (arcane mages)) = 289 hit rating 8% (arcane mages + spriest/boomkin) = 210 hit rating. Bare for å få det helt nøyaktig. Lenke til kommentar
skittentøy Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Hva er det beste å lvl med? er lvl 48 Lenke til kommentar
olek21 Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Frost for survivability, aoe og evig mana Fire for fun, høye crits og mindre mana Frost er uten tvil det beste til lvl'ing, men kan være lang tråkig. Lenke til kommentar
Necleto Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 (endret) Frost til lvl 64, deretter Arcane imo. Min mage er bare lvl 73 atm, men jeg har levlet han fra 64-73 som Arcane, og det funker veldig bra. Og Frost har ikke evig med mana, det har derimot Arcane (under questing). 2 min CD på Evocation gjør at man slipper å drikke. Endret 16. mars 2009 av AMD 4ever! Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Er level 75 på mage nr. 2 nå. Levler som frost. Og vil påstå frost har evig med mana. Såklart lettere når jeg levlet første mage til 80, med t6/badge gear. Men drikker nesten aldri. Og om jeg først må drikke kan jeg enten bruke gem, evo eller drikke mens WE soloer noen mobs. Så jeg vil påstå arcane og frost er ganske likestilt. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Prøver å få meg så mye crit som mulig for tiden sånn at jeg kan critte masse masse og få instant pyroblast. Sukk. Lenke til kommentar
tflovik Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Prøver å få meg så mye crit som mulig for tiden sånn at jeg kan critte masse masse og få instant pyroblast. Sukk. Hvis du har skinning som profession får du litt ekstra crit. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Men er godt under 1%, så er ikke verdt å rerolle professions for. Lenke til kommentar
Necleto Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Jeg prøvde å levle som Fire, men det ble en heller traumatisk opplevelse for min del Lavere crits enn med Arcane (ja, jeg fikk faktisk lavere crits ), mindre survivability enn både frost og arcane (Ice Barrier, Elemental, Slow) og nesten all skade er basert på casts. Living Bomb var ganske kul å prøve, men den veide ikke opp for hvor kjedelig det var ellers i mine øyne. Jeg gikk derfor tilbake til Arcane. Mulig jeg kommer til å kjøre Arcane uten Slow etter jeg har fått Frostfire Bolt, men er litt skeptisk til å specce bort fra Slow Lenke til kommentar
tflovik Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Jeg er lvl65 og kjører arcane spec. Med slow som er et must for levelling. Gjør dritbra skade og ligger som regel på første plass i instancer på dps. Critter opp imot 4K på arcane blast selfbuffed. Over 4K i instancer hvis jeg får noen buffs som hjelper på. Har aldri problem med mana og bruker Evocation sjelden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå