Gå til innhold

Mage - tråden, diskuter her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vær hilset kloke hoder.

 

Etter å ha klart meg med forumlesing og selvtesting, ønsker jeg å forhøre med de andre cerebrum der ute.

 

Mitt spm. er ganske enkelt hva kan jeg gjøre for å booste min dps? Jeg føler jeg har fått tak i de "delene" som gir meg dps. (foruten noen)

 

Når bør man gå for crit over spell?, mente å ha lest for lenge siden at ved 2500 SP så er det crit som gjelder. Dette var noe jeg tenkte aldri kom til å skje, men jeg er vel farlig nære den grensen nå. (da snakker vi full raid buffing)

 

Jeg vet jeg ligger 5 unna hitcap, men bare overse det.

 

Noen tips og pointers?

My precious...

 

Kjører LB, Icy Veins, 2xSC, Combustion, FFB og pyro ved proc.

mirror image ved 95% aggro, og 4 sec invisibiliy ved krise (eller ingen bos)

 

Dette funker fint for meg, men tar gjerne litt input til en bedre raiding hverdag.

 

En siste ting, har gjort litt utregninger, og hvis noen andre med samme interesse kan si meg om jeg har regnet riktig om jeg sier at ved å gå til:

Pennant Cloak gir det ca 25dps og

Unsullent Cuffs gir ca 20dps

 

Hadde også en kjempe utregning hvor jeg fant ut av ved å gå til Valorous Chest og tilbake til Gotiks Cowl endte dps'n -3.5 (men nok en gang usikker på om jeg regnet rett)

Endret av Exeter
Lenke til kommentar

RAAAWWR! :)

 

Funker utrolig bra til å sjekke hvilket gear som er best på ditt eget gear-nivå, hvor mange poeng hver stat er verdt (om du skal gå for spellpower, crit etc.) ++

Den sier også hvilken specc som er best for deg. Og med din lave crit men høye haste og spellpower tror jeg du har mye å hente på å specce fire+tow eller arcane istedet for FFB.

Lenke til kommentar

Da var Forst Magen (Gnome) min i lvl 20 å jeg har lært meg sånn teleport greie.. Men problemet er at jeg ikke vet hvor jeg skal få flere teleporter.. Vet dere hvor jeg kan skaffe jeg teleportal til? Jeg har Stormwind, Ironforge og Exodar.

Endret av BullStrike
Lenke til kommentar

Børstet støvet av en lvl49 Mage som jeg hadde liggende og speccet Arcane.

Var kjempegøy og ble fort lvl51 med litt spilling(inklusive en runde i ZF).

Har et spørsmål ang. 40 poeng talentet Slow. Jeg har ikke speccet med det enda men lurer på om det kan være lurt for levling. Regner ikke med å bruke talentet på lvl80 hvis jeg levler magen helt opp, men ønsker å høre fra noen som har prøvd den om den er bra for solo levling.

Lenke til kommentar

Utrolig fint å ha til levling, mot vanlige mobs, får du jo mykje lenge tid til å caste. Eg, på lvl 80 har også dette talentpointet med i speccen, selv om mange ikkje har det. Eg bruker det f.eks. til grinding av mobs.

 

Arcane blast--> instant slow, hopper litt tilbake under GCD, ny arcane blast-> arcane barrage = mob død =)

Lenke til kommentar
- Jewelcrafting will get +39 spellpower from gems, compared to the commons ones. No need for blue gems to fulfill metagem requirement.

- Blacksmiths will get +38 spellpower from creating two sockets.

- Enchanting will get +38 spellpower from two ring enchants.

- Alchemy will get +37spellpower when flasked.

- Inscription will get +37 spellpower from shoulder enchant, compared to the common one.

- Leatherworking will get +37 spellpower from the bracers enchant, compared to the common one.

- Tailoring will get +24,44 DPS, but not a huge bonus compared to the common enchant; 23 haste.

- Skinning adds +25 crit rating (will be buffed next patch).

- Herbalism no longer has an effect (prev:adds 200 spelldamage for 10 seconds every 2 min.)

- Engineering will get a helm on par with the 10-man T7, and a trinket.

Fra listen min her.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...