Tullemannen Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Åja, så ikke at Arcane Stability fjerner pushback på Ab og. ^^' Men et spørsmål angående Arcane DPS i lv 80, hva er rotering, og hvilket gear skal jeg satse på? Sist jeg prøvde arcane kom tanken over meg ._. Armory: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...as&n=Ghouls Roteringen min var; ABx3 -> ABar og AM når MB proccet. Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Hvorfor virker ikke invisibility mot bosser sånn at jeg får drukket? Lenke til kommentar
Tullemannen Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Fordi Blizzard har gjort at det ikke går på noen av WOTLK raid bossene, kanskje det funker i 5-mans though. Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Så lenge du er inne i instancen (raid) når en boss blir engaged så havner alle players inne i den instansen i combat. Funker bra i 5mans ja Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Hvordan finner jeg ut hvor mange prosent noe gir meg, f.eks. noe consumable gir 40 crit strike rating, hvor mange prosent er det? Og hvilke consumables kan jeg bruke for mest mulig crit? Lenke til kommentar
Necleto Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 (endret) Jeg spiller ikke lvl 80 mage som main, har bare en 67 mage, men jeg har funnet ut at følgende arcane rotation er best (tror jeg): Arcane Blast x3 - Arcane Missiles - Arcane Barrage - repeat. Jeg har funnet ut at Missiles gjør mer dps enn barrage uavhengig av proc på Missile Barrage. Er jeg helt på jordet, eller er dette noenlunde riktig? Det er også mulig at man kan kutte ut Arcane Barrage kanskje, jeg har enda ikke undersøkt om man får bedre dps av å bare holde oppe Blast+Missile rotasjon. Edit: på lvl 80 er 42 crit rating 1% tror jeg, så 40 rating er like under 1%. Endret 24. februar 2009 av AMD 4ever! Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Hvordan finner jeg ut hvor mange prosent noe gir meg, f.eks. noe consumable gir 40 crit strike rating, hvor mange prosent er det? Og hvilke consumables kan jeg bruke for mest mulig crit? Addon Rating Buster, den regner ut all stats til % elns slikt.. Tror det er hva du ser etter. Bare til å holde over items så kommer resultate fram i tooltips. Lenke til kommentar
olek21 Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 (endret) Er det noen som har testet disse to forskjellige speccene? 18\53 - arcane fire 0\53\18 - frostfire 53\3\15 - arcane (?) Og hvilket som gir størst utbytte i total dmg\dps done i et raid? ^^ Har yet to try arcane\fire speccet og lurer på spell rotation? Samme gjelder forsåvidtvis arcane speccet - og rotation Og har noen mulighet til å paste patch-notes fra 3.1ptr? Endret 24. februar 2009 av olek21 Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 (endret) rent arcane ga meg mana problemer mot kel'thuzad arcane/fire har jeg lest gir 100 mer dps enn ff Endret 24. februar 2009 av Oxygen07 Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 ArcaneSkills * Mage Armor has been increased to allow 50% of your mana regneration to continue while casting. (Previously 30%) * *New Spell* Polymorph Rabbit - Transforms the enemy into a harmless rabbit, forcing it to scamper around for up to 50 sec. While wandering, the rabbit cannot attack or cast spells but will regenerate very quickly. Any damage will transform the target back into its normal form. Only one target can be polymorphed at a time. Only works on Beasts, Humanoids and Critters. Talents * Arcane Meditation (Tier 4) Allows 17/33/50% of your mana regeneration to continue while casting. (Previously 10/20/30%) Fire Talents * Burnout (Tier 10) now only affects Fire Spells. (Previously affected all spells) * Pyromaniac (Tier 7) now allows 17/33/50% of your mana regeneration to continue while casting. (Previously 10/20/30%) Frost Talents * Improved Water Elemental (Tier 9) has been renamed Enduring Winter. It now increases the duration of your Summon Water Elemental spell by 5 sec and your Frostbolt spell has a 33/66/100% chance to grant the Replenishment effect to up to 10 party or raid members mana regeneration equal to 0.25% of their maximum mana per second for 15 sec. Kjipe endringer for mage. Bare mer mana regen siden de nerfer mana regen for healers. Digg med replenishment som frost, men før noen bruker frost må de buffe damagen til frost mere. Lenke til kommentar
Exeter Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Er det noen som har testet disse to forskjellige speccene?18\53 - arcane fire 0\53\18 - frostfire 53\3\15 - arcane (?) Og hvilket som gir størst utbytte i total dmg\dps done i et raid? ^^ Har yet to try arcane\fire speccet og lurer på spell rotation? Samme gjelder forsåvidtvis arcane speccet - og rotation Og har noen mulighet til å paste patch-notes fra 3.1ptr? Har kjørt 0/53/18 i lang tid, og er egentlig ganske fornøyd med denne speccen. Testet 53/3/15 men her gikk jeg fort oom, selv med ca 20k mana. Jeg hadde evocation og gem klar men arcane spiser mye mana. Jeg gikk vel ned litt i dps sånn på lenger bossfights, selvom burst dmg i arcane er sykt høy. Syntes FFB gir meg mest dps i raid. I tillegg til at som FFB er det en mer "avslappet" rotation, og en stabil mana. (kan ikke huske sist jeg gikk oom) Og selvfølgelig best crits Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Mange fine glyphs her ja. * Glyph of Ice Lance -- Your Ice Lance now causes 4 times damage against frozen targets higher level than you instead of triple damage. (Old: Increases the range of your Ice Lance by 5 yards) * Glyph of Ice Armor -- Your Ice Armor and Frost Armor spells grant an additional 50% armor and resistance. (Old: 20%) * Glyph of Deep Freeze *new* -- Increases the range of Deep Freeze by 10 yards. * Glyph of Living Bomb *new* -- The periodic damage from your Living Bomb can now be critical strikes. * Glyph of Arcane Barrage *new* -- Reduces the mana cost of Arcane Barrage by 20%. * Glyph of Mirror Image *new* -- Your Mirror Images gain the Winter's Chill talent, granting their Frostbolt spell a 100% chance to apply the Winter's Chill effect, which increases the chance spells will critically hit the target by 1% for 15 sec. Stacks up to 5 times. * Glyph of Ice Barrier *new* -- Increases the amount of damage absorbed by your Ice Barrier by 30%. Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Gjør arcane enda bedre dps enn ff nå? Lenke til kommentar
BullStrike Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Kan dere anbefale å spille mage? Dør de ikke veldig fort? Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Jo, vi dør ganske fort. I PvE har vi lite liv, armor og avoidance, så om du får aggro dør du på ett slag, mens melee klasser ofte kan overleve et par slag. I PvP tåler vi ikke mange slag, heller. Men vi kan slowe og holde folk unna oss. Mages blir sett på som 'glasskanoner'. Gjør mye skade, men dør fort om noe kommer borti oss. Men til gjengjeld har mages så utrolig mye morsomt. Slow fall, spellsteal, conjure strudel, portaler osv. Uansett, om du er redd for å dø lett er ikke mage klassen å velge, men jeg synes man kan ha utrolig mye gøy med den. Lenke til kommentar
BullStrike Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Jeg er ikke "redd" for å dø, men det kan jo bli ganske plagsomt etter hvert. Jeg har hørt litt om sånn arcane mages eller noe sånt.. Det høres gangske gøy ut.. Hører de kan drive med "face-rolling". Hehe. Men i hvilken level begynner de å bli gøy å spille med? Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Som alle andre blir det bedre desto høyere level. Lettere om det er noe mer spesifikt^^ Lenke til kommentar
Exeter Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Jo, vi dør ganske fort. I PvE har vi lite liv, armor og avoidance, så om du får aggro dør du på ett slag, mens melee klasser ofte kan overleve et par slag.I PvP tåler vi ikke mange slag, heller. Men vi kan slowe og holde folk unna oss. Mages blir sett på som 'glasskanoner'. Gjør mye skade, men dør fort om noe kommer borti oss. Men til gjengjeld har mages så utrolig mye morsomt. Slow fall, spellsteal, conjure strudel, portaler osv. Uansett, om du er redd for å dø lett er ikke mage klassen å velge, men jeg synes man kan ha utrolig mye gøy med den. Conjure Stroodel og portal, er kanskje ikke noe jeg legger under "utrolig morsomt" Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Nei, men 'utility' som er grei å ha. Den setningen var egentlig ikke direkte myntet på den forrige. Lenke til kommentar
BullStrike Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Ok, jeg har en lvl 10mage.. Burde jeg spille videre på den? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå