Gå til innhold

Mage - tråden, diskuter her!

Anbefalte innlegg

Da har du ikke peil  :!:  Ice Barrier blir noe av det mest sexy med en mage etter patchen med tanke på at cooldownen er byttet fra 2minutter til 30sekunder. Dette hjelper deg temmelig godt.

Edit: Så igjen og hva i huleste er det du styrer med, du skal kjøre PvE sant? Uten Ice Block? Hadde glatt byttet Ice Block/Barrier mot 2% mer mana altså. Og skal du først ha 21 poeng i Arcane tar du PoM, ikke 2% mer mana.

Ingen Cold Snap heller, jeez..

6300437[/snapback]

Vel, som sagt er jeg heeelt fersk så jeg har ikke mye peiling. ;) Men de PVE buildene som har komt opp nå, er de for lvl 1-60 eller 60+? Eller trengs det ikke være stor forskjell på dem?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tror du må spesifisere deg litt bedre. Snakker du om en pve AOE build, eller PVE mc/bwl raiding build?

6300496[/snapback]

Jeg skal ha en build jeg skal bruke å queste med opp til 60, er 43 nå. AOE er vel ikke så forferdelig viktig da? Om jeg må ha en egen mc/bwl build senere er ikke det noe problem.

Lenke til kommentar
Combustion er pr 5 min er det ikke? Syns en crit vært 5 min ikke er så fryktelig bra, en instant spell kan hjelpe deg veldig mye også. men vil gjærne tro det er artig :)

6303322[/snapback]

Handler om å få en kontrollert crit hvert 5 min. Veldig hendig i mange situasjoner.

Lenke til kommentar

Imo: på levelen du er på kan du starte med litt frost AoE grinding. Når patchen kommer, specc slik. Du vil få en rimelig kraftig frost basert build, og med mange fine talenter. Merk imp. blizzard og permafrost, mobs vil løpe 75% tregere når du blizzarder dem. Når patchen kommer, vil du kunne shielde opp med frost barrier og løpe og samle sammen et par mobs (gjør ikke noe med 1-2 mobs i starten bare for å øve seg). Deretter novaer du dem, løper unna så langt som blizzard rekker og klikker sånn at den ytterste delen av den grønne sirkelen akkurat treffer mobene. De vil da løpe gjennom hele "regnet" og vil være slowet relativt lenge. Når første blizzard er over kjører du bare en til. Man kan noen ganger tilogmed rekke en tredje blizzard, men ikke regn med det. Nova dem igjen og gjør det samme. EZmode XP.

(når jeg AoE grindet piratene i tanaris, fikk jeg en gang 10k xp på en pull hvis jeg ikke husker feil)(og det er utrolig morro å se alle XP tallene rase opp på skjermen :D)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...