Galathriel Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Kommer ikke inn på armory på skolen, men exalted med wyrmrest faction: epic boots~ Exalted med ebon blade: epic belte~ Bracers i fra ene bossen i VH Kalu'ak har ok chest på revered, mener jeg å huske. Ringen fra siste boss i UK Du kan også få tak i en del crafted epix, men selv ville jeg ungått det ettersom de ikke er all verdens. Per is the shit <3 Og ikke minst legs fra Halls of Lightning (Loken), og hands fra Nexus. Hadde dem helt til jeg fikk t7.5. Kunne nok byttet ut litt før, men de holdt seg en stund. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Han har t7 hansker og t7,5 bukser, så det er nok greit der. Trinket: Bytt ut Icon med Forge Ember fra HoL eller HoS (husker ikke). Ring: Siste boss fra UK, ja. Annhyldes Ring eller noe slikt. Belte: Siste boss i Azjol. Shoulders: Er noen blå BoE som dropper i et eller annet instance. Kommer ikke inn på wowhead, så får ikke sjekket navnet. Ellers er det meste du trenger fra raids. Lenke til kommentar
olek21 Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Runecasters mantle, tenker du på? Dropper i fra UK\UP tror jeg. Du får også en bra wand i fra siste boss i Azjol. Beste før naxx? Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Belte droppet ifra siste bossen i AN og selvfølgelig fikk en priest itemet. Var t.o.m. første gangen han gjorde den som HC. Tipper han ble happy ja..... Lenke til kommentar
Orcuz Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Ja, ser den. Men synes fortsatt det blir feil, da critten tross alt gjør 315% skade. Men vi blir vel ikke enige. Må bare komentere en ting her. Critten gjør ikke 315% skade uansett hvordan du vrir på det. Hvis den FFB du kaster dreper mobben (killing blow) så gjør vil ikke igniten tikke inn. Samme også hvis mobben dør før igniten er ferdig. Så på trash f.eks vil aldri en FFB gjøre 315% skade når den critter fordi mobben er død lenge før igniten får gjort ferdig skaden sin =) Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Er det bare meg, eller proccer Missile Barrage mykje sjeldnare etter patcen i går? Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Like stor sjangse, så du har nok truffet RNG Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Ok Gikk VH HC i går, og følte den bare procca 3-4 ganger Jaja ^^ Er ellers ganske fornøygd med damagen eg med mitt "dålrlige" gear gir med arcanespecc Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Noen som har en god arcane rotasjon som jeg kan prøve ut? Specca nettopp arcane og kanskje anbefale noen glyphs Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 (endret) Yes. I PvE da eller? I så fall: Glyph of Arcane Blast Glyph of Arcane Power Glyph of Molten Armor eller Glyph of Mage Armor. AB AB AB ABarr Hvis MBarr procer når du stacker AB, bli rotasjonen: AB AB AB MBarr ABarr Hvis MBarr procer på ABarr, blir rotasjonen:: (ABarr) MBarr ABarr Hvis MBarr procer på den tredje stack av AB og du ikker klarer å reagere blir rotasjonen: AB AB AB (MBarr-proc) ABarr (fikk ikke reagert) MBarr ABarr. PoM bruker du på AB. Jeg liker Arcane mye bedre enn fire og frostfire atm. Endret 31. januar 2009 av BigJackW Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 mm, fikk akkurat en link til en Warcraftmovie video. Forklarte nokså bra hvordan man spiller arcane i pve http://www.warcraftmovies.com/movieview.php?id=100281 Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 PoM bruker du på AB. Må bare pirke litt her. Bruk PoM på 3 AB, siden du har 30% mer crit (regner med du har 2 points i Arcane Potency), så bør du bruke den på tredje stack av AB, rett før. Og helst i kombinasjon med AP/IV/trinkets/bl++ Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Hvilke spells kan en som har inscription, enchantment og jewelcrafting kun bruke på seg selv? Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Spells? Du mener fordeler? Inscription får shoulder-enchant, enchantment for 2xring enchant, og jewelcrafting får 3x gode gems. Les mer i min post her. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Wispcloak, bra eller dårlig for en arcane mage :s Kanskje utrolig n00b spm men spør alikavel ;P Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Nei det er healercloaken Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 mm, tenkte meg egentlig det. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Deathchill Cloak er en av de beste cloakene for mages. Selv om intellecten på Wispcloak hadde vært digg som arcane. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Hvordan holder dere mana oppe som Arcane? Jeg stacker kun AB til 2. Har prøvd med 3 men da klarer jeg ikke holde mana oppe lenge nok til at Evocation blir klar. Er mulig det er gearet mitt som suger kawk og at jeg burde holde meg til FFB forsåvidt. http://armory.wow-europe.com/character-she...p;n=Lied%C3%A9r Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Har ikke så store problemer med mana, pleier å cast AB til 3 og så AM så repeat. Bruker MB når den proccer. Husker ikke hvor mye mana jeg har men er vel ca 17-18k og bruker 3/5 T7. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå