Gå til innhold

Mage - tråden, diskuter her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
4.5k dps i den der void bossen i violet hold :D

Anyway, hit cap ligger på? (Med specc, 3%)

364 eller 368, husker ikke ^^'

Men hit cappen for FFB, spellen ikke speccet, er 290 siden den tar 6% av EP atm. Det vil bli forandret i neste patch though :'(

Men selv har jeg bare 329 hit + dreanei i raidet, og har bare bommet på en fire blast mens jeg har raidet i wotlk. :thumbup:

Lenke til kommentar

Er det crit eller hit som er viktig i en ffb build?

Har ca 30% crit med egne buffs og ca 230 hit og ca 1500-1600 spell power.

 

Synes liksom ikke at dps min er så bra som den kunne ha vært, hva mener dere jeg burde feks ligger på i 25 man naxx raid?

Nå har jeg forsatt noen par blue items men har erstattet det meste med epix.

Endret av zeus5k
Lenke til kommentar
Er det crit eller hit som er viktig i en ffb build?

Har ca 30% crit med egne buffs og ca 230 hit og ca 1500-1600 spell power.

 

Synes liksom ikke at dps min er så bra som den kunne ha vært, hva mener dere jeg burde feks ligger på i 25 man naxx raid?

Nå har jeg forsatt noen par blue items men har erstattet det meste med epix.

 

Høres ut som du er i samme båt som meg. 31% crit selfbuffed, 270 hit ellerno og nesten 1700 sp. Likevel føler eg at det mangler det lille ekstra. Trur det må gå på sp, og at den jamne skaden ikkje slår hardt nok. Har ikkje godt så hardt for haste sia eg blei fortalt crit til 30%+ var viktig for FFB-spec. Det skal dog vere sagt at eg ikkje har noke T7 bonus, og det vil jo eg tru kan hjelpe litt til. Har en anna mage i 25-man med meg, og han ligger alltid over meg på dps, alt fra 100 til 4-500 dps. Han har dog bedre gear (T7 x4 bl.a.), og tjener nok litt på meir spelldmg (sansynligvis), og økt sp (Ved managem, som blir som en slags ekstra trinket).

 

Venter vel egentlig på at skurupu skal uttale seg. Show yourselves elitist ^^

Lenke til kommentar
Har en bra geara Human Mage. Men skal rerolle horde og begynne på nytt med noen venner. Ja, vil være mage igjen. :p

 

Men må velge race. Hvilken er best som horde mage, sett kun med PvE-øyne?

 

Bloodelf vil vært mitt valg, increased enchanting skill og arcane torrent for et vist antall % av total mana tilbake ( husker ikke om det var 6% eller noe) hvert 2minutt.

Lenke til kommentar
Har en bra geara Human Mage. Men skal rerolle horde og begynne på nytt med noen venner. Ja, vil være mage igjen. :p

 

Men må velge race. Hvilken er best som horde mage, sett kun med PvE-øyne?

 

Bloodelf vil vært mitt valg, increased enchanting skill og arcane torrent for et vist antall % av total mana tilbake ( husker ikke om det var 6% eller noe) hvert 2minutt.

 

De to er da rimelig ubrukelige for PvE.. Troll er nok fullstendig best, men både belf og ud ser etter min mening røffere ut da

Lenke til kommentar
Har en bra geara Human Mage. Men skal rerolle horde og begynne på nytt med noen venner. Ja, vil være mage igjen. :p

 

Men må velge race. Hvilken er best som horde mage, sett kun med PvE-øyne?

 

Bloodelf vil vært mitt valg, increased enchanting skill og arcane torrent for et vist antall % av total mana tilbake ( husker ikke om det var 6% eller noe) hvert 2minutt.

 

De to er da rimelig ubrukelige for PvE.. Troll er nok fullstendig best, men både belf og ud ser etter min mening røffere ut da

 

Ser man slik på det så er jo i grunnen helt likgyldig hva man velger. Ta det man synst har best feeling å spille med.

Endret av thoojs
Lenke til kommentar

Sjekket litt mer. På horde-siden er det 3 raser som kan være mage:

Undead: Ikke noe spess.

Troll: Berserking, 10%-30% haste hvert 3. minutt

Belf: 6% av mana hvert 2. minutt. For meg er det ~1000 mana, altså 41 mp5, ikke så mye.

 

Dette er sett med PvE! Ikke noe PvP eller levling jeg tenker på, skal RaFe min nye mage.

 

Tror jeg går for troll, om ingen har noe jeg har glemt?

 

 

Kommer til å savne +10% rep og innebygd trinket som Human Mage. :( Digg på noen bosser å sleppe trinket. Wotf er ikke like bra der, fordi det kun er fear/charm.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...