Oxygen 07-12 Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Jeg endte med rett under 1000 i Bonus Damage da jeg levlet ferdig til 80, mens allerede da jeg var level 78 var det en druid eller shaman som hadde 1500. Jeg sjekka wowhead for bedre gear i quester men fant ingenting som jeg kunne upgrade med utenom å gå i heroics. Hvordan kan det ha seg? Var han tailor eller noe? Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Noen som hadde 1400 spellpower fra før av, så du må ta det med en klype salt. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Jeg hadde ~1300 spellpower på level 70. Så mange har nok fått et lite forsprang. Lenke til kommentar
Galathriel Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Lest litt i forumet, og har jo fått med meg at frostfire specc trenger en del crit. Men hvor mye trenger jeg ubuffet? Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Vet ikke helt, kan bare si hva jeg har og har ca 28% med int og molten armor. Synes jeg har for lite men sikter alltid for å få mere seff Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Så har du jo +5% fra raidbuffs og 10% fra scorch og : ) Lenke til kommentar
Exeter Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Frostfire spec er rimelig heftig atm. Passerte 6k dps på loatheb (25) nå i kveld. xD Det gjelder jo ikke helt Hva gjør du på Patchwerk? 4110 hadde jeg i dag, som nr 2. Afflock med 4200 nr 1. >.< Det smeller bra, og jeg som trodde min 5500dps på loatheb og 3700 på patchwerk var saker, riktignok 10man. Hva har du i SP, crit, haste og hit? Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 (endret) http://armory.wow-europe.com/character-she...l&n=adapter Der står det riktig nok ubuffa, raid buffed ligger jeg på 2k spellpower og ~37% crit i tilegg kommer scorch debuff. Riktig nok var det en stund siden nå så jeg har fått litt gear upgrades. Endret 2. januar 2009 av BigJackW Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Ja, litt teit at man ikke får med Molten Armor, som teller såpass. Som det ligger på armory ligger vi ganske likt i gear, faktisk. Men scorch debuff får alle mages uansett da^^ Samt totems osv. Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 (endret) Heisann! Bestemte meg for å begynne å spille litt igjen etter rundt ett års pause. Har en 46 mage. Problemet var bare det at all interfacen min var helt fucked up, ikke vet jeg om den var spesielt god fra før av heller. Men det jeg da lurer på er om noen kunne hjulpet meg med en god mage-interface..? Har null peiling fra før, så et så godt som ferdig oppsett hadde vært greit. Om det har noe å si så kjører jeg først og fremst frost. I min fortvilselse så merket jeg at alle talentsene var nullstilt. Hadde vært greit med litt hjelp her og. Før så hadde jeg frost med pyroblast, men sistnevnte er kanskje ikke nødvendig? Takker for all hjelp! Edit: Min Armory-profil, hvis det er nødvendig. Endret 3. januar 2009 av Are.......... Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Når det gjelder unit frames o.l bruker jeg selv x-perl unit frames. Når det gjelder andre addons så er Spellcraft, Recount, Omen, Atlasloot, Bigwigs boss mod fine addons. Ta en tur innom wow.curse.com og se på de mest populære mage addons der. Finner også mange interface addons der. For lvl`ing ville jeg valgt frost ja. Bare kjør poengene i frost treet du, kan ikke gjøre mange store feil der. Lykke til og velkommen tilbake! Lenke til kommentar
Tullemannen Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Lest litt i forumet, og har jo fått med meg at frostfire specc trenger en del crit. Men hvor mye trenger jeg ubuffet? Du trenger ca. 30% self buffed, så 24.50+ ca ubuffa. Jeg hadde 26 self buffa, hadde utrolig liten DPS, stacka litt crit gems ect. istedenfor sp/hi (du TRENGER strengt tatt ikke og nå cappen, det ser bare pent ut) en stund, og det var akkurat det jeg trengte. ^^ Btw: Hvordan liggger dere på DPS meter i 10 og 25 man raids? Har ikke prøvd noen 10 mans etter jeg stacka critt men der pleide jeg og ligge nærmere tanken enn fyren på fjerde plass. I 25 mans var det litt bedre, der ligger jeg på toppen eller rundt der, aldri under 4. Har ikke sett noen whine emner på forumene, eller briefe forum for mager ang dps'en sin. ER jeg bare overgeared (det nekter jeg og tro siden jeg faktisk kom til 80 etter guilden begynt å raide) Armory link: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...as&n=Ghouls Har rundt 4 - 5k dps på patchwerk btw. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 (endret) Mage har ekstremt høy DPS nå. Vant selv damage på patchwerk første gang jeg raidet 25-man. Da hadde de andre farmet alt i 7 uker. Jeg veit at jeg ikke er en filnkere spiller enn de andre i guilden, så trur bare mage DPS er lett for tiden. Endret 6. januar 2009 av Skurupu Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 hm, bare vi som har dårlige mages da, våre ligger alltid rundt 10. plass + - Jeg lå på 6. plass på 25man patch igår som ret med 4,4k - beste magen var nummer 11 ellerno. Og det er ikke gear issue ^^ Lenke til kommentar
FOOrK Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 mage dps er ganske syk for tiden. 4,5k arcane barrage, 3k fireblast og en pyro 9k. Pga slow nådde jeg ikke frem til magen før jeg døde.. De holder bare max range og spammer instants. Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Mages gjør bra dps for tiden, og det er digg Er bare snakk om å håndtere rotationen din på bossfights bra nok. De jeg har spilt med (og meg selv noen ganger ) glemmer å fornye living bomb i riktig tid. Jeg har også sett at mages har glemt å legge på nye scorches i lange fights, noe de taper stort på. Så lær rotation og for guds skyld ha riktig FF-spec, så kommer gearet etterhvert. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Tap/vinn på å bruke scorch eller ikke er ganske liten for sin egen DPS. Fordi du får en ekstra crit per syklus istedet, mot tapet av at du mister en ffb, og eventuelt en annen crit. Men for resten av gruppa er det en ganske boost. Så en mage som ikke holder scorch oppe er ikke verdt å ha med. For å holde grei oversikt på Living Bomb og Scorch, Hot Steak etc. bruker jeg ClassTimer. Dessuten bør man sjekke oppetiden sin på Living Bomb vha Recount eller en WWS. Lenke til kommentar
vegardja Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...as&n=GhoulsHar rundt 4 - 5k dps på patchwerk btw. du må ha en ganske så god dps rotation får å holde 5k dps med det gearet ;o) ot; mager burde vel ligge rundt en 30% crit med molten armor, hadde en kompis som har fått achivemente "you don't have eternity". noe av det sykeste jeg har sett.. høyeste han critta var 168.000 med forstfire bolt. beste magen var da oppe i 12k dps, når phase 2 starta var malygos nede på 0% bare etter noen sekunder ;o) prew Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 screenshot or it didn't happen. Lenke til kommentar
Sink Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 screenshot or it didn't happen. Samler opp 342345 sparks for så å nuke malygos i lufta og knerte addsa i p2 meget raskt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå